node/31989

Trump: Με πιο οικονομικά αυτοκίνητα θα έχουμε περισσότερους θανάτους(!)

Με μια παράξενη συλλογιστική, η κυβέρνηση Trump θέλει να φρενάρει τη νομοθεσία για μείωση της κατανάλωσης και του CO2.

Με κάποια τραβηγμένα επιχειρήματα, η κυβέρνηση του Donald Trump υποστηρίζει ότι η αυστηροποίηση των κανονισμών για την κατανάλωση καυσίμου και την εκπομπή CO2 θα κάνει τους πολίτες να οδηγούν περισσότερο αφού τα αυτοκίνητά τους θα είναι πιο οικονομικά.

Το πρακτορείο Associated Press ανακάλυψε αυτή την παράξενη συλλογιστική σε αποσπάσματα προτεινόμενων νομοσχεδίων.

Σε ένα τέτοιο απόσπασμα υποστηρίζεται ότι αν οι κανονισμοί περί κατανάλωσης/CO2 παραμείνουν στα επίπεδα του 2020, αυτό μπορεί να σώσει 1.000 ζωές το χρόνο. Για να καταλήξουν σε αυτό το νούμερο, οι συντάκτες του νομοσχεδίου υποστηρίζουν ότι, αν δεν επιβληθούν αυστηρότεροι κανονισμοί, τα καινούργια αυτοκίνητα θα είναι φθηνότερα επειδή οι κατασκευαστές δεν θα χρειαστεί να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν νέες τεχνολογίες αιχμής. Άρα, καθώς τα νέα μοντέλα θα κοστίζουν λιγότερο, θα αγοραστούν από περισσότερους ανθρώπους, οπότε μεγαλύτερος αριθμός πολιτών θα οδηγούν νέα, ασφαλέστερα αυτοκίνητα.

Επιπλέον, λέει το νομοσχέδιο, οι οδηγοί θα κάνουν λιγότερα χιλιόμετρα αν τα αυτοκίνητά τους καίνε περισσότερο, οπότε αυτό θα μειώσει τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων.

Chevrolet Tahoe

Οι έρευνες βέβαια συμπεραίνουν ότι η κατανάλωση ενός αυτοκινήτου ελάχιστη σχέση έχει με το πόσο οδηγείται. Έρευνα του iSeeCars.com έχει δείξει ότι 9 από τα 10 αυτοκίνητα που καλύπτουν τα περισσότερα χιλιόμετρα στις ΗΠΑ είναι SUV. Τα θηριώδη Chevrolet Tahoe (φωτ. επάνω), GMC Yukon XL και Chevy Suburban είναι στις τρεις πρώτες θέσεις. Αυτά που κάνουν τα λιγότερα χιλιόμετρα είναι η Porsche 911, η Porsche 911 Convertible και η Corvette Convertible. Άρα, αν η κυβέρνηση Trump θέλει να σώσει ζωές, τότε θα πρέπει να κατευθύνει όλους τους Αμερικανούς στην αγορά ενός ακριβού σπορ αυτοκινήτου, και μάλιστα ανοιχτού!

Σύμφωνα με το ΑΡ, αξιωματούχοι της ΕΡΑ (Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος) και της κυβέρνησης Trump διαπραγματεύονται ακόμη τις τιμές κατανάλωσης και CO2 που θα θεσπιστούν για την περίοδο 2021-2026. Η υπάρχουσα πρόταση θα επέβαλλε μια μέση κατανάλωση 30 mpg (7,84 lt/100km) για όλο το στόλο αυτοκινήτων την περίοδο αυτή. 

Το απόκομμα που απέσπασε το ΑΡ επίσης επιβεβαίωνε την πρόθεση της κυβέρνησης Trump να εμποδίσει το Συμβούλιο Προστασίας της Ατμόσφαιρας της California (CARB) να θεσπίσει τις δικές του προδιαγραφές καυσαερίων για τη συγκεκριμένη Πολιτεία. Η ΕΡΑ είχε πει ότι θα απέρριπτε τους κανονισμούς εκπομπών του CARB επειδή «οι ισχύοντες κανονισμοί δεν είναι κατάλληλοι και θα πρέπει να αναθεωρηθούν». Το CARB είχε θέσει τη μέση κατανάλωση στόλου για την California στα 36 mpg (6,5 lt/100km).
 
[Πηγή: Associated Press]

O Donald Trump στη Lamborghini Diablo του

node/39679

IONIQ: Ξεχωριστή μάρκα για EV από την Hyundai [video]

Έρχονται τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

IONIQ: Ξεχωριστή μάρκα για EV από την Hyundai [video]

H Hyundai εγκαινιάζει τη νέα μάρκα IONIQ που θα προσφέρει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, ανακοινώνοντας δύο SUV και ένα σεντάν που θα κυκλοφορήσουν από το 2021 μέχρι το 2024.

Το Project IONIQ (από τις λέξεις ion και unique) οδήγησε στο ομώνυμο μοντέλο παραγωγής της Hyundai που παρουσιάστηκε το 2016 και ήταν το πρώτο που προσέφερε τρια διαφορετικά συστήματα κίνησης - υβριδικό, plug-in hybrdi και αμιγώς ηλεκτρικό. Τώρα, η IONIQ εξελίσσεται σε ξεχωριστή μάρκα του ομίλου, κάτι παρόμοιο δηλαδή με την Genesis για τα πολυτελή μοντέλα.

Ο Wonhong Cho, αντιπρόεδρος και υπεύθυνος marketing της Hyundai, δήλωσε: «Η μάρκα IONIQ θα αλλάξει την εμπειρία ιδιοκτησίας ηλεκτρικών μοντέλων. Με έμφαση στο συνδεδεμένο τρόπο ζωής, θα προσφέρουμε εξηλεκτρισμένες εμπειρίες ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι σε ένα φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής».

IONIQ

Ας δούμε όμως τα τρία μοντέλα που θα εγκαινιάσουν τη νέα μάρκα του Hyundai Motor Group:

  • IONIQ 5: Το πρώτο μοντέλο της φίρμας θα είναι ένα μικρομεσαίο crossover που θα παρουσιαστεί στις αρχες του 2021 ως η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου '45' που πρωτοείδαμε στην έκθεση Φρανκφούρτης το 2019.
  • IONIQ 6: Το πρώτο σεντάν της φίρμας θα παρουσιαστεί το 2022 και θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Prophecy που πρωτοείδαμε τον Μάρτιο του 2020.
  • IONIQ 7: Ένα μεγάλο SUV που θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2024.

Τα τρία μοντέλα της IONIQ θα υιοθετούν την σχεδιαστική φιλοσοφία "Timeless Value" παίρνοντας έμπνευση από παλαιότερα μοντέλα ως μια γέφυρα προς το μέλλον. Όλα τους θα βασίζονται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP που θα προσφέρει δυνατότητα ταχείας φόρτισης και μεγάλη αυτονομία. Παράλληλα θα χαρακτηρίζεται από εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων με ρυθμιζόμενα καθίσματα και πρακτικές λύσεις όπως το συρταρωτό ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όσο για τα ονόματα, η εταιρεία επέλεξε μονούς αριιθμούς για SUV και πεζούς για σεντάν.

H IONIQ θα βοηθήσει το Hyundai Motor Group να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει μέσω του "Strategy 2025", και θέλει 1 εκατομμύριο πωλήσεις BEV (battery electric vehicles) που θα εξασφαλίσουν μερίδιο αγοράς 10% μέχρι το 2025. Τα 560.000 από αυτά θα έχουν το σήμα της Hyundai, καθιστώντας την τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών στον κόσμο.

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο παρουσίασης της νέας μάρκας IONIQ το οποίο γυρίστηκε στη ρόδα London Eye της βρετανικής πρωτεύουσας, με μια σειρά από φώτα να δημιουργούν ένα μεγάλο Q.

[Πηγή: Hyundai]

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.