node/39315

Τώρα τα κινητά της Apple γίνονται και κλειδί για το αυτοκίνητό σας

Η εφαρμογή CarKey αλλάζει τα δεδομένα ακόμη και στη χρήση του αυτοκινήτου από πολλούς διαφορετικούς οδηγούς. 

Το νέο λογισμικό  iOS 14 που παρουσίασε η Apple, μεταξύ άλλων περιέχει και την εφαρμογή CarKey. Πρόκειται για μια εφαρμογή που αντικαθιστά το κλασσικό κλειδί του αυτοκινήτου που ξέραμε και τώρα πλέον θα μπορείτε να ξεκλειδώνετε το αυτοκίνητο μέσω του τηλεφώνου σας. 

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί την τεχνολογία NFC (Near Field Communication) για να επικοινωνήσει με το αυτοκίνητο. Η τεχνολογία αυτή δεν είναι άγνωστη καθώς ήδη χρησιμοποιείται για την «επικοινωνία» των smartphones με τις τραπεζικές κάρτες, όταν χρησιμοποιούμε το τηλέφωνο για να πληρώσουμε διάφορες συναλλαγές μας. 

Ο χρήστης δεν χρειάζεται καν να ξεκλειδώσει το τηλέφωνο, και το CarKey ενεργοποιείται αυτόματα μόλις πλησιάσεις το αυτοκίνητο που βέβαια πρέπει να υποστηρίζει αυτήν την εφαρμογή. η σειρά 5 της BMW είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή αυτή, ενώ πολύ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα τόσο της BMW όσο και άλλων κατασκευαστών. 

Με τον τρόπο αυτό ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου θα μπορεί και να εκχωρεί το δικαίωμα χρήσης και σε άλλους οδηγούς μέσω των κινητών τους τηλεφώνων, ενώ αν θέλει περισσότερη ασφάλεια θα μπορεί να θέσει ως προϋπόθεση ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου το ξεκλείδωμα του κινητού μέσω κωδικού, δακτυλικού αποτυπώματος (Touch ID) ή αναγνώρισης προσώπου (Face ID). 

Τι περιλαμβάνει το iOS14

ιοσ

To iOs 14 θα είναι διαθέσιμο από το φθινόπωρο για iPhone και iPod Touch. Αρκετά χρόνια μετά το Android OS, η Apple προσθέτει το App Library στο iOS 14, ουσιαστικά ένα app drawer που θα βρίσκεται στην τελευταία σελίδα της home screen για να αποσυμφορήσει τη συσκευή από τα πολλά εικονίδια και φακέλους. Θα μπορείς να πραγματοποιήσεις αναζήτηση μέσα σε αυτό, θα εμφανίζει προτάσεις και θα φέρνει στο επάνω μέρος τις πιο πολυχρησιμοποιημένες εφαρμογές.

Επιπλέον, για πρώτη φορά θα μπορείς να κρύβεις εφαρμογές από τη home screen. Σε μια ακόμη λειτουργία που έχουν στα χέρια τους οι χρήστες Android εδώ και χρόνια, με το iOS 14 θα μπορείς να προσθέτεις widgets στη home screen σε διάφορα σχήματα και μεγέθη, ενώ υποστηρίζεται η λειτουργία picture-in-picture με δυνατότητα να μετακινείς και να αυξομειώνεις το μέγεθος του παραθύρου.

Νέα προσθήκη στο iOS 14 η εφαρμογή Translator, η οποία συνεργάζεται άμεσα με τον ψηφιακό βοηθό Siri και επιτρέπει την σε πραγματικό χρόνο μεταγλώττιση της ομιλίας στις πιο πολυχρησιμοποιημένες γλώσσες. Στην εφαρμογή Messages μπορείς πλέον να καρφιτσώνεις τις σημαντικές συνομιλίες για να φαίνονται στο επάνω μέρος, υποστηρίζονται τα threads και τα mentions στις ομαδικές συνομιλίες, περισσότερα Memoji και νέα animations όταν λαμβάνεις μηνύματα.

Στην υπηρεσία Apple Maps προστίθεται επιλογή για ποδηλασία, όπως και εύρεση της καλύτερης δυνατής διαδρομής που να περιλαμβάνει σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και μάλιστα με ταυτόχρονη παρακολούθηση της κατάστασης της μπαταρίας του οχήματος για να σε ειδοποιεί.

Τέλος, ίσως η πιο σημαντική ανακοίνωση ήταν τα App Clips. Χάριν σε αυτά ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να ψάχνει στο iPhone ή να έχει κατεβασμένη την εφαρμογή για να εκτελέσει συγκεκριμένες ενέργειες. Για παράδειγμα, επιθυμείς να νοικιάσεις ένα ηλεκτρικό scooter, περνώντας το iPhone επάνω από το ειδικό σήμα NFC θα σου εμφανίζεται το App Clip της εφαρμογής της συγκεκριμένης εταιρείας για να το ξεκλειδώσεις, αλλά και για να πληρώσεις απευθείας μέσω Apple Pay χωρίς να μοιραστείς καμία προσωπική πληροφορία. Ουσιαστικά, τα App Clips είναι μικρά κομμάτια των πλήρων εφαρμογών που θα εμφανίζονται στην οθόνη όταν τα χρειάζεσαι. Από εκεί και πέρα, θα έχεις τη δυνατότητα να κατεβάσεις την πλήρη εφαρμογή ή να μην ξανασχοληθείς ποτέ αν δεν τη χρειάζεσαι.

TAGS
node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός θα κάνει χρήση νέας, μη εφαρμοσμένης μέχρι στιγμής τεχνολογίας, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.

node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]