Αυτές είναι οι έξι πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις για ένα σπορ αυτοκίνητο

Αυτές είναι οι έξι πιο ουσιαστικές αναβαθμίσεις για ένα σπορ αυτοκίνητο

Εάν θέλεις να κάνεις ακόμα πιο απολαυστική την εμπειρία που σου δίνει το αυτοκίνητό σου, από αυτά τα έξι σημεία πρέπει να ξεκινήσεις.

Η αλήθεια είναι ότι η after market βελτίωση των αυτοκινήτων δεν έχει πια το κοινό που είχε παλιότερα.

Είναι και που περισσότερο από ποτέ, σπορ εκδόσεις πολλών μοντέλων βγαίνουν από το εργοστάσιο έτοιμες να τρέξουν σε ειδική χωρίς να πειράξεις ούτε μια βίδα. Όμως οι περισσότεροι τις κοιτάζουν με το κιάλι.

Για τους υπολοίπους που θέλουν πιο σπορ αίσθηση από το αυτοκίνητό τους με σχετικά λογικό κόστος, υπάρχουν έξι βασικοί τομείς από όπου πρέπει να ξεκινήσεις προκειμένου να έχεις ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Ο πρώτος είναι τα λάστιχα και είναι καλό να ξεκινάμε πάντα από εκεί, φροντίζοντας πάντα να είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Εκτός από την ασφάλειά μας, τα λάστιχα επηρεάζουν σημαντικά όχι μόνο το κράτημα αλλά και την αίσθηση που παίρνουμε από το αυτοκίνητο. Το χαμηλότερο προφίλ για παράδειγμα σημαίνει πιο άμεσες αντιδράσεις αλλά και καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι. Η βασική αρχή σε κάθε αλλαγή, είναι ότι η συνολική διάμετρος του τροχού (ζάντα και λάστιχο) πρέπει να παραμένει σταθερή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απαντάμε σε όλες τις συχνές ερωτήσεις για τα λάστιχα

Η ανάρτηση είναι κατά βάση το άλφα και το ωμέγα στο θέμα της αίσθησης που παίρνεις από το αυτοκίνητό σου. Η επιλογή της κατάλληλης είναι πολλές φορές ένας λαβύρινθος, αφού θέλει ατελείωτο ψάξιμο όχι μόνο για την επιλογή αλλά και για τη ρύθμισή της (όπου υπάρχει δυνατότητα). Κατά βάση, όσο πιο πολλές είναι οι δυνατότητες επέμβασης στις ρυθμίσεις, τόσο πιο ακριβός και ο λογαριασμός.

Τεράστια σημασία έχει και το σύστημα πέδησης. Ακόμα κι εάν μιλάμε για αυτοκίνητα που με βάση τις καθημερινές ανάγκες έχουν απόλυτα αποδεκτή απόδοση και αντοχή, όταν οι απαιτήσεις ανεβαίνουν αυτό το δεδομένο μπορεί να αλλάζει. Και πάλι χρειάζεται μέτρο όμως, αφού δε χρειάζεται να φορτώνουμε με περιττή -μη αναρτώμενη- μάζα το αυτοκίνητό μας. Η επιλογή πρέπει να γίνεται με βάση τις πραγματικές ανάγκες.

Ένα μπλοκέ διαφορικό πάντα είναι μια εξαιρετική αναβάθμιση -ειδικά- σε ένα αυτοκίνητο με δυνατό μοτέρ, άσχετα με το εάν η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς. Η διαφορά στον τρόπο που η ισχύς που περνάει στο δρόμο είναι απίστευτη, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι οι Νόμοι της Φυσικής σταματούν να ισχύουν. Να σημειωθεί ότι τα σωστά λάστιχα είναι προαπαιτούμενο για τη σωστή απόδοση ενός τέτοιου διαφορικού.

Το να «κοντύνεις» το βήμα της μετάδοσης είναι κάτι που θα τονώσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σου χωρίς καμία αλλαγή στην απόδοση του μοτέρ. Παράλληλα όμως θα αυξήσει το θόρυβο και την κατανάλωση οπότε πρέπει να συνυπολογιστούν όλα στην εξίσωση. Η αλήθεια είναι ότι σαν λύση έχει περισσότερη απήχηση σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες, καθώς κατά κάποιο τρόπο γίνεται «προσομοίωση» περισσότερης ροπής.

Η τελευταία πρόταση έχει να κάνει με το σύστημα εξάτμισης και συγκεκριμένα με το βάρος του. Ομολογουμένως μπορείς να εξοικονομήσεις αξιοσέβαστη μάζα με μια πιο ελαφριά εξάτμιση, είναι όμως κάτι που θέλει πάντα πολύ ψάξιμο αλλά τις περισσότερες φορές έχει τσιμπημένο -έως υψηλό- κόστος.

[Πηγή Motorauthority]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube