node/36999

Hyundai: Cruise control με τεχνητή νοημοσύνη

Θα «μαθαίνει» τo οδηγικό στιλ του κάθε οδηγού και θα προσαρμόζει σε αυτό τη λειτουργία του.

Η Hyundai πιστεύει ότι πολύ σύντομα θα έχει έτοιμο ένα νέο cruise control που ονομάζει Smart Cruise Control (SCC-ML) και το οποίο θα μπορεί να «διαβάζει» τον τρόπο οδήγησης του κάθε οδηγού και να προσαρμόζει τη λειτουργία του σε αυτό.

Το νέο αυτό «έξυπνο» cruise control θα μπορεί να αποθηκεύει δεδομένα όπως πχ η απόσταση που συνήθως κρατάμε από το προπορευόμενο όχημα, όπως και τον τρόπο που επιταχύνουμε και επιβραδύνουμε.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το SCC-ML είναι τόσο έξυπνο ώστε να αναγνωρίζει ότι δεν διατηρείτε πάντα την ίδια απόσταση από ένα άλλο αυτοκίνητο και ότι επιταχύνετε διαφορετικά ανάλογα με την ταχύτητα που έχει κάθε φορά το όχημα.
Επίσης το σύστημα είναι προγραμματισμένο έτσι ώστε να μην αποθηκεύει κάποιες ίσως επικίνδυνες (ακραίες) συνθήκες οδήγησης.Το συγκεκριμένο σύστημα βασίζεται στην ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης  στο σύστημα Advanced Driver Assistance System (ADAS).

Επί της ουσίας, όταν ο οδηγός θέτει σε λειτουργία το cruise control αυτό θα μπορεί να προσαρμόζει την κίνηση του αυτοκινήτου όχι μόνον στις συνθήκες κυκλοφορίας, αλλά και στο πώς θα οδηγούσε ο οδηγός αν είχε αυτός τον έλεγχο του αυτοκινήτου τη συγκεκριμένη στιγμή.

node/39070

H Hyundai teas-άρει το νέο Santa Fe

H διάθεσή του νέου Hyundai Santa Fe στην Ευρώπη υπολογίζεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Hyundai teas-άρει το νέο Santa Fe

H Hyundai προχώρησε στη δημοσιοποίηση της πρώτης επίσημης φωτογραφίας του νέου Santa Fe, δείχνοντάς μας πώς θα είναι η μάσκα του. Και αυτό είναι σημαντικό καθώς σηματοδοτεί όλη την καινούργια σχεδιαστική προσέγγιση που θα υιοθετεί από εδώ και στο εξής η εταιρεία. 

Το φώτα LED δεσπόζουν και η μάσκα έχει μεγαλώσει σημαντικά με τον λογότυπο της εταιρείας να δεσπόζει στο κέντρο της. Το σύνολο δείχνει σύγχρονο, φρέσκο και δυναμικό και προϊδεάζει και για άλλες εξίσου σύγχρονες επιλογές που θα ενσωματώνει το αυτοκίνητο. 

Το νέο Santa Fe θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο και θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς. Είναι βέβαιο πως θα ενσωματώνει υβριδική και επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, δίχως όμως η εταιρεία να έχει δώσει προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Με δεδομένο όμως ότι η διάθεσή του θα αρχίσει από το φθινόπωρο, πολύ σύντομα η Hyundai θα δημοσιοποιήσει και άλλα στοιχεία για το νέο Sante Fe. 

node/39069

Τιμόνι, αυτό το περίεργο στρογγυλό πράγμα που συνεχώς εξελίσσεται

H Peugeot παρουσιάζει την ιστορία του τιμονιού όπως αυτή την έχει δημιουργήσει. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Τιμόνι, αυτό το περίεργο στρογγυλό πράγμα που συνεχώς εξελίσσεται

Από τις απαρχές της αυτοκίνησης, το τιμόνι έχει υπάρξει το μηχανικό σύνολο το οποίο έχει αλλάξει λιγότερο, όχι μόνο από πλευράς μορφής, αλλά και λειτουργικότητας. Ωστόσο, ποτέ δεν σταμάτησε να εξελίσσεται.

Το 2012, η Peugeot εισήγαγε μία μοναδική καινοτομία με το λανσάρισμα του Peugeot i-Cockpit. Η ουσία του τριπτύχου αποτελείται από την οθόνη αφής, την θέση της κεφαλής και το συμπαγές τιμόνι και σηματοδότησε μία νέα εποχή για την εμπειρία του οδηγού. Αφού ενσωματώθηκε στο σύνολο της γκάμας της γαλλικής μάρκας, το Peugeot i-Cockpit εξελίσσεται συνεχώς. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από έξι εκατομμύρια χρήστες έχουν προτιμήσει και εμπιστευθεί αυτήν την επανάσταση, η οποία παραμένει μοναδική στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

icok

Λίγη ιστορία
Το πρώτο τιμόνι αυτοκινήτου εμφανίστηκε τον Ιούλιο του 1894 από τον Alfred Vacheron Panhard, κατασκευαστή αυτοκινήτων, στον αγώνα Παρίσι-Ρουέν που διοργανώθηκε από τον Pierre Giffard, δημοσιογράφο μίας μεγάλης εφημερίδας της εποχής, της Parisian Daily. Στον συγκεκριμένο αγώνα-ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία, παρά την μεγάλη καινοτομία του Alfred Vacheron Panhard, εκείνος κατακτά την τέταρτη θέση και οι αδελφοί Peugeot την πρώτη! Αυτή η νίκη σηματοδότησε την εξέλιξη του τιμονιού της γαλλικής μάρκας ανά τους αιώνες, αλλά και την έναρξη μίας τεράστιας πορείας που χαρακτηρίζεται από καινοτομία, τεχνολογία και εξέλιξη.

