node/37939

Πάτησε Ευρώπη το Nissan LEAF NISMO RC

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτελεί πεδίο δοκιμών για τις μελλοντικές τεχνολογίες στην αυτοκίνηση, λέει η Nissan.

Η τεχνογνωσία της Nissan στα ηλεκτρικά οχήματα και η αντίστοιχη εμπειρία της από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, «παντρεύονται» στο Nissan LEAF NISMO RC.

Το τετρακίνητο LEAF NISMO RC αποδίδει πάνω από τη διπλάσια ισχύ και ροπή του προκατόχου του, που βασιζόταν στο πρώτης γενιάς LEAF του 2011. Παρέχοντας στιγμιαία διαθέσιμη ροπή 640Nm στους τροχούς και ισχύ 322 ίππων, το LEAF NISMO RC προσφέρει επιτάχυνση 0-100km / h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα !

Η δημιουργία του τελευταίου LEAF NISMO RC εντάσσεται σε ένα πλαίσιο δοκιμών για μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις και προβάλλει τις δυνατότητες των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan. Παράλληλα, αποδεικνύει τι μπορεί να επιτευχθεί με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με δύο μοτέρ και σύστημα μετάδοσης σε όλους τους τροχούς, εκφράζοντας την αφοσίωση της Nissan στη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση των EV μοντέλων της.

«Η εμπειρία της Nissan ως πρωτοπόρου στα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα, σε συνδυασμό με την καινοτομία της NISMO, για πάνω από 60 χρόνια, οδήγησε στη σύλληψη ενός μοναδικού αυτοκινήτου», δήλωσε ο Michael Carcamo, διευθυντής της Nissan Global Motorsport.

Το LEAF NISMO RC καταδεικνύει τη δύναμη και την απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων , ως βασικά συστατικά του οράματος Nissan Intelligent Mobility.

«Όποιος έχει οδηγήσει ποτέ ένα Nissan LEAF θα γνωρίζει πόσο απολαυστική οδήγηση του προσφέρει», δήλωσε η Helen Perry, επικεφαλής των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan Europe. «Το LEAF e + έχει έναν κινητήρα 217PS, ο οποίος σε συνδυασμό με μια μεγαλύτερη μπαταρία και το e-Pedal, το κάνει ακόμα πιο συναρπαστικό. Αυτό καταδεικνύεται και από τις πωλήσεις του LEAF, με το 20% εξ αυτών να αφορούν την συγκεκριμένη έκδοση».

Βασισμένο στην ήδη εντυπωσιακή απόδοση και αποτελεσματικότητα του LEAF των 40 kWh, το LEAF e+ προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη εμβέλεια οδήγησης, με αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η συμπαγής μπαταρία 62 kWh του μοντέλου είναι αποτελεσματική και ισχυρή, με αύξηση της ενεργειακής πυκνότητας κατά 25% και αύξηση της χωρητικότητας αποθήκευσης ενέργειας κατά 55%, δίνοντας στο LEAF e+ έως 385 km αυτονομίας (σε μικτό κύκλο WLTP), με μία μόνο φόρτιση.

Το νέο Nissan LEAF είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τις €33.990.

[Πηγή: Nissan]

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39104

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Μια πρώτη ματιά στη νέα γενιά του Qashqai που θα συμβάλλει τα μέγιστα στη νέα εποχή της Nissan.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai [video]

Η Nissan ανακοίνωσε χθες το νέο στρατηγικό στρατηγικό σχέδιο για επιστροφή στην κερδοφορία το οποίο περιλαμβάνει την παρουσίαση 12 νέων μοντέλων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η νέα γενιά του Qashqai. Παρακολουθώντας πιο προσεκτικά το teaser video που δημοσίευσε η ιαπωνική φίρμα, καταφέραμε να ξεχωρίσουμε και να βελτιώσουμε ψηφιακά τρεις εικόνες από το δημοφιλές C-SUV το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020.

Όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τις εικόνες, η σιλουέτα του νέου Qashqai είναι πιο σπορ και αεροδυναμική, με εντονότερη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ το οποίο σκεπάζεται από μια αεροτομή.

Στο ρύγχος, η γρίλια V-Motion δανείζεται στοιχεία από το μικρότερο Juke, ενώ τα φώτα θυμίζουν έντονα το πρωτότυπο IMQ (2019) που αποτελούσε προπομπό της έκδοσης παραγωγής του Qashqai και επηρέασε σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό του. Βέβαια, όπως είναι λογικό,το αμάξωμα έχει εξορθολογιστεί για τις ανάγκες της παραγωγής, με λιγότερο έντονες πτυχώσεις, και πιο συμβατικές λύσεις όσον αφορά τα φώτα, τους προφυλακτήρες και τους αεραγωγούς. Παρόλα αυτά, το Qashqai διατηρεί την χαρακτηριστική γραμμή στο προφίλ του IMQ και τους τονισμένους πίσω ώμους.

Nissan
Το ρύγχος του νέου Qashqai διακρίνεται ανάμεσα στα νέα Pathfinder (αριστερά) και X-Trail (δεξιά) αποκαλύπτοντας τα φώτα LED που θυμίζουν το πρωτότυπο IMQ.

Σημαντική θα είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό όσον αφορά το σχεδιασμό, την ποιότητα και την τεχνολογία, με το νέο ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης το οποίο θα είναι κοινό με το συγγενικό X-Trail να περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Το νέο Qashqai θα βασίζεται σε μια εξέλιξη της πλατφόρμας CMF. Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα δεν θα περιλαμβάνει diesel, την θέση των οποίων θα πάρουν νέα υβριδικά συστήματα - το ePower της Nissan, ένα νέο Plug-in Hybrid που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi, και mild-hybrid εκδόσεις για μείωση του μέσου όρου εκπομπών CO2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλα όσα γνωρίζουμε για τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail