node/36521

Super GT: Τα νέα αγωνιστικά των Toyota, Honda και Nissan

Οι κοινοί κανονισμοί με το DTM ανάγκασαν τη Honda να μετακινήσει εμπρός τον κινητήρα του αγωνιστικού NSX GT.

Οι Toyota, Honda και Nissan παρουσίασαν ταυτόχρονα τα αγωνιστικά μοντέλα τους προδιαγραφών GT500 για τη νέα σεζόν του ιαπωνικού πρωταθλήματος Super GT το οποίο για το 2020 υιοθετεί κοινούς κανονισμούς με το γερμανικό πρωτάθλημα DTM.

Και τα τρια αγωνιστικά βασίζονται σε ανθρακονημάτινο σασί, χρησιμοποιούν υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους σε σειρά κινητήρες 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση 620 PS και σειριακά κιβώτια ταχυτήτων. Η τελική τους ταχύτητα εξαρτάται από το εκάστοτε αεροδυναμικό πακέτο όμως θα είναι κοντά στα 300 km/h.

Toyota Supra GT500 Super GT

Η Toyota παρουσίασε μια αγωνιστική έκδοση της νέας Supra η οποία θα αντικαταστήσει το άκρως επιτυχημένο Lexus LC GT500. Να θυμίσουμε πως αγωνιστικές Supra προηγούμενης γενιάς έτρεχαν στο Super GT τη δεκαετία του '90 και του '00 μέχρι το 2006 όταν αντικαταστάθηκαν από τα Lexus SC.

Η εταιρεία μας είχε προιδεάσει για την επιστροφή του μοντέλου με την παρουσίαση του πρωτοτύπου Toyota GR Supra Super GT στις αρχές του έτους. Όπως και αυτό, έτσι και η αγωνιστική GR Supra έχει αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα με ευμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα, πληθώρα από πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα και τα μαρσπιέ, δύο τεράστιες εισαγωγές αέρα στο καπό, εξάτμιση που βγαίνει από την πόρτα του συνοδηγού και μια γιγαντιαία φτερούγα στο πίσω μέρος.

Honda NSX GT

Οι νέοι κανονισμοί ορίζουν πως ο κινητήρας θα πρέπει να είναι τοποθετημένος στο εμπρός άξονα, αναγκάζοντας την Honda να αλλάξει τη διάταξη του αγωνιστικού NSX GT σε σύγκριση με τον κεντρομήχανο προκάτοχό του, παρόλο που νωρίτερα μέσα στη χρονιά η εταιρεία είχε ζητήσει εξαίρεση από τους διοργανωτές.

Δεδομένης της μεγάλης αλλαγής στα μηχανικά μέρη, το NSX GT δεν είναι εντελώς έτοιμο ακόμα και θα χρειαστεί αρκετή δουλειά από τους μηχανικούς ώστε να ξεκινήσει τις δοκιμές μαζί με τους αντιπάλους του.

Nissan GT-R Nismo GT500

Τέλος, το Nissan GT-R Nismo GT500 επιστρέφει για το 2020 με ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και άλλες επεμβάσεις. O "γκοτζίλα" τρέχει στο Super GT από το 2008, δηλαδή ένα χρόνο μετά από την παρουσίαση της έκδοσης δρόμου, όμως από τότε οι δεκάδες αλλαγές των κανονισμών το έχουν κάνει ουσιαστικά ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο.

Οι δοκιμές των νέων αγωνιστικών θα ξεκινήσουν σήμερα Πέμπτη στην πίστα της Suzuka, ενώ ο πρώτος αγώνας της νέας σεζόν θα λάβει χώρα στην πίστα της Okayama τον Απρίλιο του 2020. 

node/39980

24 Ώρες του Le Mans: Δύο θέσεις στο βάθρο για την Goodyear

Στην πρώτη συμμετοχή της εταιρίας στον 24ωρο αγώνα από το 2006, δύο αυτοκίνητα με λάστιχα Goodyear βρέθηκαν στο βάθρο της LMP2.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

24 Ώρες του Le Mans: Δύο θέσεις στο βάθρο για την Goodyear

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Goodyear πραγματοποίησε τη θριαμβευτική επιστροφή της στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, με δύο συνεργαζόμενες ομάδες της να ανεβαίνουν στο βάθρο του 24Hours of Le Mans, ταυτόχρονα με την επιστροφή του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή αγωνιστική εκδήλωση.

Τις 24 ώρες του Le Mans υποδέχθηκε την επιστροφή της Goodyear στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό η οποία ανακοινώθηκε πέρυσι στην ίδια εκδήλωση. Από τότε, η Ομάδα της Goodyear Racing προετοιμαζόταν αδιάκοπα για τον γαλλικό αγώνα αντοχής και συνεργαζόταν στενά με όλες τις ομάδες της. Συγκεκριμένα, δύο από αυτές τις ομάδες γιόρτασαν μια θέση στο βάθρο μετά από έναν σκληρό αγώνα 24 Ωρών. Η βρετανική ομάδα JOTA, τερμάτισε δεύτερη στην κατηγορία LMP2 ενώ η γαλλική ομάδα Panis Racing κατέκτησε την τρίτη θέση.

H κατηγορία LMP2 είναι η μόνη κατηγορία στο Le Mans με ανοιχτή επιλογή ελαστικών. Με την Goodyear να παρέχει πέντε από τα 24 αυτοκίνητα που συμμετέχουν και με δύο τερματισμούς στο βάθρο, αποτελεί τρανή απόδειξη της απόδοσης των ελαστικών καθώς και της αντοχής που πρόσφεραν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Ben Crawley, Director Motorsport EMEA Goodyear δήλωσε: «Είμαστε απόλυτα χαρούμενοι που με την επιστροφή μας κατακτήσαμε 2 νίκες και κατ’ επέκταση ανεβήκαμε σε διπλό βάθρο σε αυτό τον αγώνα. Οι ομάδες της JOTA και της Panis Racing έκαναν αμφότερες εξαιρετική δουλειά και είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε τόσο στενά μαζί τους για να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις μας. Πρέπει να επικροτήσουμε τις προσπάθειες της ACO που έφερε εις πέρας μια εξαιρετική αγωνιστική διοργάνωση μετά από ένα τόσο δύσκολο χρονικό διάστημα. Είμαστε ευτυχείς που επιστρέψαμε».

Η ομάδα της JOTA βρισκόταν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα στις πρώτες θέσεις, ενώ θα μπορούσε να ήταν σε θέση να πάρει το προβάδισμα στα τελικά στάδια του αγώνα αν η διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν μεγαλύτερη. Παρόλα αυτά, το αγωνιστικό No.38 Oreca 07 Gibson είχε εξαιρετική απόδοση για 24 ώρες, ενώ τα καθήκοντα της αγωνιστικής οδήγησης μοιράστηκαν μεταξύ των Anthony Davidson, Antonio Felix da Costa και Roberto Gonzalez. Μια θέση πιο πίσω, βρισκόταν το αγωνιστικό Panis Racing Oreca με τους Nico Jamin, Matthieu Vaxiviere και Julien Canal. Η γαλλική τριάδα σημείωσε επίσης “εντός έδρας”, μια άψογη απόδοση.

Goodyear

Η Ομάδα συνεργατών της Goodyear Algavre Pro Racing, με το εντυπωσιακό ασπρόμαυρο χρώμα, τερμάτισε στην αξιοσέβαστη όγδοη θέση. Δυστυχώς, δύο ομάδες της Goodyear δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τον αγώνα λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Ο Mike McGregor, Endurance Program Manager Goodyear δήλωσε: «Συγχαρητήρια στην JOTA και στην Panis για την επάξια νίκη και τις θέσεις στο βάθρο. Και οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν δυναμικά καθόλη τη διάρκεια του αγώνα, όπως η Algavre Pro Racing. Είναι κρίμα για τους Jackie Chan DC Racing και για την G-Drive Racing της Algavre, ειδικά εφόσον το αυτοκίνητο Jackie Chan DC προπορευόταν. Όμως αυτές οι δυσκολίες είναι που κάνουν τις νίκες πολύ πιο γλυκές. Το έργο ανάπτυξης που κάναμε απευθείας με τις ομάδες, σίγουρα έχει αποδώσει όπως και το τρίτο μείγμα γόμας «B Spec» που σχεδιάσαμε ειδικά για το Le Mans το οποίο αποδείχθηκε πολύ δημοφιλές και ανθεκτικό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα».

