
Σπάνια Alfa Romeo Giulia Cabriolet 1600 GTC στο σφυρί
Μια από τις 1.000 Alfa Romeo Giulia Cabriolet 1600 GTC θα δημοπρατηθεί από τον οίκο Aguttes στη δημοπρασία του Autoworld στις Βρυξέλλες, στις 11 Οκτωβρίου 2025.


Με ντεμπούτο το 1963, η Alfa Romeo Giulia Coupé 1600 Sprint GT φιγουράριζε ως ένα 4θέσιο μικρό σπόρτσκαρ, σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro για λογαριασμό του Bertone.
Ανάμεσα στις εκδόσεις της, η πιο σπάνια και ξεχωριστή ήταν αναμφίβολα η Giulia Cabriolet 1600 GTC. Κάμπριο που κατασκευάστηκε σε περιορισμένο αριθμό από τη μιλανέζικη Carrozzeria Touring, μεταξύ του 1964 και του 1966, σε μόλις 1.000 κομμάτια -τα 100 δεξιοτίμονα. Πρόκειται μάλιστα για το μοναδικό 4θέσιο καμπριολέ της οικογένειας Giulietta/Giulia. Η Alfa Romeo τελικά απέσυρε το αυτοκίνητο το 1967, συνειδητοποιώντας την ανεπαρκή ακαμψία του.
Χωρίς τιμή εκκίνησης, αυτή η Alfa Romeo Giulia Cabriolet 1600 GTC αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να αποκτήσεις ένα σπάνιο καμπριολέ
Με λεπτές επεμβάσεις από τον φημισμένο καροσερίστα του Μιλάνου, η GTC ξεχωρίζει χάρη στη διακριτικά διαφοροποιημένη πίσω όψη, τα ανακλινόμενα πίσω παράθυρα και την υφασμάτινη οροφή που αναδιπλωνόταν κομψά πίσω από τα πίσω καθίσματα, διατηρώντας ταυτόχρονα την πρακτικότητα του χώρου αποσκευών.
Το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται εδώ είναι ένα σπάνιο γαλλικό δείγμα, το οποίο έχει επωφεληθεί από μια ποιοτική παλαιότερη αποκατάσταση. Η ευθυγράμμιση των πάνελ είναι σωστή, η βαφή -παρά την ηλικία της– παραμένει όμορφα απλωμένη, με τα νίκελ και το εσωτερικό να βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση. Το πάτωμα δε και τα μαρσπιέ, όπως αναφέρει ο δημοπράτης, είναι ιδιαίτερα υγιή και χωρίς ίχνη οξείδωσης.
Κάτω από το καπό, συναντάμε τον περίφημο 4κύλινδρο αλουμινένιο bialbero των 1.570 cc, που αναπνέει μέσα από δύο οριζόντια διπλά καρμπιρατέρ Weber 40 DCOE 27. Με το μοτέρ να αποδίδει 103 άλογα στις 6.000 rpm και 138 Nm (στάνταρ IGM).
Συνδυάζεται αναμενόμενα με 5άρι χειροκίνητο σασμάν και τέσσερα δισκόφρενα με σερβοϋποβοήθηση. Με ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση και άκαμπτο άξονα πίσω, αναλαμβάνει να σου προσφέρει τη νοσταλγική εμπειρία οδήγησης των παλιών Alfa -όσο επιτρέπει βέβαια η ακαμψία του σασί και τα λάστιχα 155 R15.
Χωρίς τιμή εκκίνησης, αυτή η Giulia GTC αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποκτήσεις ένα σπάνιο καμπριολέ, που παραδόθηκε καινούριο στη Γαλλία, διατηρεί ακόμη τον αυθεντικό κινητήρα του και συνοδεύεται από εκτενή φάκελο επισκευών.
Βέβαια, η τιμή πώλησης δεν αναμένεται να διαμορφωθεί σε προσιτό επίπεδο, με τον οίκο Aguttes να την εκτιμά ανάμεσα 60 και στις 80 χιλιάδες ευρώ.