«Όχι» στα υβριδικά, «ναι» στους V12 από την Aston Martin

Η βρετανική φίρμα διαχωρίζει τη θέση της από τους κατασκευαστές που επιλέγουν υβριδικά συστήματα για την κίνηση των κορυφαίων μοντέλων τους.

Η Aston Martin θα αποφύγει τα υβριδικά και θα συνεχίσει να προσφέρει κινητήρες V12 για όσο αυτό είναι εφικτό. Τάδε έφη ο διευθύνων σύμβουλος της φίρμας Ulrich Bez, προσθέτοντας ότι το επιπλέον βάρος των μπαταριών στα υβριδικά συστήματα χαλάει την οδηγική εμπειρία και δεν είναι επιθυμητό από τους πελάτες.

«Για δύο λόγους επιλέγεις ένα υβριδικό σύστημα. Για να έχεις επιπλέον δύναμη για να προσπεράσεις κάποιον, όπως στη Formula 1, ή για να κάνεις οικονομία στο καύσιμο», δήλωσε ο Ulrich Bez. Και συνέχισε με μια δήλωση που συζητήθηκε πολύ: «Υπάρχει μια πολύ απλή λύση για το δεύτερο: αν απλώς οδηγείς πιο αργά θα κάνεις ακόμη περισσότερη οικονομία».

Κατά τον Ulrich Bez η Aston Martin έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της στους τομείς της αεροδυναμικής απόδοσης, της μείωσης του βάρους και της εξέλιξης οικονομικότερων κινητήρων βενζίνης, ενδεχομένως και μικρότερου κυβισμού, πριν καταφύγει σε υβριδικές λύσεις.

Προς το παρόν ο V12 καλά κρατεί. Τουλάχιστον μέχρι να ωριμάσει η συνεργασία της εταιρίας με την AMG και να αποκτήσει πρόσβαση στους μικρότερους κινητήρες των Γερμανών συνεταίρων. Για τα επόμενα 5-10 χρόνια πάντως ο V12 θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» κάτω από τα καλλίγραμμα καπό των Aston Martin παραγωγής, αν και θα δούμε εκδόσεις του με χωρητικότητα μικρότερη των 6 lt.

«Θεωρώ ότι ένα σπορ αυτοκίνητο πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερο γίνεται. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κουβαλάω 100 kg έξτρα για να μου δώσουν κάποια στιγμή 100 άλογα επιπλέον, τα οποία δεν χρειάζομαι», δήλωσε ο Ulrich Bez. Αυτό που δεν είπε, βέβαια, είναι ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα της Aston Martin είναι αρκετά βαρύτερα από τα τελευταίας κοπής υβριδικά supercars. Ακόμα και από την Porsche 918 Spyder, που ζυγίζει 1.700 kg.

[Πηγή: Drive Αυστραλίας]

TAGS