BMW Digital Key, Apple iPhone
node/39320

BMW: Το iPhone γίνεται κλειδί για τα μοντέλα της!

Η BMW θα γίνει ο πρώτος κατασκευαστής που θα επιτρέπει στους πελάτες της να χρησιμοποιούν ένα iPhone για να ανοίξουν και να βάλουν εμπρός το αυτοκίνητό τους.

Το iPhone ενισχύει τη χρήση του ως «ελβετικός σουγιάς». Στο Apple Global Developers Conference, η Apple παρουσίασε το CarKey, μια λειτουργία που μετατρέπει το iPhone σε ψηφιακό κλειδί αυτοκινήτου. Η BMW θα είναι η πρώτη που θα επωφεληθεί από τη νέα εφαρμογή. Η γερμανική φίρμα, χρόνια συνεργάτης της Apple, είναι ήδη η πρώτη που ενσωμάτωσε το CarPlay, παρέχοντας πρόσβαση στις λειτουργίες του iPhone απευθείας μέσω της οθόνης του αυτοκινήτου.

Η BMW, από την πλευρά της, αποκαλεί τον εξοπλισμό αυτό «Digital Key». Και μέσω αυτού, το φυσικό κλειδί αντικαθίσταται από το iPhone. Η συσκευή ανοίγει και ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, αλλά επιτρέπει επίσης την εκκίνηση του κινητήρα. Μια εφαρμογή BMW μάλιστα χρησιμοποιείται για τη διαμόρφωση του ψηφιακού κλειδιού.

BMW Digital Key, Apple iPhone

Μέσω αυτής είναι δυνατή η κοινή χρήση απομακρυσμένης πρόσβασης με άλλα πέντε άτομα (μέσω iMessage) και ορισμός προφίλ προγράμματος οδήγησης. Έτσι, για νέους οδηγούς, μπορούν να καθοριστούν οι μέγιστες ταχύτητες ανάλογα με το πεδίο στο οποίο κινούνται. Η βλάβη της μπαταρίας του τηλεφώνου έχει προβλεφθεί και αυτή: Το ψηφιακό κλειδί θα λειτουργεί έως και πέντε ώρες ύστερα από την απενεργοποίηση του iPhone λόγω χαμηλής μπαταρίας.

Το Digital Key θα είναι διαθέσιμο σε ένα μεγάλο μέρος της γκάμας της γερμανικής εταιρείας –για τα μοντέλα που θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται ή θα κατασκευαστούν από την 1η Ιουλίου του 2020: 1, 2, 3, 4, 5, 6, και 8 Series, X5, X6, X7, X5 M, X6 M και Z4. Όσον αφορά τα iPhone, τη λειτουργικότητα αυτή θα έχουν οι συσκευές XR, XS και οι νεότερες. Επίσης θα υπάρχει συμβατότητα με το ρολόι της Apple, με εκκίνηση από το Watch Series 5 και ύστερα. 

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός θα κάνει χρήση νέας, μη εφαρμοσμένης μέχρι στιγμής τεχνολογίας, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.

node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]