node/39797

Το φαρδύτερο Peugeot 205 που έχετε δει από την Dimma

Πλήρες bodykit, νέο μοτέρ και νέο εσωτερικό για το κλασικό 205.

Η Dimma, γνωστή για τα εντυπωσιακά bodykit που κατασκευάζει για μοντέλα της Peugeot (205, 106, 306 κτλ), παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα, που δεν είναι άλλο από μια ανασχεδιασμένη έκδοση του 205 με εκτενέστατες αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το πρώτο Dimma 205 κατασκευάστηκε το 1985 εμπνευσμένο από το αγωνιστικό Peugeot 205 T16 Group B. Το αποτέλεσμα είχε την έγκριση της ίδιας της Peugeot, με τον Jean Toddt - σημερινό υπεύθυνο της FIA και τότε επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος Peugeot Sport - να χρησιμοποιεί ένα Dimma 205 ως το προσωπικό του όχημα. Συνολικά, η Dimma κατασκεύασε περίπου 250 μοντέλα και σήμερα επιστρέφει με μια νέα έκδοση του κλασικού πλέον γαλλικού σουπερμίνι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 205 GTi 1984-1994 [video]

Dimma 205

Στόχος του νέου project ήταν όχι μόνο να εξελίξει την αισθητική του Dimma 205 αλλά να βελτιώσει σημαντικά και τα μηχανικά του μέρη με θετική επίδραση στις επιδόσεις και το κράτημα.

Εξωτερικά, με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν τα υπερβολικά φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά που καλύπτουν τα φαρδύτερα μετατρόχια. Ανασχεδιασμένοι είναι επίσης οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ, η τεράστια φτερούγα στην οροφή και ο διαχύτης που φιλοξενεί διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Την εικόνα συμπληρώνει η ματ γκρι απόχρωση που συνδυάζεται με κόκκινες λεπτομέρειες και οι καινούριες μαύρες ζάντες 19" που προέρχονται από το Peugot 308 GTi και κρύβουν πίσω τους μεγαλύτερους δίσκους φρένων με κόκκινες δαγκάνες.

Μεγάλες οι αλλαγές και στο εσωτερικό, όπου βρίσκουμε ολοκαίνουριο ταμπλό από το Peugeot 308 GTi με σύγχρονο πίνακα οργάνων και infotainment, δύο bucket καθίσματα και ένα πλήρες ρολ κέιτζ.

Dimma 205

Σε αντίθεση με το κεντρομήχανο 205 T16, το Dimma 205 έχει τον κινητήρα εμπρός. Και αυτός προέρχεται από τα τελευταία GTi της Peugeot, καθώς είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων που για την περίσταση αποδίδει 300 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως αναφέρει η Dimma, το 205 είναι 400 kg ελαφρύτερο από το 308 GTi που φορά το ίδιο μοτέρ, οπότε οι επιδόσεις του αναμένονται καταιγιστικές, ενώ το στήσιμο είναι κατάλληλο για δρόμο και πίστα.

Στόχος της εταιρείας είναι να βγάλει το κιτ σε περιορισμένη παραγωγή - εφόσον υπάρξει το αντίστοιχο ενδιαφέρον από πελάτες με αρκετές προπαραγγελίες για να δικαιολογήσουν μια τέτοια κίνηση - αφού πρώτα ετοιμάσει καλούπια για το bodykit που αναμένεται να κατασκευαστεί επί το πλείστον από ανθρακονήματα. Φυσικά, για την κατασκευή κάθε Dimma 205 θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να "θυσιάσει" ένα 205 στο οποίο θα γίνουν οι απαραίτητες μετατροπές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Peugeot 205 GTI 1.6

node/40218

Brabus Rocket 900: Τετραθέσιο υπεραυτοκίνητο με 900 PS [video]

Μια βελτιωμένη έκδοση της Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ από την Brabus σε περιορισμένη παραγωγή 10 μονάδων.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Brabus Rocket 900: Τετραθέσιο υπεραυτοκίνητο με 900 PS [video]

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Brabus παρουσίασε την Rocket 900, μια νέα βελτιωμένη έκδοση της Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ με εκτενέστατες επεμβάσεις σε αισθητική και μηχανικά μέρη, η οποία θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 10 μονάδων.

Ξεκινάμε από το μοτέρ που είναι ο Biturbo V8 υπερκυβισμένος στα 4,5 λίτρα με μεγαλύτερα σφυρήλατα έμβολα, νέο στροφαλοφόρο άξονα, δύο μεγαλύτερα turbo με υψηλότερη πίεση, σύστημα εισαγωγής από ανθρακονήματα και νέο λογισμικό, που αποδίδει 900 PS στις 6.200 rpm και 1.050 Nm στις 2.900 rpm! Όπως αναφέρει η Brabus, η ροπή μπορούσε να φτάσει στα 1.250 Nm όμως την περιόρισε στα 1.050 Nm για να προστατέψει το μοτέρ. Αυτό σημαίνει πως η Brabus Rocket 900 έχει +100 PS σε σχέση με την επίσης βελτιωμένη Brabus 800 και +261 PS από την εργοστασιακή Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupé!

Brabus Rocket 900

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Speedshift MCT 9 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,7" και τα 0-300 km/h σε 23,9". Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 330 km/h λόγω του αυξημένου βάρους των 2.120 kg και των ελαστικών! 

Οι μηχανικές επεμβάσεις ολοκληρώνονται με την εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι με ενεργά κλαπέτα, και την ενεργή αερανάρτηση Brabus Airmatic Sport που χαμηλώνει το όχημα κατά 25 mm.

Brabus Rocket 900

Και αφού είδαμε τι κρύβεται κάτω από το καπό προχωράμε με τις αισθητικές επεμβάσεις. Ένα όχημα σαν την Brabus 900 Rocket δεν θα μπορούσε να μην έχει το αντίστοιχο αεροδυναμικό πακέτο που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Αυτό περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και σπλίτερ στο κάτω μέρος, νέα γρίλια που φέρει το έμβλημα της Brabus και έχει κρυφό φωτισμό σε κόκκινη απόχρωση, προεκτάσεις των φτερών στο προφίλ (φαρδύτερες κατά +78 mm), σταθερή αεροτομή στην ουρά και νέα προέκταση του πίσω προφυλακτήρα με μεγαλύτερο διαχύτη και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Νέοι είναι και οι τροχοί Monoblock Z με διάμετρο 21" εμπρός και 22" πίσω που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero (295/30 ZR 21 εμπρός και 335/25 ZR 22 πίσω) και ενσωματώνουν αεροδυναμικό κάλυμμα από ανθρακονήματα. Την εικόνα συμπληρώνει η απόχρωση Stealth Grey που επιλέχθηκε για το αυτοκίνητο υπ'αριθμόν 01.

Brabus Rocket 900

Στην καμπίνα, 215 εξαρτήματα έχουν βαφτεί στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ έχουμε επιλογέα ταχυτήτων Brabus, νέες επενδύσεις από δέρμα υψηλής ποιότητας και Alcantara, κόκκινες ραφές με μοτίβο ρόμβου σε πόρτες, καθίσματα, πατάκια και ταμπλό, φιλέτα από ανθρακονήματα, ανοξείδωτο ατσάλι στα φωτιζόμενα πατήματα των μαρσπιέ, αλουμινένια πεντάλ, μεταλλικές προσθήκες στις πλάτες των τεσσάρων ανεξάρτητων καθισμάτων και μια αριθμημένη πλακέτα στην κεντρική κονσόλα που προδίδει το συλλεκτικό χαρακτήρα της έκδοσης.

Όπως περιμέναμε, η τιμή της Brabus Rocket 900 είναι αντίστοιχα υψηλή με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, καθώς το ασημί αυτοκίνητο της παρουσίασης κοστίζει €435.800! Φυσικά, κάθε ένα από τα 10 παραδείγματα του μοντέλου θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη.

[Πηγή: Brabus]

node/40196

Αναβαθμισμένες υπηρεσίες Peugeot After Sales

Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της η Peugeot παρέχει ένα πακέτο αναβαθμισμένων υπηρεσιών τόσο για την διευκόλυνσή τους όσο και για την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Αναβαθμισμένες υπηρεσίες Peugeot After Sales

Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της η Peugeot παρέχει ένα πακέτο αναβαθμισμένων υπηρεσιών τόσο για την διευκόλυνσή τους όσο και για την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου τους.

1.    Online ραντεβού για σέρβις
Μέσα από τον ιστότοπο peugeot.gr, οι κάτοχοι Peugeot μπορούν να προγραμματίσουν ένα ραντεβού για την συντήρηση του οχήματός τους γρήγορα και εύκολα, επιλέγοντας τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή  που επιθυμούν, την ημερομηνία και ώρα που τους εξυπηρετεί, συμπληρώνοντας το είδος εργασίας και τα στοιχεία του οχήματός τους. 

2.    Παραλαβή – παράδοση οχήματος στον χώρο του πελάτη*
Η Peugeot δίνει την δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της ανά την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του Peugeot τους, χωρίς να απομακρυνθούν από τον χώρο τους. Η παραλαβή και η επιστροφή του αυτοκινήτου  πραγματοποιείται από έμπειρο τεχνικό προσωπικό, το οποίο παραλαμβάνει και παραδίδει το αυτοκίνητο, κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Η υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης ενδέχεται να περιλαμβάνει χρέωση αναλόγως της χιλιομετρικής απόστασης.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της Peugeot - Τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά 
  
3.    Αυτοκίνητο αντικατάστασης* 
Η Peugeot φροντίζει για την κινητικότητα των πελατών της. Για τον λόγο αυτό και κατόπιν συνεννόησης με τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που θα αναλάβει την επισκευή ή την φανοποιεία του αυτοκινήτου, ο πελάτης Peugeot έχει την δυνατότητα παραλαβής αυτοκινήτου αντικατάστασης μέχρι το πέρας των εργασιών.

4.    Τεχνική Αναφορά μέσω video check 
Η τεχνική αναφορά μέσω video check είναι μια σημαντική  υπηρεσία για την Peugeot καθώς με πλήρη διαφάνεια ενισχύει την εμπιστοσύνη του πελάτη όσον αφορά  την συντήρηση και την επισκευή του αυτοκινήτου του. Αν κατά τη διάρκεια της συντήρησης διαγνωστεί ότι χρήζει, επισκευής ή αντικατάστασης κάποιο εξάρτημα,  ο πελάτης  λαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό (video) με λήψεις που υποδεικνύουν τις εργασίες που πρέπει να γίνουν αλλά και τα ανταλλακτικά που ενδεχομένως χρειάζεται να αντικατασταθούν. Συνοδευτικά  μία οικονομική  προσφορά αποστέλλεται προς τελική έγκριση από τον πελάτη.

Όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται από το έμπειρο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό του δικτύου των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Peugeot. Στο site peugeot.gr οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γνωρίσουν πλήθος άλλων υπηρεσιών After sales, όπως προγράμματα συντήρησης για αυτοκίνητα μεγαλύτερης ηλικίας, πακέτα συντήρησης σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, νέα προγράμματα φανοποιείας, ανταλλακτικά ανακατασκευής καθώς και πλήθος διαδικτυακών υπηρεσιών μεταξύ των οποίων και η εφαρμογή «ΜyPeugeot». 

*Οι υπηρεσίες, παραλαβής-παράδοσης καθώς και του αυτοκινήτου αντικατάστασης, τηρούν στο απόλυτο τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας που ορίζει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και η Automobile Peugeot.

[Πηγή: Peugeot]

TAGS