node/38791

Mustang Cobra Jet 1400: Tο πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα της Ford για αγώνες dragster [video]

Mε ισχύ 1.400+ ίππων και ροπή πάνω από 1491 Nm.

Μπορεί να είναι αθόρυβη και να μην καταναλώνει σταγόνα καυσίμου, όμως έχει τη μοναδική ικανότητα να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 400 μέτρα σε σχεδόν 8 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 274 km/h. Για πρώτη φορά στα χρονικά, η Ford Performance λανσάρει σήμερα την εργοστασιακή και πλήρως ηλεκτρική Mustang Cobra Jet για συμμετοχή σε αγώνες dragster.

Η Mustang Cobra Jet 1400 είναι ένα πρωτότυπο μοντέλο αγωνιστικών προδιαγραφών, το οποίο προβλέπεται να αποδίδει ισχύ 1.400+ ίππων και ροπή πάνω από 1491 Nm, αποδεικνύοντας στην πράξη τα επιτεύγματα ενός 100% ηλεκτρικού συστήματος κίνησης σε μία από τις πιο απαιτητικές μορφές αγώνων.

«Η Ford ανέκαθεν χρησιμοποιούσε το μηχανοκίνητο αθλητισμό ως μέσον επίδειξης σημαντικών καινοτομιών» δήλωσε ο Dave Pericak, Global Director, Ford Icons. «Τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης μας προσφέρουν ένα εντελώς νέο είδος επιδόσεων και στην πλήρως ηλεκτρική Cobra Jet 1400, μία νέα τεχνολογία ωθείται στα όρια των δυνατοτήτων της. Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τεχνολογίες αιχμής σε μία συναρπαστική χρονιά, κατά την οποία η πλήρως ηλεκτρική Mach-E θα πλαισιώσει την οικογένεια Mustang».

ford

Μετά το ντεμπούτο της ηλεκτρικής Ford Mustang Mach-E, της πρώτης, πλήρως ηλεκτρικής Mustang, η πρωτότυπη Mustang Cobra Jet 1400 προάγει με τη σειρά της την κληρονομιά και τις επιδόσεις της Mustang, ενσωματώνοντας μερικές από τις πιο προηγμένες τεχνολογίες που θα εφαρμοστούν στα μελλοντικά συστήματα κίνησης της Ford. 

Η Mustang Cobra Jet 1400 αποτίει επίσης φόρο τιμής στην πρώτη Cobra Jet που κυριάρχησε στους αγώνες dragster στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και παραμένει ανταγωνιστική στα πρωταθλήματα drag racing ακόμα και σήμερα.

«Αυτό το project ήταν πρόκληση για όλους εμάς στη Ford Performance, αλλά μία πρόκληση που αποδεχτήκαμε με πολύ χαρά» δήλωσε ο Mark Rushbrook, Global Director, Ford Performance Motorsports. «Είδαμε το εγχείρημα της Cobra Jet 1400 ως μία ευκαιρία εξέλιξης ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, βασισμένοι σε ένα ήδη δοκιμασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, που σημαίνει ότι υπήρχαν δεδομένα επιδόσεων ως σημείο αναφοράς. Και μάλιστα θελήσαμε να τα ξεπεράσουμε άμεσα. Δουλέψαμε πάνω σε ένα καταπληκτικό project, και ευελπιστούμε να είναι το πρώτο από τα πολλά που θα ακολουθήσουν από την ομάδα της Ford Performance Motorsports.»

must

Η Ford Performance συνεχίζει τις δοκιμές της Cobra Jet 1400 πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο της αργότερα μέσα στη χρονιά σε έναν αγώνα dragster όπου οπαδοί, μέσα ενημέρωσης και αγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το αγωνιστικό αυτοκίνητο, και να δουν ακριβώς τι μπορεί να κάνει στην άσφαλτο. 

Νωρίτερα, οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μία πρώτη γεύση, παρακολουθώντας το MotorTrend On Demand’s “Hard Cell”, σε ένα σόου ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έμφαση στην υπέρβαση των ορίων και στην καινοτομία.

Για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας του project, η Ford Performance συνεργάστηκε με αρκετούς ικανούς και εξειδικευμένους προμηθευτές:  

•    MLe Racecars – Κατασκευαστής οχημάτων, σχεδιαστής, υπεύθυνος ενσωμάτωσης και βελτιωτής
•    Watson Engineering – Υποστήριξη και εξέλιξη πλαισίου, κατασκευαστής roll cage 
•    AEM EV – Λογισμικό, έλεγχος και προσαρμογή ηλεκτροκινητήρων
•    Cascadia – Προμηθευτής inverter (μετατροπέας τάσης) και ηλεκτροκινητήρων

[Πηγή: Ford]

node/39069

Τιμόνι, αυτό το περίεργο στρογγυλό πράγμα που συνεχώς εξελίσσεται

H Peugeot παρουσιάζει την ιστορία του τιμονιού όπως αυτή την έχει δημιουργήσει. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Τιμόνι, αυτό το περίεργο στρογγυλό πράγμα που συνεχώς εξελίσσεται

Από τις απαρχές της αυτοκίνησης, το τιμόνι έχει υπάρξει το μηχανικό σύνολο το οποίο έχει αλλάξει λιγότερο, όχι μόνο από πλευράς μορφής, αλλά και λειτουργικότητας. Ωστόσο, ποτέ δεν σταμάτησε να εξελίσσεται.

Το 2012, η Peugeot εισήγαγε μία μοναδική καινοτομία με το λανσάρισμα του Peugeot i-Cockpit. Η ουσία του τριπτύχου αποτελείται από την οθόνη αφής, την θέση της κεφαλής και το συμπαγές τιμόνι και σηματοδότησε μία νέα εποχή για την εμπειρία του οδηγού. Αφού ενσωματώθηκε στο σύνολο της γκάμας της γαλλικής μάρκας, το Peugeot i-Cockpit εξελίσσεται συνεχώς. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από έξι εκατομμύρια χρήστες έχουν προτιμήσει και εμπιστευθεί αυτήν την επανάσταση, η οποία παραμένει μοναδική στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

icok

Λίγη ιστορία
Το πρώτο τιμόνι αυτοκινήτου εμφανίστηκε τον Ιούλιο του 1894 από τον Alfred Vacheron Panhard, κατασκευαστή αυτοκινήτων, στον αγώνα Παρίσι-Ρουέν που διοργανώθηκε από τον Pierre Giffard, δημοσιογράφο μίας μεγάλης εφημερίδας της εποχής, της Parisian Daily. Στον συγκεκριμένο αγώνα-ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία, παρά την μεγάλη καινοτομία του Alfred Vacheron Panhard, εκείνος κατακτά την τέταρτη θέση και οι αδελφοί Peugeot την πρώτη! Αυτή η νίκη σηματοδότησε την εξέλιξη του τιμονιού της γαλλικής μάρκας ανά τους αιώνες, αλλά και την έναρξη μίας τεράστιας πορείας που χαρακτηρίζεται από καινοτομία, τεχνολογία και εξέλιξη.

type56

Από το Peugeot 908 (Motor Sport) και έπειτα, όλα τα τιμόνια που εφοδιάζουν τη γκάμα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας βασίζονται στις ίδιες αρχές: από τα χειριστήρια λειτουργίας του ραδιοφώνου, μέχρι και το cruise control, όλα βρίσκονται στο τιμόνι!

Μέσω αυτής της καινοτομίας, εξασφαλίζεται η προσοχή του οδηγού και η απερίσπαστη και ασφαλής οδήγηση, κεντρικός πυλώνας της φιλοσοφίας της μάρκας.

type125

Από το 2012, η Peugeot προώθησε την καινοτομία ακόμη περισσότερο προσφέροντας στο Peugeot 208 μια επαναστατική καμπίνα διαμορφωμένη γύρω από ένα συμπαγές τιμόνι, μια οθόνη αφής και μια ξεχωριστή θέση οδήγησης: το Peugeot i-Cockpit. Δεδομένου ότι το συμπαγές τιμόνι διευκολύνει τους χειρισμούς και αυξάνει την αίσθηση οδήγησης, ενώ παράλληλα μειώνει το πλάτος της κίνησης και αυξάνει την ευελιξία του οχήματος και του οδηγού, η καινοτομία αυτή συνδέθηκε παγκοσμίως με το όνομα του κατασκευαστή της. 

Με το λανσάρισμα του δημοφιλούς SUV της Peugeot, 3008, το Peugeot i-Cockpit ενσωμάτωσε νέες βελτιώσεις και πλέον εφοδιάζει κάθε μοντέλο της μάρκας, ενώ συνεχίζει να εξελίσσεται διαρκώς. Μέχρι σήμερα, ενώ η Peugeot συνεχίζει να καινοτομεί με το i-Cockpit 3D, που κυκλοφόρησε το 2019 στο νέο Peugeot 208 και το 2020 στο νέο Peugeot 2008, η εν λόγω επαναστατική και μοναδική διάταξη στο εσωτερικό έχει προσελκύσει σχεδόν 6 εκατομμύρια οδηγούς! Το Peugeot i-Cockpit και το εμβληματικό συμπαγές τιμόνι του έχουν γίνει πλέον βασικοί πυλώνες του DNA της μάρκας και την διακρίνουν από όλες τις υπόλοιπες.

