node/37441

Η Daimler ξεκίνησε τις δοκιμές της πλήρως αυτόνομης S- Class

Οι δοκιμές γίνονται στην Καλιφόρνια με την παρουσία «οδηγού ασφαλείας» στο αυτοκίνητο.

Παρά τη θέση του CEO της Daimler, του Ola Kallenius, που είπε πως θα επανεξετάσει τα κεφάλαια που επενδύονται στην αυτόνομη οδήγηση, στις ΗΠΑ ξεκίνησαν ήδη οι πρώτες δοκιμές της πλήρως αυτόνομης S-Class.

Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της Daimler θα εφαρμοστεί πιθανότατα σε εμπορικά οχήματα για εταιρείες μεταφορών, δήλωσε ο Kallenius. Η εταιρεία ωστόσο ξεκίνησε δοκιμές robotaxi στην Καλιφόρνια για να συγκεντρώσει σχόλια από τους χρήστες.

Πηγές της εταιρείας διευκρίνισαν πως «δεν έχουμε θέσει τα σχέδια για την αυτόνομη οδήγηση. Αυτό που εξετάζουμε είναι πώς θα βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα, αλλά και πώς θα κάνουμε συνέργειες για να μην κάνουμε δύο και τρεις φορές τις ίδιες εργασίες. Αυτό το πιλοτικό πρόγραμμα αφορά την καταγραφή της εμπειρίας των χρηστών».

Ο στόλος των αυτοκινήτων που δοκιμάζονται περιλαμβάνει περίπου 30 οχήματα, κυρίως Mercedes-Benz S-Class που είναι εφοδιασμένα με συστοιχίες αισθητήρων, συμπεριλαμβανομένων των LiDARs για σάρωση μεγάλων αποστάσεων με λέιζερ.

Παρόλο που τα αυτοκίνητα είναι πλήρως αυτόνομα, ένας οδηγός ασφαλείας βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ανά πάσα στιγμή. Παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των χρηστών θα είναι αρχικά περιορισμένος, ο τελικός σκοπός του πιλοτικού προγράμματος είναι κυρίως να αποκτήσει γνώση του τι θέλουν ή απαιτούν οι πελάτες από ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο. 

node/39077

Επίσημο: Aνανεωμένες Mercedes-Benz Ε-Class Coupé και Cabriolet [video]

Οι Mercedes-Benz Ε-Class Coupé και Cabriolet ΜΥ2020 λανσαρίστηκαν με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, νέους κινητήρες και ακόμα πληρέστερο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Επίσημο: Aνανεωμένες Mercedes-Benz Ε-Class Coupé και Cabriolet [video]

Ύστερα από τις ανανεωμένες E-Class Saloon, Estate και All-Terrain, η Mercedes-Benz ολοκληρώνει το φρεσκάρισμα της γκάμας με τις Ε-Class Coupé και Cabriolet που παρουσιάστηκαν σήμερα μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα Mercedes Me.

Στα δίθυρα μοντέλα έγιναν καίριες σχεδιαστικές επεμβάσεις, υιοθετήθηκε 48βολτο σύστημα κίνησης mild hybrid, ενσωματώθηκαν εξελιγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας αλλά και τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης, κάνοντας ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης. 

cabri

Αμφότερες είναι δίπορτες και 4θέσιες, με την ανασχεδιασμένη μάσκα και τα νέα φανάρια εμπρός να σηματοδοτούν τις σημαντικότερες εξωτερικές σχεδιαστικές επεμβάσεις. Η ανοικτή Ε-Class εξακολουθεί να επενδύει στη μαλακή (υφασμάτινη) ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, η οποία ανοίγει σε 20 δευτερόλεπτα, πηγαίνοντας κόντρα σε επιλογές του ανταγωνισμού.

coup

Ωστόσο, η Mercedes δεν ξέχασε το εσωτερικό των αυτοκινήτων και εκεί έκανε μπόλικη δουλειά ενσωματώνοντας κορυφαίας ποιότητας υλικά, εξαιρετικό φινίρισμα και βέβαια το γνωστό πλέον σύστημα πολυμέσων MBUX. Το τελευταίο διατίθεται είτε με δύο οθόνες 10,25" είτε (προαιρετικά) με μεγαλύτερες 12,3".

Η μια οθόνη αφορά στο πίνακα οργάνων και η δεύτερη στο σύστημα infotainment. Το τελευταίο δεν ελέγχεται πλέον από περιστροφικό διακόπτη αλλά με touchpad το οποίο συνδυάζεται με διακόπτες αφής στο τιμόνι αλλά και με φωνητικές εντολές του συστήματος «Hey Mercedes». 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αυτές είναι οι ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class και E-Class All-Terrain [video]

inter

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που περιλαμβάνουν ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στη συγκεκριμένη τεχνολογία, όπως τα Active Brake Assist, Traffic Sign Assist, Active Speed Limit Assist, Active Distance Assist DISTRONIC, Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist, Active Blind Spot Assist με exit warning καθώς και το αυτόνομο παρκάρισμα Active Parking Assist με PARKTRONIC και κάμερα 360°.

Εντύπωση προκαλεί το τιμόνι με τους αισθητήρες που διαβάζει ακόμη και το μικρότερο άγγιγμα των χεριών του οδηγού στη στεφάνη του. Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει να κάνει με τη λειτουργία της ημιαυτόνομης οδήγησης που η Mercedes-Benz έχει εξελίξει.

engi

Κάτω από το καπό οι δύο νέες Mercedes προσφέρουν την επιλογή ανάμεσα σε δύο κινητήρες βενζίνης και δύο ντίζελ. Οι εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα είναι η E 220 d (διατίθεται και τετρακίνητη) και η Ε 400 d 4MATIC. Η πρώτη αφορά στον 4κύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 1.950 cc που αποδίδει μέγιστη ισχύ 194 ίππων και ροπή 400 Nm και τη δεύτερη αφορά στον 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά με ισχύ 340 ίππων και ροπή 700 Nm.

Οι εκδόσεις με τους βενζινοκινητήρες (δύο και τριών λίτρων) συνδυάζονται με 48βολτο σύστημα κίνησηςmild hybrid . Πρόκειται για σύστημα που αποτελείται από μίζα/γεννήτρια, η οποία είναι συνδεδεμένη με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο εξασφαλίζοντας έξτρα ισχύ και ροπή, έως 16 kW και 250 Nm αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, στην E 200 με τον δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα των 197 ίππων και των 320 Nm, το EQ Boost προσφέρει 14 επιπλέον ίππους και 150 Nm. Στην κορυφαία τετρακίνητη AMG E 53 4MATIC με τον 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα με δύο τούρμπο που αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm, το EQ Boost προσφέρει επιπλέον 16 ίππους και 250 Nm ροπής. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,4" ενώ με το πακέτο AMG Dynamic Plus ο οδηγός έχει πρόσβαση στη λειτουργία οδήγησης Race και το δημοφιλές Drift Mode.

Η διάθεση των δύο μοντέλων στην αγορά θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί ακόμη.

[Πηγή: Mercedes-Benz]