node/38530

Τι θα γίνει τελικά με το πρωτάθλημα της Formula 1;

Γιατί ο Bernie Ecclestone επιτέθηκε στη Liberty Media και ποιοι θέλουν αγώνες ακόμη και τον Ιανουάριο του 2021!

Με τη Formula 1 να έχει και αυτή πληγεί από την πανδημία του κορονοϊού, όλα είναι ανοικτά για το τι θα γίνει με το τρέχον πρωτάθλημα.

Ουδείς μπορείς να πει με ασφάλεια αυτή τη στιγμή πότε θα είμαστε σε θέση να διεξαχθούν αγώνες, καθώς αυτό εξαρτάται από την κατάσταση που θα ισχύει παγκοσμίως με την πανδημία. Πολλές χώρες είναι σε καραντίνα, οι αερομεταφορές είναι «κλειδωμένες» στα απολύτως απαραίτητα και χώρες που θα φιλοξενούσαν αγώνες με βάση το καλαντάρι μετρούν εκατοντάδες έως και χιλιάδες νεκρούς.

Το τελευταίο πράγμα που απασχολεί αυτή τη στιγμή τις κυβερνήσεις ανά τον κόσμο είναι ένας αγώνας Formula 1.

Υπό αυτό το πρίσμα, ο Bernie Ecclestone έκανε δηλώσεις και επιτέθηκε στη Liberty Media λέγοντας πως έπρεπε από την αρχή να προχωρήσει στην ακύρωση του πρωταθλήματος του 2020 και όχι να διαπραγματεύεται πώς θα στριμώξει όσο το δυνατό περισσότερους αγώνες σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

Αντίθετα, ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο Sky Italia, τόνισε αρχικά πως βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του και πως παρόλα αυτά επικοινωνεί συνεχώς με τους οδηγούς και τα στελέχη της ομάδας.

Ο Binotto είπε πως αυτός και όλες οι ομάδες της F1 βρίσκονται σε επαφή με τους τον Chase Carrey και συζητούν πώς θα διαμορφωθεί με τον καλύτερο τρόπο το πρωτάθλημα. Ο Binoto είναι της άποψης πως πρέπει να γίνουν αγώνες (όταν η κρίση περάσει) και μάλιστα τόνισε πως «θα μπορούσαμε να κάνουμε διήμερους αγώνες, με τις ελεύθερες δοκιμές να διεξάγονται το πρωί του Σαββάτου, προκειμένου να εντάξουμε όσους περισσότερους back to back αγώνες γίνεται».

Ένα άλλο σενάριο που εξετάζεται είναι να επιμηκυνθεί η σεζόν μέχρι τον Ιανουάριο του 2021, με αγώνες που θα γίνουν σε χώρες που εκείνη την εποχή θα είναι κλιματικά φιλικές να φιλοξενήσουν ένα Grand Prix.

Ωστόσο όλα αυτά είναι… ασκήσεις επί χάρτου καθώς ουδείς είναι σε θέση να γνωρίζει πώς θα εξελιχθεί η πανδημία του κορονοϊού.

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39680

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Παρά τις «παρενέργειες» του κορονοϊού η εταιρεία δεν φαίνεται να αλλάζει τα σχέδιά της.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Το 2016, η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ, λέγοντας ότι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα χρειαστεί περίπου μια δεκαετία. 

Στη συνέχεια, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την επιστροφή της στις ΗΠΑ, επιταχύνοντας το αρχικό χρονοδιάγραμμα και θέτοντας ως στόχο το 2023.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Peugeot ήταν το δίκτυο πωλήσεων που έπρεπε να στηθεί από την αρχή, αλλά ο πρόεδρος της Βόρειας Αμερικής της PSA, Larry Dominique, είπε ότι η εταιρεία θα πουλά τα αυτοκίνητά της χρησιμοποιώντας αντιπροσώπους franchise, ενώ κλίνει έντονα και προς το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Οι πελάτες θέλουν μια «απλούστερη, πιο αποτελεσματική» διαδικασία αγοράς αυτοκινήτων, πρόσθεσε.

Η συμφωνία συνεργασίας με τη Fiat Chrysler Automobiles, δίνει ένα ακόμη «όπλο» στην PSA καθώς θα μπορεί να χρησιμοποιεί το δίκτυο πωλήσεών της FCA. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Η νέα εταιρεία, που ονομάζεται Stellantis, θα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με ετήσιες παραδόσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων. 

Η κατάργηση από την Peugeot του παραδοσιακού δικτύου αντιπροσώπων δεν είναι μυστικό. Όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει το σχέδιο επιστροφής της στις ΗΠΑ, ξέραμε ότι αυτό δεν θα γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Ωστόσο, η Peugeot δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν η στρατηγική λιανικής πώλησης ή πώς θα επέτρεπε στους πιθανούς πελάτες να βλέπουν και να δοκιμάζουν-οδηγούν τα οχήματά της. Όταν η πανδημία του κορονοϊόυ γιγαντώθηκε, πολλοί ήταν αυτοί οι κατασκευαστές που στράφηκαν στο διαδίκτυο. Εάν οι καταναλωτές αναζητούν πιο βολικούς τρόπους για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, τότε η επιστροφή της Peugeot στις ΗΠΑ με αυτόν τον τρόπο θα είναι μια εξαιρετική κίνηση, τονίζουν οι αναλυτές.