node/37604

Το Κατάρ θα πάρει αυτόνομα λεωφορεία από την Volkswagen

Τι περιλαμβάνει η συμφωνία που υπέγραψαν – Θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στη Ντόχα από το 2022.

Ο όμιλος Volkswagen και το Κατάρ συμφώνησαν να αναπτύξουν ένα σύστημα αυτόνομων λεωφορείων έως το 2022 για την Ντόχα.

Η συμφωνία που υπεγράφη το Σάββατο από το VW Group και την Qatar Investment Authority είναι ένα εκτεταμένο έργο που θα περιλαμβάνει τέσσερα εμπορικά σήματα του VW Group, μεταξύ των οποίων η Volkswagen Commercial Vehicles, η Scania, η υπηρεσία MOIA και η θυγατρική της Audi Autonomous Intelligent Driving ή η AID.

Στόχος είναι η ανάπτυξη ολόκληρου του συστήματος μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών αυτόνομων λεωφορείων και λεωφορείων, του νομικού πλαισίου, της υποδομής των πόλεων και του λογισμικού που απαιτείται για την ανάπτυξη της  υπηρεσίας. Τα αυτόνομα οχήματα θα ενσωματωθούν στην υπάρχουσα δομή των δημόσιων μεταφορών.

«Για να μπορέσουν οι πόλεις μας να προχωρήσουν στο μέλλον, χρειαζόμαστε ένα νέο κύμα καινοτομίας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της QIA Mansoor Al Mahmoud. «Οι τεχνολογίες μεταφοράς χωρίς εκπομπές ρύπων θα βοηθήσουν στην προώθηση της αστικής κινητικότητας, μειώνοντας ταυτόχρονα τη συμφόρηση και βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση», συμπλήρωσε.

Ο στόλος θα περιλαμβάνει 35 αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα Buzz από τη μονάδα Volkswagen Commercial Vehicles, η οποία θα μεταφέρει μέχρι και τέσσερις επιβάτες σε ημι-σταθερές διαδρομές σε γεωγραφική περιοχή της Ντόχα. Άλλα 10 λεωφορεία Scania θα χρησιμοποιηθούν για να ικανοποιήσουν τη μεταφορά μεγαλύτερου αριθμού επιβατών.

Οι VW και QIA δήλωσαν ότι το έργο θα τεθεί σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2022.

node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]

node/39597

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Μετά από το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της ναυαρχίδας της και το νέο τύπο αερόσακων για τους πίσω επιβάτες, η Mercedes-Benz παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ενεργής αερανάρτησης και της τετραδιεύθυνσης της επερχόμενης S-Class (W223). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Η προαιρετική ανάρτηση E-Active Body Control έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και να αλλάζει τα χαρακτηριστικά της, βελτιώνοντας όχι μόνο την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, ως μέρος του συστήματος Pre-Safe Impulse Side, η ενεργή αερανάρτηση ψηλώνει αυτόματα κατά 8 cm μέσα σε μόλις 80 milisecond με τη βοήθεια υγροπνευματικών και συστήματος 48V, όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι, μειώνεται η παραμόρφωση της καμπίνας καθώς το πάτωμα του οχήματος απορροφά καλύτερα τις δυνάμεις που ασκούνται σε μια πλευρική σύγκρουση.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, η ανάρτηση διαθέτει πέντε επεξεργαστές με πολλαπλόυς πυρήνες, περισσότερους από 20 αισθητήρες και μια stereo camera (με λειτουργία Road Surface Scan), αναλύοντας τις συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Mercedes-Benz S-Class

Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης με ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνει την ευελιξία της S-Class μειώνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας σε κάτω από 11 μέτρα. Επίσης, διευκολύνει τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα Active Parking Assist και την κάμερα 360° με 3D view. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι πίσω τροχοί της S-Class έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν σε μεγάλες γωνίες που φτάνουν και τις 10ο ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού και την ταχύτητα, παίρνοντας πληροφορίες από του αισθητήρες (οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση μέχρι τα 60 km/h και στην ίδια κατεύθυνση από εκεί και πέρα)

Η Mercedes-Benz έδωσε περισσότερες πληροφορίες και για τους νέου τύπου αερόσακους που χρησιμοποιεί η S-Class. Ο αερόσακος για τους πίσω επιβάτες (Rear Airbag), μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης, υποστηρίζοντας το κεφάλι και το λαιμό τους και λειτουργώντας επικουρικά στη ζώνη ασφαλείας (η οποία έχει τεχνολογίες beltbag και inflatable seat belt). Από την άλλη πλευρά, ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες βρίσκεται αποθηκευμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης αποτρέποντας τη επαφή των κεφαλιών τους.

Ακόμα ένα στοιχείο ασφάλειας είναι η προειδοποίηση Exit Warning που προειδοποιεί οδηγό και συνοδηγό για διερχόμενο όχημα με κόκκινο φωτισμό όταν κάνουν την κίνηση να ανοίξουν την πόρτα (χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του Active Blind Spot Assist).

Περισσότερες αποκαλύψεις για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class W223 θα έχουμε στις 12 Αυγούστου όπου η γερμανική φίρμα θα μας παρουσιάσει στοιχεία πολυτέλειας ενώ η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]