node/35163

Ένα Dodge Durango SRT με 797 PS για το One Lap of America

Το "Speed Trap" έχει σκοπό να κυριαρχήσει για μια ακόμη φορά στην κατηγορία Truck/SUV του αγώνα.

Ο David Hakim της σελίδας Dodge Garage και ο David Carr της SRT Engineering παρουσίασαν το βελτιωμένο Dodge Durango SRT Pursuit "Speed Trap" με το οποίο θα συμμετέχουν στον φετινό αγώνα One Lap of America απέναντι σε διάφορα άλλα σπορ οχήματα.

Το συγκεκριμένο Dodge Durango SRT με το ψευδώνυμο "Speed Trap" φορά μια supercharged έκδοση του κινητήρα HEMI V8 6,2 λίτρων που αποδίδει 797 PS και 958 Nm ροπής. Ο κινητήρας στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (TorqueFlite 8HP95), με την αναλογία να είναι 40/60 σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου και 30/40 στην πίστα. 

Για καλύτερο κράτημα το μοντέλο εξοπλίζεται με ελαστικά Pirelli P-Zero διαστάσεων 305/35ZR20 και χαμηλωμένη ανάρτηση με ελατήρια της Mopar.Την εικόνα συμπληρώνουν τα γραφικά και η σειρήνα που θυμίζουν αστυνομικό όχημα καταδίωξης και η εξάτμιση catback.

Dodge

Το 2018, η ομάδα είχε τερματίσει στην 24η θέση γενικής κατάταξης ανάμεσα σε 50 συμμετοχές (συμπεριλαμβανομένων Porsche, Corvette και Viper), κυριαρχόντας στην κατηγορία Truck/SUV με μια λιγότερο ισχυρή έκδοση του Durango SRT που απέδιδε 475 PS. Φέτος, επιστρέφουν δυναμικά με το θηριώδες SUV των 797 PS καθώς γνωρίζουν πως ο ανταγωνισμός θα είναι ιδιαίτερα σκληρός.

Η διοργάνωση One Lap of America ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του '70 όταν αρκετοί φίλοι της γρήγορης οδήγησης ταξίδευαν με τέρμα γκάζι από τη Νέα Υόρκη στο Long Beach της Καλιφόρνια, αντιδρώντας στα χαμηλά όρια ταχύτητας 55 mph (88 km/h) που θεσπίστηκαν εκείνη την περίοδο. Από το 1984 μέχρι σήμερα, το Tire Rack Brock Yates' One Lap of America έχει εξελιχθεί σε κάτι αρκετά διαφορετικό αλλά εξίσου συναρπαστικό - οι συμμετέχοντες τρέχουν εντός πίστας σε διάφορες τοποθεσίες των Η.Π.Α. ενώ παράλληλα χρειάζεται να ταξιδέψουν από και προς όλους αυτούς τους προορισμούς με το ίδιο αυτοκίνητο, τηρώντας τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Στόχος είναι η ολοκλήρωση της δοκιμασίας με ένα σετ ελαστικών και χωρίς υποστήριξη από μηχανικούς, οπότε οι οδηγοί θα πρέπει να επιδιορθώσουν από μόνοι τους οποιαδήποτε βλάβη.

node/39557

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Η Manhart βελτιώνει την κορυφαία έκδοση του MINI για ακόμα περισσότερη δύναμη.

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Ο βελτιωτικός οίκος Manhart παρουσίασε τη δική του εκδοχή για το κορυφαίο MINI John Cooper Works GP που φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις, με το όνομα Manhart GP3 F350.

Αισθητικά, το hot hatch διαφέρει από την μαύρη ματ απόχρωση που συνδυάζεται με χρυσές λεπτομέρειες σε αεραγωγούς, καπό, οροφή, φτερά, προφίλ, καθρέφτες, διαχύτη και αεροτομή. Νέες είναι και οι ζάντες 19" Manhart Concave One που φορούν ελαστικά 235/30 ZR19.

Παρόμοιες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό με την χρυσή απόχρωση να κάνει και εδώ την εμφάνισή της σε συνδυασμό με επενδύσεις από Alcantara. Επιπλέον, η Manhart σε συνεργασία με την ολλανδική Beek Auto Racing (minispeed.eu) θα προσφέρει μια σειρά από αξεσουάρ για το μοντέλο όπως το ψηφιακό όργανο P3Cars.

Manhart

O υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων του MINI JCW GP αποδίδει πλέον 350 PS (+44 PS) και 530 Nm (+80 Nm). Οι επεμβάσεις της Manhart  αφορούν τη νέα ρύθμιση του εγκεφάλου, νέο intercooler από την Airtec, αντικατάσταση του φίλτρου μικροσωματιδίων και εξάτμιση cat-back της Remus με ενεργό κλαπέτο για ακόμα πιο δυνατό ήχο. Παράλληλα, για το μέλλον ετοιμάζονται ακόμα εκτενέστερες αναβαθμίσεις, όπως εισαγωγή από carbon της ARMAspeed, downpipe χωρίς καταλύτη και νέο λογισμικό με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της ισχύος.

Ως ειδική έκδοση με πιστάδικο προσανατολισμό, το MINI JCW GP ήταν ήδη επιθετικά στημένο από το εργοστάσιο. Έτσι, η Manhart περιορίστηκε σε χαμηλωμένα αμορτισέρ της AST Suspension που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm εμπρός και 15 mm πίσω. Επιπλέον η εταιρεία ετοιμάζει ένα πλήρες σετ ανάρτησης τύπου coil-over.

Το βελτιωμένο Manhart GP3 F350 θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό κατά παραγγελία, ενώ η εταιρεία δεν ανακοίνωσε την τιμή του πακέτου.

[Πηγή: Manhart]

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]