node/31989

Trump: Με πιο οικονομικά αυτοκίνητα θα έχουμε περισσότερους θανάτους(!)

Με μια παράξενη συλλογιστική, η κυβέρνηση Trump θέλει να φρενάρει τη νομοθεσία για μείωση της κατανάλωσης και του CO2.

Με κάποια τραβηγμένα επιχειρήματα, η κυβέρνηση του Donald Trump υποστηρίζει ότι η αυστηροποίηση των κανονισμών για την κατανάλωση καυσίμου και την εκπομπή CO2 θα κάνει τους πολίτες να οδηγούν περισσότερο αφού τα αυτοκίνητά τους θα είναι πιο οικονομικά.

Το πρακτορείο Associated Press ανακάλυψε αυτή την παράξενη συλλογιστική σε αποσπάσματα προτεινόμενων νομοσχεδίων.

Σε ένα τέτοιο απόσπασμα υποστηρίζεται ότι αν οι κανονισμοί περί κατανάλωσης/CO2 παραμείνουν στα επίπεδα του 2020, αυτό μπορεί να σώσει 1.000 ζωές το χρόνο. Για να καταλήξουν σε αυτό το νούμερο, οι συντάκτες του νομοσχεδίου υποστηρίζουν ότι, αν δεν επιβληθούν αυστηρότεροι κανονισμοί, τα καινούργια αυτοκίνητα θα είναι φθηνότερα επειδή οι κατασκευαστές δεν θα χρειαστεί να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν νέες τεχνολογίες αιχμής. Άρα, καθώς τα νέα μοντέλα θα κοστίζουν λιγότερο, θα αγοραστούν από περισσότερους ανθρώπους, οπότε μεγαλύτερος αριθμός πολιτών θα οδηγούν νέα, ασφαλέστερα αυτοκίνητα.

Επιπλέον, λέει το νομοσχέδιο, οι οδηγοί θα κάνουν λιγότερα χιλιόμετρα αν τα αυτοκίνητά τους καίνε περισσότερο, οπότε αυτό θα μειώσει τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων.

Chevrolet Tahoe

Οι έρευνες βέβαια συμπεραίνουν ότι η κατανάλωση ενός αυτοκινήτου ελάχιστη σχέση έχει με το πόσο οδηγείται. Έρευνα του iSeeCars.com έχει δείξει ότι 9 από τα 10 αυτοκίνητα που καλύπτουν τα περισσότερα χιλιόμετρα στις ΗΠΑ είναι SUV. Τα θηριώδη Chevrolet Tahoe (φωτ. επάνω), GMC Yukon XL και Chevy Suburban είναι στις τρεις πρώτες θέσεις. Αυτά που κάνουν τα λιγότερα χιλιόμετρα είναι η Porsche 911, η Porsche 911 Convertible και η Corvette Convertible. Άρα, αν η κυβέρνηση Trump θέλει να σώσει ζωές, τότε θα πρέπει να κατευθύνει όλους τους Αμερικανούς στην αγορά ενός ακριβού σπορ αυτοκινήτου, και μάλιστα ανοιχτού!

Σύμφωνα με το ΑΡ, αξιωματούχοι της ΕΡΑ (Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος) και της κυβέρνησης Trump διαπραγματεύονται ακόμη τις τιμές κατανάλωσης και CO2 που θα θεσπιστούν για την περίοδο 2021-2026. Η υπάρχουσα πρόταση θα επέβαλλε μια μέση κατανάλωση 30 mpg (7,84 lt/100km) για όλο το στόλο αυτοκινήτων την περίοδο αυτή. 

Το απόκομμα που απέσπασε το ΑΡ επίσης επιβεβαίωνε την πρόθεση της κυβέρνησης Trump να εμποδίσει το Συμβούλιο Προστασίας της Ατμόσφαιρας της California (CARB) να θεσπίσει τις δικές του προδιαγραφές καυσαερίων για τη συγκεκριμένη Πολιτεία. Η ΕΡΑ είχε πει ότι θα απέρριπτε τους κανονισμούς εκπομπών του CARB επειδή «οι ισχύοντες κανονισμοί δεν είναι κατάλληλοι και θα πρέπει να αναθεωρηθούν». Το CARB είχε θέσει τη μέση κατανάλωση στόλου για την California στα 36 mpg (6,5 lt/100km).
 
[Πηγή: Associated Press]

O Donald Trump στη Lamborghini Diablo του

node/40215

KOSMORIDE: Πρόγραμμα απόσυρσης του συμβατικού ποδηλάτου με ένα ηλεκτρικό

Το πρόγραμμα απόσυρσης λειτουργεί συνδυαστικά με την κρατική επιχορήγηση «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ».

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

KOSMORIDE: Πρόγραμμα απόσυρσης του συμβατικού ποδηλάτου με ένα ηλεκτρικό

Η KOSMORIDE παρέχει την δυνατότητα απόσυρσης του συμβατικού ποδηλάτου -ακόμα και με μηδενική εμπορική αξία- με ένα ηλεκτρικό, επιλέγοντας ανάμεσα από τα καλύτερα Ε-Βikes του κόσμου, αναγνωρισμένα για την τεχνολογία τους και την ποιότητα κατασκευής τους. 

Η καινοτόμα πολιτική της KOSMORIDE προσφέρει bonus απόσυρσης του συμβατικού ποδηλάτου με πρόσθετο όφελος 5% της αξίας επιλεγμένων κορυφαίων Ε-Βikes.

Το πρόγραμμα απόσυρσης λειτουργεί συνδυαστικά με την κρατική επιχορήγηση «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» που περιλαμβάνει οικολογικό bonus για την αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου, με επιδότηση στο 40% της αξίας του Ε-Βike και με μέγιστο ποσό τα €800.
Η KOSMORIDE διαθέτει ηλεκτρικά ποδήλατα με κορυφαίες «υπογραφές», όπως αυτές των Ducati, Giant, Gocycle, KTM, Lacros, Moustache, Riese & Müller και Stromer.

Παράλληλα, η KOSMORIDE (Ανδρέα Παπανδρέου 21 - Μαρούσι) δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να πραγματοποιήσουν μια δοκιμή σε όποιο E-Bike θέλουν για να γνωρίσουν τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και με ποδήλατο. 

[Πηγή: Δελτίο Τύπου KOSMORIDE]

node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]