Η Honda «ποντάρει» στα υβριδικά με νέα πλατφόρμα
Η Honda προγραμματίζει την εισαγωγή από το 2027 μίας νέας, ελαφριάς κατασκευαστικής βάσης για υβριδικά και βενζινοκίνητα μοντέλα, με στόχο κοινή χρήση εξαρτημάτων άνω του 60 %.
Η Honda ανακοίνωσε πως αναπτύσσει μία νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί σε μεσαίου μεγέθους υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα θα μπορεί να φιλοξενεί και συμβατικά βενζινοκίνητα μοντέλα.
Το νέο πάτωμα θα είναι περίπου 90 kg πιο ελαφρύ σε σχέση με τα αντίστοιχα σημερινά, στοιχείο κρίσιμο εργαλείο για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της δυναμικής οδήγησης.
Η Honda θέτει ως στόχο τις 2,2–2,3 εκ. πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων ετησίως έως το έτος 2030
Η Honda, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία μετά την Toyota, αντιμετωπίζει πιο αργή μετάβαση προς τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε σχέση με άλλους κατασκευαστές και επιλέγει να ενισχύσει την παρουσία της στα υβριδικά.
Στην πράξη, η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει πάνω από 60 % κοινή χρήση εξαρτημάτων μεταξύ των μοντέλων που θα βασίζονται στην πλατφόρμα αυτή, μέσω μίας modular αρχιτεκτονικής που αποσκοπεί τόσο στη μείωση του κόστους όσο και στην επιτάχυνση της διαδικασίας ανάπτυξης.
Επιπλέον, η Honda παρουσίασε και ένα πρωτότυπο υβριδικό σύστημα για μεγαλύτερα αυτοκίνητα (D segment και άνω), το οποίο στοχεύει στην αμερικανική αγορά και φιλοδοξεί να πετύχει εξοικονόμηση καυσίμου άνω του 30 % έναντι αντίστοιχων βενζινοκίνητων μοντέλων, με ταυτόχρονη αύξηση των επιδόσεων και της ικανότητας ρυμούλκησης.
Η παραγωγή των πρώτων μοντέλων που θα βασιστούν στη νέα πλατφόρμα αναμένεται από το 2027 και μετά, ενώ η Honda θέτει ως στόχο τις 2,2–2,3 εκ. πωλήσεις υβριδικών οχημάτων ετησίως έως το έτος 2030, αυξημένες σημαντικά σε σχέση με τις 868.000 που πούλησε το προηγούμενο έτος.
Η κίνηση της Honda επιβεβαιώνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον προσεγγίζουν με μεγαλύτερη προσοχή τη στρατηγική μετάβαση προς τα ηλεκτρικά, καθώς η ζήτηση για EV δεν αναπτύσσεται με τον ρυθμό που αρχικά αναμενόταν.




