node/39148

Συλλογή Petitjean: Οnline δημοπρασία για 97 κλασικά μοντέλα

Τα 97 αυτοκίνητα του Γάλλου οδηγού αγώνων Marcel Petitjean θα δοθούν από τον οίκο RM Sotheby’s χωρίς τιμή επιφύλαξης.

Η δημοπράτηση μιας ολόκληρης συλλογής αυτοκινήτων μονομιάς δεν είναι κάτι ανήκουστο στον κόσμο του κλασικού αυτοκινήτου -το αντίστοιχο ρεκόρ ίσως ανήκει στη συλλογή 430 αυτοκινήτων Duemila Ruote. Και σήμερα ανοίγει η περίοδος κατάθεσης προσφορών στον οίκο RM Sotheby’s για άλλη μια τέτοια περίπτωση: Τη συλλογή Petitjean.

Ο Marcel Petitjean είναι ένας Γάλλος επιχειρηματίας με μεγάλη αγάπη για το αυτοκίνητο. Από το 1968 ως το 1971 υπήρξε οδηγός αγώνων, συμμετέχοντας –και πετυχαίνοντας νίκες– σε Αναβάσεις του γαλλικού και του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, με Porsche 904 Carrera GTS, 906 και 910/8 Bergspyder. Στη συνέχεια αποφάσισε να αγοράζει και να κρατά φυλαγμένα τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα εκείνης της εποχής, με σκοπό να δημιουργήσει κάποτε ένα πλήρες μουσείο αυτοκινήτου.

Ξεκίνησε με μια Ferrari 275 GTB/4 και συνέχισε αγοράζοντας τη δεκαετία του ’70 μια Ferrari 246 Dino GT, μια Mercedes-Benz 300 SL Roadster, μια Lamborghini Miura P400 κ.ά. Ο Petitjean δεν αποκτούσε όμως μόνο τα κορυφαία και πιο ακριβά αυτοκίνητα της αγοράς. Η συλλογή του περιλαμβάνει πολλά πιο προσιτά σπορ μοντέλα, όπως FIAT Dino Coupe & Spyder ή Lancia Fulvia Coupe, και βέβαια αρκετές Porsche 911.

Η Petitjean Collection περιλαμβάνει αρκετά αυτοκίνητα των Aston Martin, Lotus, Maserati, Triumph και έναν εντυπωσιακό αριθμό σπάνιων σπορ μοντέλων από κατασκευαστές όπως η DeTomaso, η TVR, η Marcos η Ligier κ.ά. Όλα τους είναι ευρωπαϊκά μοντέλα, με την εξαίρεση κάποιων Chevrolet και ενός DeLorean DMC-12 –γνωστό από το Back to the Future.

The Petitjean Collection

Ολόκληρη η συλλογή των 97 αυτοκινήτων δημοπρατείται αυτές τις μέρες διαδικτυακά από τον οίκο RM Sotheby’s, στο πλαίσιο της δημοπρασίας The European Sale, με την προθεσμία για την κατάθεση προσφορών να λήγει την Τετάρτη 10 Ιουνίου. Τα αυτοκίνητα δίνονται χωρίς τιμή επιφύλαξης, και τα πιο προσιτά από αυτά αναμένεται να αλλάξουν χέρια για λιγότερες από €10.000. Ο αναλυτικός κατάλογος με όλα τα αυτοκίνητα του Marcel Petitjean, μαζί με ένα σύντομο ιστορικό, είναι διαθέσιμος για ξεφύλλισμα εδώ.

Παρότι στον κατάλογο θα βρείτε σίγουρα μερικά μοντέλα από κάθε κατασκευαστή που στοιχειώνει τα όνειρά μας, δεν πρόκειται να βρείτε καμία Ferrari. Αυτό όμως δε συμβαίνει επειδή ο Petitjean έχει κάποια απέχθεια για τη μάρκα. Αντίθετα, αποφάσισε να περιορίσει κάπως το όνειρό του, και αντί για ένα μουσείο που να αφορά ολόκληρη την ευρωπαϊκή αυτοκίνηση, να φτιάξει ένα μουσείο αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα της Ferrari. Οπότε κρατάει τις Ferrari της συλλογής του, και πουλάει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα για να χρηματοδοτήσει το project…

[Πηγή: RM Sotheby’s]

node/39344

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Το Austin Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000 στις ΗΠΑ.

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Ένα πολύ ιδιαίτερο Austin Mini δημοπρατήθηκε χθες μέσω της σελίδας Bring A Trailer - και λέμε ιδιαίτερο καθώς φορά κινητήρα VTEC της Honda!

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων κατάφερε να στριμωχτεί κάτω από το καπό του κλασικού Mini και στέλνει τη δύναμη στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Επιπλέον έχει πεταλούδα Skunk2 Pro Series, νέα εξάτμιση και ψυγείο από αλουμίνιο.

Mini

Το ίδιο αυτοκίνητο είχε κάνει την εμφάνισή του σε αντίστοιχη αγγελία πέρυσι τον Ιούνιο. Έκτοτε, έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις που έχουν βελτιώσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του - όπως η μετακίνηση του ντεπόζιτου στο πορτ παγκάζ και η προσθήκη πίσω θέσεων στην καμπίνα.

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε γαλάζια απόχρωση σε συνδυασμό με λευκή οροφή, πλαστικές προεκτάσεις των φτερών και αρκετό χρώμιο στους προφυλακτήρες, τη γρίλια και τα φώτα τα οποία έχουν αντικατασταθεί με πιο σύγχρονα τεχνολογίας HID. Οι παραδοσιακές ζάντες 13" Minilite φορούν ελαστικά Yokohama A539 175/50 και κρύβουν πίσω τους δίσκους (εμπρός) και ταμπούρα (πίσω).

Mini

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τριάκτινο τιμόνι της Momo, ταχύμετρο που φτάνει έως και τις 10.000 rpm, ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, μαύρες επενδύσεις, ρολ κέιτζ και τρεις θέσεις για επιβάτες.

Ο οδηγός κάθεται σε bucket κάθισμα της Recaro ενώ το κάθισμα του συνοδηγού έχει αφαιρεθεί. Η κεντρική κονσόλα είναι και αυτή ειδική κατασκευή για το αυτοκίνητο και φιλοξενεί τον διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα, διακόπτη απενεργοποίησης της μπαταρίας και μια ποτηροθήκη.

Το βελτιωμένο Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000, ενώ την ίδια εποχή πέρυσι είχε αλλάξει χέρια έναντι $26.500.

[Πηγή: Bring A Trailer]

node/39326

Πόσο πουλήθηκε αυτή η Toyota Celica GT-Four; [video]

Η κορυφαία έκδοση της Toyota Celica έκτης γενιάς με αγωνιστικές καταβολές δημοπρατήθηκε στις ΗΠΑ.

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πόσο πουλήθηκε αυτή η Toyota Celica GT-Four; [video]

Το πιο ξεχωριστό αυτοκίνητο που πουλήθηκε αυτή την εβδομάδα στο Bring A Trailer ήταν μια μεταχειρισμένη αλλά συλλεκτική Toyota Celica GT-Four του 1994, η οποία μάλιστα βρήκε νέο αγοραστή έναντι μόλις $11.250 (€9.970)!

Το ιαπωνικό κουπέ ήταν ένα από τα 2.500 αντίτυπα που κατασκεύασε η Toyota το 1994 στα πλαίσια του ομολογκαρίσματος του αντίστοιχου αγωνιστικού Group A στο WRC. Εκτός του ότι το αυτοκίνητο είναι δεξιοτίμονο (ως εισαγωγή από Ιαπωνία), έχει διανύσει λίγο πάνω από 197.000 km, κάτι που συνέβαλε στο να αλλάξει χέρια σε τόσο χαμηλή τιμή δεδομένης της σπανιότητας της συγκεκριμένης έκδοσης.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων (3S-GTE) που αποδίδει 252 PS (έναντι 242 PS) και 302 Nm καθώς μιλάμε για την έκδοση JDM. Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων και συστήματος μόνιμης τετρακίνησης. Όταν ήταν καινούρια, η Celica GT-Four επιτάχυνε από τα 0-100km/h σε 5,9" και είχε τελική ταχύτητα 245 km/h.

Toyota Celica GT-Four

Εξωτερικά η έκδοση GT-Four ξεχώριζε από το επιθετικό bodykit με νέους προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, πλευρικά μαρσπιέ, λασπωτήρες και μια μεγάλη φτερούγα στο πίσω μέρος που την έκαναν να παραπέμπει σε αγωνιστικό όχημα για το δρόμο. Οι επεμβάσεις που έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης περιλαμβάνουν τις λευκές ζάντες 17" της OZ Racing με ελαστικά Bridgestone RE-71R, το καπό της Seibon με ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα που είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα  και η aftermakret απόληξη της εξάτμισης. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες το αμάξωμα έχει φθορές αλλά παραμένει σε καλή κατάσταση δεδομένης της ηλικίας και της χρήσης του μοντέλου.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε καθίσματα τύπου bucket, aftermarket τιμόνι Sparco, επιλογέα ταχυτήτων TRD, επιπλέον όργανα της Stack και της HKS, ηχοσύστημα με 8 ηχεία και αλουμινένια πεντάλ.

Δεν ξέρουμε πώς σας φαίνεται η συγκεκριμένη Celica GT-Four αλλά το γεγονός ότι ο νέος ιδιοκτήτης απέκτησε ένα κομμάτι της αγωνιστικής ιστορίας της Toyota με κάτω από €10.000 είναι αξιοσημείωτο. Επιπλέον, το γεγονός ότι παρά τη συλλεκτική του αξία το αυτοκίνητο έχει πολλά χιλιόμετρα στο οδόμετρο, επιτρέπει στον οδηγό να το απολαύσει στο δρόμο χωρίς τύψεις.

[Πηγή: Bring A Trailer]