node/42806

ΒMW: Το τέλος των θερμικών κινητήρων μπορεί να περιμένει…

Η BMW θα συνεχίσει να εξελίσσει και να βελτιώνει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης των μοντέλων της, αφού η μετάβαση στα ηλεκτρικά θέλει το χρόνο της…

Την ώρα που η Mercedes-Benz ετοιμάζεται για την μετάβασή της στα ηλεκτρικά έως το 2030 και την Audi να παρουσιάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα από το 2026, το έτερο μέλος του γερμανικού Big Three, η BMW, δείχνει να ακολουθεί διαφορετικό πλάνο. 

Αυτό ανέπτυξε σε συνέντευξή του στο Automotive News ο Επικεφαλής Ανάπτυξης της BMW, Frank Weber o οποίος τόνισε πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης (ΚΕΚ) έχουν ακόμα μέλλον.

Η μετάβαση στα ηλεκτρικά σύμφωνα με τον ίδιο, δε θα γίνει τόσο άμεσα όσο νομίζουμε, αφού πριν από αυτή θα πρέπει να έχουν απαντηθεί κάποια βασικά ερωτήματα και να έχουν επιλυθεί τα προβλήματα που αυτή θα προκαλέσει.

BMW IX3

Τα βασικότερα εξ αυτών είναι αρχικά το πότε θα είναι έτοιμο το σύστημα να απορροφήσει όλες αυτές οι μπαταρίες των EV’s, το αν είναι ο κόσμος έτοιμος για αυτή τη μετάβαση, αν το σύστημα υποδομών είναι έτοιμο και αν είναι ικανές οι τωρινές υποδομές φόρτισης να καλύψουν την αυξημένη ζήτηση. Ο Weber συνέχισε λέγοντας πως θα υπάρξει πρόβλημα και με το εργατικό δυναμικό σε κάθε εταιρεία που ασχολείται με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι που σημαίνει πως και αυτό θα χρειαστεί χρόνο για να εκπαιδευτεί σε κάτι νέο.

BMW M4

Με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να ετοιμάζονται για τα επόμενα αυστηρότερα όρια ρύπων (Euro7), ο Weber υποστηρίζει πως όλη αυτή η επένδυση στο R&D τους μπορεί να παρατείνει σημαντικά τη ζωή τους, τουλάχιστον μέχρι όλα τα παραπάνω ζητήματα επιλυθούν.

Τελειώνοντας, ο Weber επισημαίνει πως η BMW δε σκοπεύει να αναγκάσει τον καταναλωτή να αγοράσει αποκλειστικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ωστόσο του δίνει και αυτή την επιλογή μέσα από μια ευρεία γκάμα ούτως ώστε να επιλέξει κανείς αυτό που επιθυμεί. Για το λόγο αυτό τόσο οι ΚΕΚ όσο και η γκάμα των ηλεκτρικών της που αναμένεται να επεκταθεί, θα συνεχίσουν την κοινή τους πορεία στην αγορά.

TAGS