node/32561

Nέο, ψηφιακό BMW Cockpit

Το BMW Cockpit αναβαθμίστηκε ριζικά και κάνει πρεμιέρα στις νέες BMW X5, BMW 8 Series, BMW Z4 και BMW 3 Series στο Mondial de l’Automobile 2018 στο Παρίσι.

Με περιεχόμενο που μπορεί να προσαρμοστεί και να εξατομικευθεί, το νέο, πλήρως ψηφιακό σύστημα προβολής και ελέγχου του λειτουργικού συστήματος BMW 7.0 επικεντρώνεται περισσότερο από ποτέ στον οδηγό. Η αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο μέσω των διαφόρων λειτουργικών επιλογών βελτιώθηκε, ειδικά στον τομέα της αναγνώρισης φωνής και του χειρισμού μέσω χειρονομιών.

Για πρώτη φορά, οι οδηγοί και οι επιβάτες θα έχουν τη αρωγή του BMW Intelligent Personal Assistant, ενός προσαρμοζόμενου ψηφιακού χαρακτήρα που κάνει το όχημα ακόμα πιο «έξυπνο» και ανταποκρίνεται στην προτροπή «Hey BMW». Με ξεκάθαρο περιεχόμενο που προσαρμόζεται ανάλογα με το περιβάλλον και την αδιάλειπτη ενσωμάτωση νέων λειτουργιών και υπηρεσιών, ο οδηγός απολαμβάνει, όπως διατείνεται η BMW, πάντα τη βέλτιστη υποστήριξη.

Η νέα λειτουργία αναβάθμισης του λογισμικού μέσω ίντερνετ επιτρέπει στους χρήστες να προχωρούν εύκολα σε αναβαθμίσεις, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητό τους είναι πάντα ενημερωμένο. Στο μέλλον θα μπορούν επίσης να μεταφορτώσουν επιπλέον λειτουργίες και υπηρεσίες. Με το νέο BMW Cockpit, η γερμανική φίρμα λέει ότι δημιουργεί μια ακόμα πιο προσωπική, ευφυή και συνεπή συνολική εμπειρία για τους πελάτες της.

node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]

node/39633

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Απώλειες €666 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο - Ελπίδες για ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Οι απώλειες του BMW Group έσυραν την εταιρεία στο «κόκκινο» για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Η BMW έχασε €666 εκατ. από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, εμφανίζοντας αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη φορά μετά την οικονομική κρίση του 2009. Να σημειώσουμε πως την αντίστοιχη περίοδο του 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κέρδη της τάξης των €2,2 δισ.

Παρά τη δύσκολη περίοδο, η BMW δήλωσε ότι αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικά κέρδη στο τέλος του έτους.

«Προσβλέπουμε τώρα στο δεύτερο εξάμηνο με συγκρατημένη αισιοδοξία και συνεχίζουμε να στοχεύουμε ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 0% και 3% για την εταιρεία το 2020», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse.

Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, κάνοντας την BMW να ελπίζει ότι το τέλος της χρονιάς θα αποφέρει κέρδος, αλλά η ανάκαμψη δεν θα είναι αρκετή για να αντισταθμίσει το έλλειμμα των πωλήσεων που χάθηκαν από την πανδημία.

Η BMW θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό SUV iX3 φέτος στην Κίνα, από όπου και θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. 

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο καθώς χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία αύξησαν τις επιδοτήσεις για τα οχήματα. Η BMW δήλωσε ότι αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη από αυτόν τον τομέα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.