Άμα δεν φας το φαΐ σου, θα σε πάω βόλτα μ' αυτήν την Jaguar!

Άμα δεν φας το φαΐ σου, θα σε πάω βόλτα μ' αυτήν την Jaguar!

Μια Jaguar X-type μεταμορφωμένη με εξαρτήματα από SSV, quad και σωλήνες PVC προκαλεί απορία και γέλιο, αφού οι αλλόκοτες επεμβάσεις απέχουν έτη φωτός απ' ό,τι περιμένει κάποιος από μια βρετανική μπερλίνα.

Jaguar X-type

Η λίστα με τα εξαρτήματα που έχουν τοποθετηθεί πάνω σε αυτή τη Jaguar X-type δεν θυμίζει σε τίποτα όσα γνωρίζουμε για το μοντέλο. 

Το αποτέλεσμα είναι τόσο αλλόκοτο που δύσκολα δεν αναρωτιέσαι τι ακριβώς είχε στο μυαλό του ο ιδιοκτήτης όταν ξεκινούσε αυτή τη μεταμόρφωση. Ζάντες μεγάλης διαμέτρου, πίσω αεροτομή, ελεύθερη εξάτμιση, φουσκωμένα φτερά· οι συνηθισμένες επεμβάσεις που συναντάμε σε αυτοκίνητα με «αγωνιστικό» ή έντονα βελτιωμένο χαρακτήρα είναι γνωστές. Όμως η συγκεκριμένη X-type, την οποία απαθανάτισε χρήστης του Reddit, παίζει σε εντελώς διαφορετικό γήπεδο, με αλλαγές που αγγίζουν τα όρια του σουρεαλιστικού.

Η ορίτζιναλ Jaguar X-type ξεκίνησε ως φιλόδοξη αλλά και δύσκολη προσπάθεια, και κατέληξε σε εμπορικό φιάσκο

Οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν πλαστικά μέρη αμαξώματος προερχόμενα από SSV ή ακόμα και από τετράτροχο ATV, τα οποία έχουν «παντρευτεί» κάπως άγαρμπα με τη σιλουέτα της Jaguar. Σαν να μην έφτανε αυτό, το καπό έχει καλυφθεί με επιπλέον προβολείς δανεισμένους από άλλο όχημα (;), δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που θυμίζει περισσότερο off-road buggy παρά βρετανική μπερλίνα. Και για να ολοκληρωθεί το θέαμα, το πίσω μέρος συνδέεται με σωλήνες PVC, ενώ πλαστικά καλύμματα κρύβουν τους εξωτερικούς καθρέφτες.

Jaguar X-type

Αναμφίβολα η ορίτζιναλ X-type ήταν μια φιλόδοξη, αλλά δύσκολη προσπάθεια. Αξίζει να θυμηθούμε πως η Jaguar παρουσίασε το 2001 τη νέα τότε X-type, μια μεσαία μπερλίνα με πιο σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με τη μεγαλύτερη S-type. 

Ο στόχος ήταν ξεκάθαρος: Nα ανταγωνιστεί τις καθιερωμένες γερμανικές προτάσεις, δηλαδή τη Mercedes-Benz C-Class, τηn BMW 3 Series και το Audi A4.

Jaguar X-type

Ωστόσο, παρά τις καλές προθέσεις, το μοντέλο δεν κατάφερε να ξεφύγει από τη σκιά της Ford, με την οποία μοιραζόταν πλαίσιο και πολλά μηχανικά μέρη από τo Mondeo. Η εικόνα «υποβάθμισης» που αυτό δημιούργησε, σε συνδυασμό με πωλήσεις που δεν πήραν τα πάνω τους ποτέ, οδήγησαν τελικά στην αντικατάστασή της από την XE. 

Η αποτυχία της X-type εκτιμάται ότι κόστισε στην Tata Motors περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ -μια ιδιαίτερα βαριά χασούρα για ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε με μεγάλες φιλοδοξίες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube