node/33326

Tesla Model 3 Long Range από €53.500 στην Ευρώπη

Η Tesla ξεκίνησε χθες Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου, τη λειτουργία του διαμορφωτή για το Model 3 για πελάτες που επιθυμούν να κάνουν προ-κράτηση. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στις αρχές Φεβρουαρίου 2019.

Αυτή τη φορά είναι ισχύει! Ύστερα από περισσότερα από δύο χρόνια αναμονής, όποιοι θα ήθελαν να παραγγείλουν ένα Tesla Model 3 θα είναι σε θέση να το κάνουν μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας –όπου υπάρχει και σαφώς όχι στην Ελλάδα. Από χθες, Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου, ο κατασκευαστής άρχισε να αποστέλλει e-mail σε πελάτες, δίνοντάς τους πρόσβαση στον online διαμορφωτή. Σύμφωνα με τo Electrek, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία η Νορβηγία και η Σουηδία θα είναι μεταξύ των ενδιαφερόμενων χωρών.

Και για να πάρουμε μια μικρή μυρωδιά από την τιμή, στη Βρετανία κοστίζει £50.000, πέφτοντας στις £46.500 με την επιδότηση για τα αυτοκίνητα μηδενικών τύπων. Στη Γαλλία, η τιμή ξεκινά από τις €53.500 με επίσης ενσωματωμένο το κρατικό μπόνους. Οι ευρωπαϊκοί online διαμορφωτές προς το παρόν έχουν διαθέσιμη μόνο την τετρακίνητη έκδοση με την μπαταρία «Long Range». Αργότερα θα υπάρξει και η έκδοση «Performance» με τιμή που θα κυμαίνεται κατά μέσο όρο στις 65 χιλιάδες ευρώ, με μικρές διαφοροποιήσεις ανάλογα με τη χώρα και τη φορολογική πολιτική της στα EV.

Tesla Model 3

Ανάμεσα στα έξτρα που διατίθενται από το διαμορφωτή ξεχωρίζουμε τις 20άρες ζάντες έναντι €1.600 (στάνταρ στο Model 3 Performance, 18” στο στάνταρ) και το Αutopilot έναντι 5.300 ευρώ. Στάνταρ είναι το μαύρο χρώμα, ενώ για οποιοδήποτε άλλο θα πρέπει να πληρώσεις. Για παράδειγμα, το Blue Ocean στοιχίζει 1.600 ευρώ, το άσπρο περλέ 2.100 και το κόκκινο 2.600 ευρώ.

Tesla Model 3
 

544 km αυτονομία στον κύκλο WLTP
Ο κανονισμός απαιτεί ότι η άφιξη του Tesla Model 3 στην Ευρώπη σηματοδοτεί και την ανακοίνωση των νέων στοιχείων για την αυτονομία του στον κύκλο WLTP. Σχετικά με τις δύο εκδόσεις Long Range που τώρα προτείνονται στον ευρωπαϊκό διαμορφωτή, η Tesla ανακοινώνει 544 km αυτονομίας για τη στάνταρ έκδοση και 530 km για την έκδοση Performance.

Οι ευρωπαϊκές εκδόσεις θα εξοπλίζονται με το πρότυπο Combo CCS, ενώ η Tesla βρίσκεται σε διαδικασία  ενημέρωσης όλων των ταχυφορτιστών για την τυποποίηση του ρευματολήπτη.

Tesla Model 3

Παράδοση από Φεβρουάριο του 2019
Στην Ευρώπη, οι πρώτες παραδόσεις των Model 3 σε πελάτες θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2019. Σε αυτό το στάδιο, ο Καλιφορνέζος κατασκευαστής δεν γνωστοποιεί πότε θα ανοίξει τις παραγγελίες για την έκδοση «Mid-range», που λανσαρίστηκε πριν από λίγες εβδομάδες στη Βόρεια Αμερική.

node/39141
Tesla Model 3, Taiwan

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Σε αυτοκινητόδρομο της Ταϊβάν, ένα Tesla Model 3 σούβλισε κυριολεκτικά ένα φορτηγό. Σύμφωνα με τον οδηγό, το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο. Ένα εντυπωσιακό ατύχημα που ευτυχώς δεν προκάλεσε τραυματισμούς.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Η εμπιστοσύνη στα αυτόνομα συστήματα οδήγησης μερικές φορές υπερβαίνει τις πραγματικές δυνατότητές τους. Στην Tesla, ο Elon Musk υπερθεμάτισε για τις δυνατότητες του Autopilot (κάνοντας και τις ανάλογες πωλήσεις), αλλά πολλοί οδηγοί είχαν τροχαία συμβάντα, μερικές φορές θανατηφόρα. Το πιο πρόσφατο έγινε στην Ταϊβάν χθες, 1η Ιουνίου 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για αστοχία του συστήματος, αλλά και κάτι που δείχνει ότι ο άνθρωπος επιβάλλεται να παραμένει κύριος της κατάστασης
Το τροχαίο συμβάν διαδραματίστηκε στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο Νο. 1 που διασχίζει το νησί από βορρά προς νότο. 