Ο δρόμος προς την αυτόνομη οδήγηση
Τον Ιούλιο του 2015, ο Όμιλος PSA παρουσίασε το πρόγραμμα «Αυτόνομο όχημα για όλους» (AVA - Autonomous Vehicle for All) και έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που δοκιμάζει αυτόνομο αυτοκίνητο σε ανοιχτούς δρόμους στη Γαλλία. Αυτό το πρόγραμμα συνδυάζει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών που θα οδηγήσουν σταδιακά στη μερική και ολική μεταβίβαση της οδήγησης στο αυτοκίνητο, εάν ο οδηγός το επιθυμεί.

legen

Σήμερα, πολλές από τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού του προγράμματος AVA είναι ήδη διαθέσιμες σε συγκεκριμένα μοντέλα της Peugeot, όπως η ενεργή ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας Lane Keeping Assist, η οποία διορθώνει αυτόματα την παρέκκλιση από την αρχική λωρίδα του οχήματος, το Park Assist που παρέχει βοήθεια αναλαμβάνοντας τον χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης κατά την είσοδο και έξοδο από τον χώρο στάθμευσης, το ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού Driver Attention Alert με λειτουργία ανίχνευσης της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 Pack 'Drive Assist Plus' που συνδυάζει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go και την ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning Assist.

eleg

Η κορύφωση όλων των παραπάνω, ωστόσο, ήρθε το 2018 με τα αποκαλυπτήρια του Peugeot e-LEGEND στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Πρόκειται για ένα τεχνολογικό μανιφέστο αυτόνομης οδήγησης σε ένα περιβάλλον απόλυτης συνδεσιμότητας, καινοτομίας και αυτονομίας. Το διάσημο Peugeot e-LEGEND εφοδιάζεται με ένα «Responsive i-Cockpit», στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν τα αγαπημένα τους χόμπι: να παίξουν ένα ενσωματωμένο βιντεοπαιχνίδι ή να παρακολουθήσουν μια ταινία.

[Πηγή: Peugeot]

TAGS
node/39055

Ford: Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 0% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση

Το MyFord 0 διατίθεται για τα μοντέλα EcoSport, Fiesta και Focus και μεγιστοποιεί το όφελος αγοράς αφού συνδυάζεται με τα ισχύοντα προωθητικά προγράμματα της Ford Motor Ελλάς.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford: Νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 0% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση

Στα πλαίσια της πρωτόγνωρης συγκυρίας που όλοι βιώνουμε την περίοδο αυτή, η Ford έρχεται να μηδενίσει τις έγνοιες προσφέροντας σε όλους τη δυνατότητα να αποκτήσουν το αγαπημένο τους EcoSport, Fiesta ή Focus με τους πλέον προνομιακούς όρους χρηματοδότησης μέσω του νέου προγράμματος MyFord 0.

Με επιτόκιο 0% και χωρίς επιπλέον εισφορά, το πρωτοποριακό πρόγραμμα χρηματοδότησης MyFord 0 της Ford Finance εξασφαλίζει μηδενικούς τόκους για επιλεγμένες εκδόσεις των EcoSport, Fiesta και Focus που θα αγοραστούν έως και τις 30 Ιουνίου. Το συνολικό όφελος αγοράς μεγιστοποιείται, αφού το MyFord 0 συνδυάζεται με τα προωθητικά προγράμματα που προσφέρονται στα μοντέλα αυτά.

Η Ford δεν σταματά εδώ, αλλά σας δίνει έναν ακόμα λόγο για να χαμογελάτε ξέγνοιαστα. Με την 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect με την οποία προσφέρονται τα EcoSport, Fiesta και Focus στην ελληνική αγορά αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη στα μοντέλα της και προσδίδει ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα σε όσους επιθυμούν να συμβιώσουν απροβλημάτιστα με το νέο τους αυτοκίνητο για πολλά χρόνια

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα της Ford Finance μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της Ford.

ford


Παραδείγματα αγοράς με χρηματοδότηση MyFord 0


EcoSport 1.0L Connected 100 PS

Αξία αυτοκινήτου: €16.171 

Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%

Προκαταβολή: €6.469

Μηνιαία δόση: €202,13

Ποσό χρηματοδότησης: €9.702

Έξοδα δανείου: €280+ΦΠΑ

Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες

Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,8%


Fiesta 1.0L Titanium 125 PS

Αξία αυτοκινήτου: €15.662

Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%

Προκαταβολή: €6.265

Μηνιαία δόση: €195,77

Ποσό χρηματοδότησης: €9.397

Έξοδα δανείου: €280+ΦΠΑ

Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες

Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,9%


Focus 1.0L Business 125 PS

Αξία αυτοκινήτου: €19.044

Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 0%

Προκαταβολή: 7.618€ Μηνιαία δόση: €238,04

Ποσό χρηματοδότησης: 11.426€ Έξοδα δανείου: €280+ΦΠΑ

Διάρκεια χρηματοδότησης: 48 μήνες

Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 1,5%


[Πηγή: Ford]

TAGS