To Toyota AE86 γίνεται υδρογονοκίνητο και ηλεκτρικό!

To Toyota AE86 γίνεται υδρογονοκίνητο και ηλεκτρικό!

Η Toyota δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους παλαιών μοντέλων της, να τα μετατρέψουν σε οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον, δίχως να απαιτείται η χρήση ορυκτών καυσίμων για την κίνηση τους.

Τη στιγμή που το restomod κερδίζει συνεχώς έδαφος στο αυτοκινητικό κοινό, ολοένα και περισσότεροι κατασκευαστές επιθυμούν να μπουν δυνατά -και σε αυτό- το παιχνίδι. Η Toyota με το μότο «Leaving no car lovers behind» σκοπεύει να βάλει στην παραγωγή μια ολοκαίνουργια σειρά προϊόντων από εξαρτήματα και συστήματα κίνησης που θα μπορούν να τοποθετηθούν σε παλιότερης τεχνολογίας μοντέλα της επιτρέποντας έτσι, να παραμείνουν στην κυκλοφορία ακόμη και μετά την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το πρώτο δείγμα γραφής αυτού του οράματος, παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Οι δύο κατάλληλα τροποποιημένες Corolla AE86 της δεκαετίας του 1980 που βλέπετε στις φωτογραφίες, χρησιμοποιούν για την κίνησή τους είτε υδρογόνο είτε ρεύμα!

Toyota AE86

Το υδρογονοκίνητο μοντέλο AE86 H2 concept (βασίζεται στο Trueno) κρύβει κάτω από το κλασσικό περιτύλιγμα του τις δεξαμενές από το Mirai, με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα να δίνει το παρών, έχοντας βέβαια τις απαραίτητες αλλαγές στα μπεκ, το κύκλωμα καυσίμου και τα μπουζί προκειμένου να «καίει» υδρογόνο.  

Η Toyota υποστηρίζει πως το μοτέρ έχει εξελιχθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε ο κινητήρας και η αίσθηση να παραμένουν πολύ κοντά στην αύρα του παρελθόντος, κρατώντας ζωντανές τις μνήμες από την εποχή των ‘80s. 

Toyota AE86

Το έτερο πρωτότυπο είναι το ηλεκτρικό AE86 BEV. Bασίζεται στο Levin και υιοθετεί τα φιξ μακρόστενα φανάρια μπροστά. Εξωτερικά δεν έχει άλλες διαφορές από το H2, ωστόσο κάτω από το αμάξωμα αλλάζουν όλα. 

Ο ηλεκτροκινητήρας προέρχεται από το Tundra Hybrid και η συστοιχία μπαταριών από το νέο plug-in Prius, ενώ υπάρχουν εξαρτήματα και από άλλα υβριδικά μοντέλα της Toyota, αλλά και της Lexus.

Η μεγαλύτερη ωστόσο έκπληξη αφορά τη μετάδοση, η οποία ενσωματώνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο! Οι μηχανικοί της ιαπωνικής φίρμας αναφέρουν πως το μηχανικό κιβώτιο επιλέχθηκε τόσο για την αίσθηση, όσο και τη βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, η οποία ανακοινώνεται πως βρίσκεται στα επίπεδα του κανονικού AE86.

Toyota AE86

Πέραν όμως των φιλικών προς το περιβάλλον συστημάτων κίνησης, τα δυο μοντέλα φιλοξενούν στην καμπίνα τους ανακυκλωμένα υλικά με τα καθίσματα επιπλέον να είναι αναπαλαιωμένα και όχι καινούργια. 

Η Toyota πιστεύει ακράδαντα ότι τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες θα παραμείνουν στο προσκήνιο για πολλά χρόνια ακόμα, καθώς είναι πρακτικά αδύνατο να εξαφανισθούν ακόμα και όταν απαγορευτεί η χρήση τους, δεδομένου, ότι κυκλοφορούν εκατομμύρια σε κάθε γωνιά της Γης. 

Θεωρεί λοιπόν ότι η αντικατάσταση αυτού του παγκόσμιου στόλου θερμικών οχημάτων μπορεί πολύ πιο εύκολα να γίνει πράξη εάν υπάρξουν συστήματα και εξαρτήματα όπως αυτά που παρουσιάζει που θα μετατρέψουν τα συγκεκριμένα μοντέλα σε οχήματα μηδενικών ρύπων.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube

Videos από το DRIVE