node/37251

Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου το 1ο HTTC On Tour 2019

Η ομάδα του Hellenic Time Trial Challenge, ο Σ.Ι.Σ.Α και ο Α.Σ.Ι.Σ.Α συνδιοργανώνουν την 1η περιήγηση ιστορικών και σύγχρονων αυτοκινήτων.

Γνωρίζουμε την ομάδα του Hellenic Time Trial Challenge από τους αντίστοιχους αγώνες χρονομέτρησης αλλά και τα open days που διοργανώνει στην πίστα των Μεγάρων. Τώρα ήρθε η στιγμή να βγει και εκτός πίστας! Το 1ο HTTC On Tour 2019 θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου και οι διοργανωτές του φιλοδοξούν να καθιερωθεί ως μία εκδήλωση έξω από τα συνηθισμένα.

Για φέτος, οι δύο Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας (ΕΔΑ) με ιδανικό χρόνο, θα χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικές, προκειμένου να μας γνωρίσουν την “αγωνιστική” regularity. Η συνάντηση των πληρωμάτων θα γίνει στο cafe-bar-restaurant Ocean, στο 23ο km της Π.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου στη Ν. Πέραμο, στις 09:00 το πρωί της Κυριακής 22 Δεκεμβρίου 2019.

Η εκκίνηση θα δοθεί στον Ισθμό στις 11:00 με κατεύθυνση προς Λεβιδι. Ενδιάμεσοι προορισμοί είναι το Ζευγολατιό, το Σουληνάρι, ο Γαλατάς, το Ψάρι και οι Καλλιάνοι. Οι συμμετέχοντες θα διανύσουν περίπου 130 km, σε περίπου τρεις ώρες οδήγησης. Ο τερματισμός θα γίνει στην πλατεία Λεβιδίου όπου θα ολοκληρωθεί η περιήγηση, θα διανεμηθούν τα αναμνηστικά στα πληρώματα, θα κληρωθούν τα δώρα στους συμμετέχοντες και θα επιστρέψουμε μετά το φαγητό, με ελεύθερη διαδρομή.

Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα πλοήγησης και μέτρησης απόστασης και χρόνου. Δεκτά γίνονται όλα τα αυτοκίνητα που διαθέτουν τα προβλεπόμενα έγγραφα για νόμιμη κυκλοφορία στο εθνικό δίκτυο. Θα διανεμηθούν αναμνηστικά της εκδήλωσης σε όλα τα πληρώματα. Επίσης θα κληρωθούν αξιόλογα δώρα σε όλους τους συμμετέχοντες.

Το παράβολο της εκδήλωσης ορίζεται στα €50 και αντιστοιχεί στην ασφαλιστική κάλυψη προς τρίτους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, την αναλογία των δαπανών σε όλα τα έξοδα της διοργάνωσης, έντυπα, νούμερα, πινακίδα, αναμνηστικά, κριτές, γραμματεία κ.ά. Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως και την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, στην ιστοσελίδα του HTTC.

Η περιήγηση συνδιοργανώνεται με τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α) και τον Αγωνιστικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Α.Σ.Ι.Σ.Α). Η παραλαβή όλου του απαραίτητου υλικού συμμετοχής θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης 11 Δεκεμβρίου και ώρες 19:00-21:00 στην έδρα του Σ.Ι.Σ.Α., Αντιόπης 2, Άγιος Δημήτριος. Εκεί θα πραγματοποιηθεί και σεμινάριο από έμπειρα μέλη των δύο συλλόγων προς όλους τους συμμετέχοντες.

[Πηγή: HTTC / Φωτογραφία: Drive]

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.