node/39270

Mercedes-AMG: Εξελίσσει ηλεκτρικό τούρμπο με την Garrett

Η τεχνολογία που προέρχεται από την Formula 1 θα εφαρμοστεί σε μοντέλα παραγωγής της AMG.

Η Mercedes-AMG ανακοίνωσε πως εξελίσσει ένα νέο ηλεκτρικό τούρμπο για την επόμενη γενιά μοντέλων της. Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε όχημα παραγωγής από το Affalterbach εξελίσσεται σε συνεργασία με την Garrett Motion.

Το ηλεκτρικό τούρμπο προέρχεται από την Formula 1 και συνδυάζει την αμεσότητα ενός μικρού υπερσυμπιεστή με την απόδοση ενός μεγάλου. Ένας ηλεκτροκινητήρας μεγέθους 4 cm βρίσκεται ενσωματωμένος στον άξονα του τούρμπο και παίρνει ενέργεια από σύστημα 48V. Ο εξηλεκτρισμός βελτιώνει την απόκρισή από χαμηλά και σε όλο το φάσμα των στροφών εξαλείφοντας το turbo-lag. Αυτό έχει θετικές επιπώσεις στις επιταχύνσεις από στάση καθώς το πεντάλ του γκαζιού έχει καλύτερη απόκριση ενώ η ροπή είναι αυξημένη στα χαμηλά rpm.

Το ηλεκτρικό τούρμπο της AMG φτάνει μέχρι και τις 170.000 rpm επιτρέποντας υψηλή ροή του αέρα, ενώ συνδέεται με το σύστημα ψύξης του κινητήρα για να διατηρεί ιδανική θερμοκρασία.

Ο Tobias Moers, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-AMG GmbH δήλωσε: «Έχουμε ξεκαθαρίσει τους στόχους μας για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον. Για να τους πετύχουμε, βασιζόμαστε σε καινοτόμα εξαρτήματα. Με αυτή την κίνηση υποστηρίζουμε στρατηγικά την  τεχνολογία μας και την προσαρμόζουμε στις δικές μας απαιτήσεις από πλευράς απόδοσης. Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει το ηλεκτρικό τούρμπο - ένα παράδειγμα τεχνολογίας Formula 1 που μεταφέρεται στο δρόμο - το οποίο επιτρέπει επίπεδα ευελιξίας στα οποία ήταν αδύνατο να φτάσουν μέχρι στιγμής οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες.»

Η Mercedes-AMG δεν αποκάλυψε το πρώτο μοντέλο παραγωγής της που θα ενσωματώσει το ηλεκτρικό τούρμπο, όμως είναι πιθανό αυτό να είναι η επερχόμενη κορυφαία Plug-in Hybrid έκδοση της Mercedes-AMG GT 4-Door.

[Πηγή: Mercedes-AMG]

node/39685
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Η Audi σύντομα θα ενσωματώσει ένα υπολογιστικό σύστημα στα αυτοκίνητά της που θα είναι πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό από εκείνο των σημερινών της γκάμας. Ένας «κεντρικός εγκέφαλος» που θα διαχειρίζεται πλήθος παραμέτρων και εφαρμογών.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που ενσωματώνουν τα αυτοκίνητα έχουν γίνει όλο και πιο περίπλοκες με την πάροδο των ετών. Η Audi θα το «απλοποιήσει» λοιπόν, επιλέγοντας για τα μελλοντικά μοντέλα της έναν ισχυρό υπολογιστή που θα συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το Ingolstadt ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που ονομάζεται Integrated Vehicle Dynamics, θα λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα για τον εξοπλισμό που σχετίζεται με τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η Audi υπόσχεται έναν υπολογιστή δέκα φορές ισχυρότερο από αυτούς που είναι τοποθετημένοι στα υφιστάμενα μοντέλα. 
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, θα είναι σε θέση να ελέγχει έως και 90 λειτουργίες, ανάλογα με τη χρήση και την κατηγορία του μοντέλου. Όλα τα αυτοκίνητα, από το κόμπακτ χάτσμπακ Audi A3 έως το μεγάλο κουπέ SUV Q8 και το 100% ηλεκτρικό e-tron θα επωφεληθούν από τη νέα υπολογιστική μονάδα. 

Το Integrated Vehicle Dynamics θα αποδείξει επίσης, σύμφωνα με την Audi, την αποδοτικότητά του όσον αφορά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα με τη διαχείριση τεχνολογιών ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, οι οποίες τελικά θα αυξήσουν την αυτονομία της μπαταρίας κατά 30%.

Audi Integrated Vehicle Dynamics

Το λανσάρισμα του IVD σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχει ακόμη καθοριστεί χρονικά. Ανώτερο στέλεχος όμως που εμπλέκεται στο πρότζεκτ δήλωσε σε αρκετά μέσα ότι η πρώτη έκδοση του IVD είναι ήδη έτοιμη για τις επόμενες γενιές των Audi που θα λανσαριστούν.

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.