Super GT: Τα νέα αγωνιστικά των Toyota, Honda και Nissan

Οι κοινοί κανονισμοί με το DTM ανάγκασαν τη Honda να μετακινήσει εμπρός τον κινητήρα του αγωνιστικού NSX GT.

Οι Toyota, Honda και Nissan παρουσίασαν ταυτόχρονα τα αγωνιστικά μοντέλα τους προδιαγραφών GT500 για τη νέα σεζόν του ιαπωνικού πρωταθλήματος Super GT το οποίο για το 2020 υιοθετεί κοινούς κανονισμούς με το γερμανικό πρωτάθλημα DTM.

Και τα τρια αγωνιστικά βασίζονται σε ανθρακονημάτινο σασί, χρησιμοποιούν υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους σε σειρά κινητήρες 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση 620 PS και σειριακά κιβώτια ταχυτήτων. Η τελική τους ταχύτητα εξαρτάται από το εκάστοτε αεροδυναμικό πακέτο όμως θα είναι κοντά στα 300 km/h.

Toyota Supra GT500 Super GT

Η Toyota παρουσίασε μια αγωνιστική έκδοση της νέας Supra η οποία θα αντικαταστήσει το άκρως επιτυχημένο Lexus LC GT500. Να θυμίσουμε πως αγωνιστικές Supra προηγούμενης γενιάς έτρεχαν στο Super GT τη δεκαετία του '90 και του '00 μέχρι το 2006 όταν αντικαταστάθηκαν από τα Lexus SC.

Η εταιρεία μας είχε προιδεάσει για την επιστροφή του μοντέλου με την παρουσίαση του πρωτοτύπου Toyota GR Supra Super GT στις αρχές του έτους. Όπως και αυτό, έτσι και η αγωνιστική GR Supra έχει αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα με ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα, πληθώρα από πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ, δύο τεράστιες εισαγωγές αέρα στο καπό, εξάτμιση που βγαίνει από την πόρτα του συνοδηγού και μια γιγαντιαία φτερούγα στο πίσω μέρος.

Honda NSX GT

Οι νέοι κανονισμοί ορίζουν πως ο κινητήρας θα πρέπει να είναι τοποθετημένος στο εμπρός άξονα, αναγκάζοντας την Honda να αλλάξει τη διάταξη του αγωνιστικού NSX GT σε σύγκριση με τον κεντρομήχανο προκάτοχό του, παρόλο που νωρίτερα μέσα στη χρονιά η εταιρεία είχε ζητήσει εξαίρεση από τους διοργανωτές.

Δεδομένης της μεγάλης αλλαγής στα μηχανικά μέρη, το NSX GT δεν είναι εντελώς έτοιμο ακόμα και θα χρειαστεί αρκετή δουλειά από τους μηχανικούς ώστε να ξεκινήσει τις δοκιμές μαζί με τους αντιπάλους του.

Nissan GT-R Nismo GT500

Τέλος, το Nissan GT-R Nismo GT500 επιστρέφει για το 2020 με ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και άλλες επεμβάσεις. O "γκοτζίλα" τρέχει στο Super GT από το 2008, δηλαδή ένα χρόνο μετά από την παρουσίαση της έκδοσης δρόμου, όμως από τότε οι δεκάδες αλλαγές των κανονισμών το έχουν κάνει ουσιαστικά ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο.

Οι δοκιμές των νέων αγωνιστικών θα ξεκινήσουν σήμερα Πέμπτη στην πίστα της Suzuka, ενώ ο πρώτος αγώνας της νέας σεζόν θα λάβει χώρα στην πίστα της Okayama τον Απρίλιο του 2020.