type56

Από το Peugeot 908 (Motor Sport) και έπειτα, όλα τα τιμόνια που εφοδιάζουν τη γκάμα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας βασίζονται στις ίδιες αρχές: από τα χειριστήρια λειτουργίας του ραδιοφώνου, μέχρι και το cruise control, όλα βρίσκονται στο τιμόνι!

Μέσω αυτής της καινοτομίας, εξασφαλίζεται η προσοχή του οδηγού και η απερίσπαστη και ασφαλής οδήγηση, κεντρικός πυλώνας της φιλοσοφίας της μάρκας.

type125

Από το 2012, η Peugeot προώθησε την καινοτομία ακόμη περισσότερο προσφέροντας στο Peugeot 208 μια επαναστατική καμπίνα διαμορφωμένη γύρω από ένα συμπαγές τιμόνι, μια οθόνη αφής και μια ξεχωριστή θέση οδήγησης: το Peugeot i-Cockpit. Δεδομένου ότι το συμπαγές τιμόνι διευκολύνει τους χειρισμούς και αυξάνει την αίσθηση οδήγησης, ενώ παράλληλα μειώνει το πλάτος της κίνησης και αυξάνει την ευελιξία του οχήματος και του οδηγού, η καινοτομία αυτή συνδέθηκε παγκοσμίως με το όνομα του κατασκευαστή της. 

Με το λανσάρισμα του δημοφιλούς SUV της Peugeot, 3008, το Peugeot i-Cockpit ενσωμάτωσε νέες βελτιώσεις και πλέον εφοδιάζει κάθε μοντέλο της μάρκας, ενώ συνεχίζει να εξελίσσεται διαρκώς. Μέχρι σήμερα, ενώ η Peugeot συνεχίζει να καινοτομεί με το i-Cockpit 3D, που κυκλοφόρησε το 2019 στο νέο Peugeot 208 και το 2020 στο νέο Peugeot 2008, η εν λόγω επαναστατική και μοναδική διάταξη στο εσωτερικό έχει προσελκύσει σχεδόν 6 εκατομμύρια οδηγούς! Το Peugeot i-Cockpit και το εμβληματικό συμπαγές τιμόνι του έχουν γίνει πλέον βασικοί πυλώνες του DNA της μάρκας και την διακρίνουν από όλες τις υπόλοιπες.

Ο δρόμος προς την αυτόνομη οδήγηση
Τον Ιούλιο του 2015, ο Όμιλος PSA παρουσίασε το πρόγραμμα «Αυτόνομο όχημα για όλους» (AVA - Autonomous Vehicle for All) και έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που δοκιμάζει αυτόνομο αυτοκίνητο σε ανοιχτούς δρόμους στη Γαλλία. Αυτό το πρόγραμμα συνδυάζει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών που θα οδηγήσουν σταδιακά στη μερική και ολική μεταβίβαση της οδήγησης στο αυτοκίνητο, εάν ο οδηγός το επιθυμεί.

legen

Σήμερα, πολλές από τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού του προγράμματος AVA είναι ήδη διαθέσιμες σε συγκεκριμένα μοντέλα της Peugeot, όπως η ενεργή ειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας Lane Keeping Assist, η οποία διορθώνει αυτόματα την παρέκκλιση από την αρχική λωρίδα του οχήματος, το Park Assist που παρέχει βοήθεια αναλαμβάνοντας τον χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης κατά την είσοδο και έξοδο από τον χώρο στάθμευσης, το ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού Driver Attention Alert με λειτουργία ανίχνευσης της ταλάντωσης του αυτοκινήτου και το σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 Pack 'Drive Assist Plus' που συνδυάζει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go και την ενεργή υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας Lane Positioning Assist.

eleg

Η κορύφωση όλων των παραπάνω, ωστόσο, ήρθε το 2018 με τα αποκαλυπτήρια του Peugeot e-LEGEND στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Πρόκειται για ένα τεχνολογικό μανιφέστο αυτόνομης οδήγησης σε ένα περιβάλλον απόλυτης συνδεσιμότητας, καινοτομίας και αυτονομίας. Το διάσημο Peugeot e-LEGEND εφοδιάζεται με ένα «Responsive i-Cockpit», στο οποίο οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν τα αγαπημένα τους χόμπι: να παίξουν ένα ενσωματωμένο βιντεοπαιχνίδι ή να παρακολουθήσουν μια ταινία.

[Πηγή: Peugeot]

TAGS