Το Goodyear Blimp μαγνητίζει τα βλέμματα των θεατών

Η Goodyear δεν εκπροσωπήθηκε δυναμικά μόνο στην αγωνιστική πίστα, αλλά και στον εναέριο χώρο. Συγκεκριμένα, η επιστροφή του ξεχωριστού Goodyear Blimp στην Ευρώπη αποτελεί το ορόσημο της φετινής χρονιάς για την Goodyear, με το διάσημο αεροσκάφος να κλέβει τις εντυπώσεις επάνω από την αγωνιστική πίστα.

Λειτουργώντας από απόσταση 5 km από τον χώρο της εκδήλωσης, το Goodyear Blimp πέταξε επάνω από τον πίστα, για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Επιπλέον, το Goodyear Blimp εκτός από τα εξαιρετικά εναέρια πλάνα και στιγμιότυπα του αγώνα που εξασφάλισε για παγκόσμιες τηλεοπτικές εκπομπές, παρείχε στους επιβάτες και στους VIP, συναρπαστικές πτήσεις επάνω από την πίστα αγώνων.

Ο Ben Crawley, πρόσθεσε: «H προσοχή μας αυτό το Σαββατοκύριακο δεν ήταν μόνο στην πίστα, αλλά και στον ουρανό. Η πρώτη εμφάνιση του Goodyear Blimp σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή εκδήλωση από τη δεκαετία του ’80 αποτέλεσε για όλους εμάς μια τεράστια ευκαιρία καθώς και μια μεγάλη επιτυχία. Θέλω πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ACO για τη βοήθειά της».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Goodyear]

TAGS
node/39973

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Η Toyota αποφάσισε να δώσει νέα πνοή στο όνομα Starlet εκμεταλευόμενη τη συνεργασία της με τη Suzuki.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Περισσότερα από 20 χρόνια μετά από την κατάργησή του Starlet από τη γκάμα της Toyota, η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να το επαναφέρει στην αγορά της Ν.Αφρικής, χρησιμοποιώντας το όνομά σε μια νέα εκδοχή του Suzuki Baleno! Να θυμίσουμε πως το Starlet ήταν το σουπερμίνι της Toyota από το 1973 που πρωτοπαρουσιάστηκε μέχρι και το 1999 που η πέμπτη γενιά του αντικαταστάθηκε από το δημοφιλές Yaris.

Οι διαφορές του νέου Toyota Starlet από το συγγενικό Suzuki Baleno περιορίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετικές εισαγωγές αέρα που είναι σχεδιασμένες στα πρότυπα της Toyota και φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Νέα είναι και η γρίλια με χρωμιωμένη διακοσμητική λωρίδα που περνά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων και το έμβλημα της Toyota να δεσπόζει στο κέντρο της.

Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη καθώς το σουπερμίνι της Toyota χρησιμοποιεί τα ίδια πάνελ αμαξώματος με το αντίστοιχο Suzuki, όπως και τους τροχούς 15" ή 16". Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, με μόνη διαφορά το έμβλημα της Toyota στο τιμόνι.

Toyota Starlet

Κάτω από το καπό του Toyota Starlet βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,4 λίτρων της Suzuki με απόδοση 92 PS και 130 Nm. Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο 4 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Ανάλογα με την έκδοση ο εξοπλισμός περιαμβάνει οθόνη αφής για το infotainment, air condition, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, αεροτομή, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, ψηφιακό ταχύμετρο κ.α.

Όσο για την τιμή του, το νέο Starlet ξεκινά στη Ν.Αφρική από τα 204.900 ραντ (10.412 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 272.500 (13.847 ευρώ) στην πλουσιότερή του έκδοση, μια τιμολόγηση που το τοποθετεί κάτω από το αντίστοιχου μεγέθους Yaris νοτιοαφρικανικών προδιαγραφών που κυκλοφορεί παράλληλα.

Η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ Toyota και Suzuki, έχει οδηγήσει σε rebadging μοντέλων και των δύο κατασκευαστών, όπως το Suzuki Across (Toyota RAV4) και το Suzuki Swace (Toyota Corolla Tourig Sports) τα οποία προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης. Σε αυτό το σημείο δε γνωρίζουμε αν η Toyota σκοπεύει να φέρει στην Ευρώπη κάποιο μοντέλο της Suzuki με τα δικά της σήματα, ή αν τα προορίζει αποκλειστικά για αγορές όπως η Ν.Αφρική.

[Πηγή: Toyota]