Η Lamborghini απορρίπτει τα υβριδικά supercars

Η Lamborghini απορρίπτει τα υβριδικά supercars

Η Lamborghini δεν θα φτιάξει μοντέλο που θα κοντράρει τις LaFerrari, McLaren P1 και Porsche 918 Spyder γιατί δεν έχει νόημα, λέει.

Αυτοκίνητα όπως η LaFerrari, η McLaren P1 και η Porsche 918 Spyder μπορεί να δείχνουν προς το μέλλον αλλά δεν είναι το μέλλον, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lamborghini Stefan Winkelmann.

«Αυτά που βλέπουμε σήμερα να πετυχαίνουν τα κορυφαία υβριδικά δεν είναι πράγματα που μπορούν να μεταφερθούν στα συμβατικά αυτοκίνητα, είτε λόγω κόστους είτε λόγω βάρους», δήλωσε ο Winkelmann στην πρόσφατη Έκθεση Γενεύης. «Οπότε το να θεωρεί κάποιος ότι με αυτά προετοιμαζόμαστε για το μέλλον ίσως είναι ΟΚ. Όμως το μέλλον θα είναι αρκετά διαφορετικό από αυτά».

Σύμφωνα με τον Stefan Winkelmann αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σκοπό να δείξουν τι μπορεί να φτιάξει η Ferrari, η McLaren και η Porsche, αλλά η Lamborghini δεν έχει σκοπό να τις ακολουθήσει. «Καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν μπορεί να προσφέρει ένα υβριδικό σπορ αυτοκίνητο σε κανονική τιμή. Κάτι τέτοιο είναι αδύνατο σήμερα. Και ή θα έχεις βαριές μπαταρίες, οπότε το αποτέλεσμα θα είναι αργό, ή δεν θα έχεις βαριές μπαταρίες, άρα δεν θα πρόκειται για πραγματικό υβριδικό. Εμείς θα διατηρήσουμε το DNA των αυτοκινήτων μας για όσο αυτό είναι δυνατόν», είπε.

Κατά τον Winkelmann δεν υπάρχει σταθερή αγορά στην περιοχή του ενός εκατομμυρίου ευρώ που κοστίζουν αυτά τα αυτοκίνητα. Και επειδή η Lamborghini έχει φτιάξει ουκ ολίγες κατασκευές σε παραπλήσια ή ακόμα υψηλότερη τιμή, όπως οι Veneno και Veneno Roadster, μιλάει εκ πείρας. Θεωρεί ότι οι πωλήσεις επιτυγχάνονται λόγω της σπανιότητας που εξασφαλίζει η περιορισμένη παραγωγή και όχι λόγω ικανοτήτων. Αν τα ίδια ακριβώς αυτοκίνητα έβγαιναν σε αμέτρητα αντίτυπα αποκλείεται να συγκέντρωναν αντίστοιχο ενδιαφέρον.

Ο Stefan Winkelmann είναι πεπεισμένος ότι στο μέλλον τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι ελαφρύτερα. «Φτιάξαμε τη Sesto Elemento, έτσι; Με αυτό τον τρόπο δείξαμε τι μπορεί να καταφέρει μια κορυφαία αναλογία κιλών ανά ίππο με τη χρήση ενός συμβατικού κινητήρα. Δεν τον αλλάξαμε, δουλέψαμε μόνο στα υλικά κατασκευής, και αυτή την πρακτική θα συνεχίσουμε να εφαρμόζουμε και στο μέλλον». Δεν ακούγεται καθόλου άσχημη αυτή η νοοτροπία...

«Προς το παρόν το βάρος που προσθέτεις με τις μπαταρίες είναι περισσότερο από το βάρος που μπορείς να αφαιρέσεις από αλλού», δήλωσε ο  Winkelmann. Και συμπλήρωσε ότι «Εξετάζουμε τα πάντα: ατμοσφαιρικούς κινητήρες, turbo, υβριδικούς με turbo και πλήρως ηλεκτρικούς. Αλλά, για μένα, τα ηλεκτρικά είναι κάτι που δεν θα ήθελε το κοινό μας, όχι για την επόμενη δεκαετία τουλάχιστον».

[Πηγή: Car Advice]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube