node/30905

H Νυχτερινή Όραση του νέου VW Touareg

Ανιχνεύει αόρατους στο μάτι ανθρώπους και ζώα που βρίσκονται έως και 130 μέτρα μακριά από το αυτοκίνητο.

Το σύστημα Night Vision ανιχνεύει θερμόαιμα όντα στο σκοτάδι πολύ πιο γρήγορα από το ανθρώπινο μάτι, ειδοποιεί τον οδηγό κι ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης.

Η χρήση θερμικής κάμερας για να βλέπουμε τα έμβια όντα τη νύχτα δεν είναι κάτι καινούργιο. Δοκιμάζεται εδώ και χρόνια στα αυτοκίνητα, και μάλιστα τελευταία ως μέρος των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης. Η Volkswagen όμως την προσφέρει ως στοιχείο του εξοπλισμού του νέου Touareg.

Το νέο Touareg θα λανσαριστεί στην αγορά φορτωμένο με συστήματα και τεχνολογίες ασφάλειας. Θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα μπορεί να εξοπλιστεί με το σύστημα Night Vision. Μια θερμική κάμερα στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου καταγράφει την υπέρυθρη ακτινοβολία που εκπέμπουν οι ζωντανοί οργανισμοί. Αν ανιχνεύσει ανθρώπους ή ζώα μέσα στα όρια εμβέλειάς του, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος να παρασυρθεί πεζός, ιδίως έξω από τις πόλεις όπου οι δρόμοι δεν φωτίζονται. 

Πιο λεπτομερώς, το σύστημα περιλαμβάνει την κάμερα υπερύθρων που μπορεί να εντοπίσει πεζούς, ποδηλάτες και σχετικά μεγάλα ζώα σε μια απόσταση από 10 έως και 130 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο. Όταν μπουν σε έναν ορισμένο «διάδρομο» ή είναι πιθανό να μπουν στο διάδρομο αυτό λόγω της τροχιάς κίνησής τους, ο οδηγός λαμβάνει ειδοποίηση στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων Digital Cockpit του Touareg.

Όταν βρίσκονται έξω από το διάδρομο κινδύνου, οι άνθρωποι και τα ζώα σημαίνονται με κίτρινη εικόνα στο ασπρόμαυρο φόντο του συστήματος νυχτερινής όρασης. Όταν περάσουν κάποια όρια, οι σιλουέτες τους γίνονται από κίτρινες, κόκκινες. Ακόμη κι αν η οθόνη του συστήματος Night Vision δεν έχει ενεργοποιηθεί στο Digital Cockpit, γίνεται άμεση ενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας όταν ανιχνεύεται κίνδυνος σε ταχύτητες κίνησης πάνω από τα 50 km/h, με τους ανθρώπους και τα ζώα να σημαίνονται με κόκκινο. Σε ταχύτητες κάτω από τα 50 km/h, δεν υπάρχει ζωντανή ένδειξη στην οθόνη, αλλά ανάβει ένα κόκκινο λαμπάκι. Η κόκκινη ένδειξη ανάβει και στην (έξτρα) head-up diplay ενώ παράλληλα δίνεται και ακουστική προειδοποίηση. Ταυτόχρονα, το σύστημα πέδησης προετοιμάζεται ώστε να δώσει άμεσα τη μέγιστη δυνατή επιβράδυνση.

Χάρη στο νέο, διαδραστικό σύστημα φώτων "IQ.Light - LED matrix headlights" που είναι επίσης διαθέσιμο στο νέο Touareg, οι άνθρωποι που βρίσκονται σε μια δυνητικά επικίνδυνη θέση φωτίζονται στιγμιαία αν το αυτοκίνητο κινείται εκτός κατοικημένων περιοχών και με ταχύτητα πάνω από 60 km/h, ώστε να γίνονται ακόμη πιο ορατοί στον οδηγό, χωρίς όμως να τυφλώνονται. Αυτή η λειτουργία προσφέρεται αποκλειστικά σε συνδυασμό με τη Night Vision, αναβαθμίζοντας περαιτέρω την ασφάλεια.

[Πηγή: Volkswagen]

TAGS
node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός θα κάνει χρήση νέας, μη εφαρμοσμένης μέχρι στιγμής τεχνολογίας, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.

node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]