Νωρίς το πρωί, ένα φορτηγό βρισκόταν τουμπαρισμένο στις δύο αριστερές λωρίδες. Κατά τη διάρκεια του λεπτού ύστερα από το ατύχημα, όλα τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα απέφυγαν το τουμπαρισμένο φορτηγό, εκτός από το Tesla Model 3. Η καλιφορνέζικη μπερλίνα φάνηκε να φρενάρει, αλλά τελικά σφηνώθηκε στην καρότσα του φορτηγού, που ευτυχώς «έβλεπε» το Tesla με την οροφή της.

Η σύγκρουση ήταν βίαια, αλλά ο οδηγός του φορτηγού βρισκόταν ήδη ασφαλής στην κεντρική νησίδα. Ευτυχώς, ούτε ο οδηγός του Model 3 τραυματίστηκε. Σύμφωνα με τον τοπικό ιστότοπο CNA, το Autopilot καθοδηγούσε το αυτοκίνητο με ταχύτητα 110 km/h. Με τον οδηγό, να φανταζόμαστε να μένει έκπληκτος που δεν είδε το Tesla να επιβραδύνει, οπότε επενέβη ο ίδιος, αλλά όταν πια ήταν πολύ αργά. 

Πρόκειται λοιπόν για ένα ακόμη ατύχημα-απόδειξη ότι ακόμη και το πιο προηγμένο σύστημα δεν είναι αλάνθαστο. Προφανώς, το τουμπαρισμένο φορτηγό παρερμηνεύτηκε από τις κάμερες του Autopilot που δεν το θεώρησαν ως όχημα ή εμπόδιο.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι παρόλο που ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο ανά πάσα στιγμή, η συσκευή παραμένει βοήθημα οδήγησης και όχι εργαλείο υποκατάστασης του ανθρώπου. Το Autopilot στο φάκελο λειτουργίας του υποδεικνύει ότι πρέπει να κρατάς και με τα δύο χέρια το τιμόνι και να έχεις την προσοχή σου στο δρόμο. Ενεργοποιημένο χειροκίνητα, προειδοποιεί οπτικά μετά από λίγα δευτερόλεπτα εάν δεν κάνεις κάποια ενέργεια με το τιμόνι. Στη συνέχεια, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε αυτήν την ειδοποίηση, το Autopilot απενεργοποιείται και δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί όσο το αυτοκίνητο κινείται.

node/39031

Το Tesla Model 3 μεταμορφώνεται σε τετράθυρο καμπριολέ!

Το ηλεκτρικό Model 3 απέκτησε ηλεκτρική αναδιπλόυμενη οροφή για εκείνους που δεν χορταίνουν καλοκαίρι!

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Το Tesla Model 3 μεταμορφώνεται σε τετράθυρο καμπριολέ!

Η αμερικανική εταιρεία NCE (Newport Convertible Engineering), γνωστή για τις μετατροπές διαφόρων μοντέλων σε καμπριολέ, κουπέ ή θωρακισμένα, παρουσίασε το τελευταίο της project που δεν είναι άλλο από το Tesla Model 3 Convertible!

Το πρώτο ανοιχτό Model 3 διατηρεί το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος και της καμπίνας του μοντέλου παραγωγής, με την εξαίρεση φυσικά του άνω τμήματος, το οποίο έχει αντικατασταθεί από μια ηλεκτρική αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή!

Μια μπάρα πάνω από τα εμπρός καθίσματα βοηθά στη διατήρηση της στρεπτικής ακαμψίας του ηλεκτρικού σεντάν (το οποίο ούτως η άλλως είχε πολύ άκαμπτο πάτωμα λόγω της θέσης των μπαταριών) αλλά και στη μεγαλύτερη ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ανατροπής. Επιπλέον, βοηθά την υφασμάτινη οροφή να διατηρήσει ένα σωστό σχήμα σε κλειστή θέση.

Tesla Model 3 Convertible

Με την οροφή κλειστή, η αλήθεια είναι πως το μοντέλο δείχνει λίγο περίεργο, όμως αυτό το γωνιώδες σχήμα προς τα πίσω ήταν απαραίτητο καθώς έπρεπε να ταιριάζει με το σχήμα των παραθύρων και να αφήνει αρκετό χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών.

Δε γνωρίζουμε πόσο κοστίζει η μετατροπή του Model 3 σε τετράθυρο καμπριολέ, όμως υπολογίζουμε πως θα είναι κοντά στην αντίστοιχη μετατροπή του Model S που κόστιζε περίπου $29.000 (επιπλέον του αυτοκινήτου).

[Πηγή: NCE]