node/35579

ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda: Γαλεράκης και Χαραλαμπόπουλος έδωσαν το ρυθμό στη Ριτσώνα

Στην Ανάβαση της Ριτσώνας συνεχίζεται το πρωτάθλημα SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, με τις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου να δίνουν νέο ρεκόρ διαδρομής για την κατηγορία.

Στο γνωστό μοτίβο των πολύ μικρών διαφορών ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα της φετινής Ανάβασης Ριτσώνας για τους οδηγούς του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda 2019. Στον αγώνα που διοργανώνει το Σωματείο Α.Σ.Μ.Α. συμμετέχουν 13 Skoda Fabia 1.2 TSI και φροντίζουν για μια ακόμη φορά να αποδείξουν ότι ο θεσμός του Ενιαίου είναι ο πλέον ανταγωνιστικός.

Τα αναβαθμισμένα φέτος Skoda Fabia, με περισσότερη ισχύ από πέρσι, ήταν αναμενόμενο ότι θα κινηθούν ταχύτερα σε σχέση με τον αγώνα του 2018. Ωστόσο ο πολύ ζεστός καιρός του Σαββάτου και η αρκετά σκονισμένη διαδρομή έβαλαν σημαντικό βαθμό δυσκολίας στους οδηγούς. Ωστόσο, η ικανότητα των οδηγών αλλά και η πρόσφυση των ελαστικών της Naknang, έφεραν τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα. Οι χρόνοι του Σαββάτου δείχνουν ότι εκτός από πολύ γρήγορο για τα μέτρα της κατηγορίας ρυθμό, την Κυριακή θα έχουμε και έντονο συναγωνισμό.

eniaio
Ο Σπύρος Γαλεράκης ψάχνει δεκατάκια στο video, με τη βοήθεια του σπεσιαλίστα Νίκου Ζάχου

Οι πρωταγωνιστές της κορυφής ήταν οι ίδιοι σήμερα και στα δύο σκέλη: Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο Σπύρος Γαλεράκης. Ο πρώτος σημείωσε την καλύτερη επίδοση που έχει σημειωθεί στην Ριτσώνα από τα Fabia του Ενιαίου (μέχρι στιγμής τουλάχιστον), ξεπερνώντας τους χρόνους που του χάρισαν πέρσι δύο νίκες. Ο Γαλεράκης, οδηγός της Skoda Μακρής δείχνει πιο διαβασμένος και έτοιμος να εκμεταλλευτεί το ισχυρότερο φέτος αυτοκίνητο. Το πρωταγωνιστικό δίδυμο συμπληρώνει ο Στάθης Κουκέας, ο οποίος ακολουθεί κατά πόδας τους Νέους. Ανήμερα των 40ων γενεθλίων του ο Κουκέας ανταγωνίζεται στα ίσια τους 25άρηδες, ελάχιστα δέκατα πιο πίσω σε χρόνους.

ενιαίο
Ο Χαραλαμπόπουλος καθ' οδόν προς την επίτευξη του ρεκόρ διαδρομής για τα Fabia στη Ριτσώνα

Το ίδιο ισχύει και για τον «Λε Μαν», με τη διαφορά ότι έχει ξεπεράσει την ηλικία των 40 εδώ και μερικά χρόνια… Ο Λεωνίδας Μανιατόπουλος διατήρησε και σε αυτόν τον αγώνα την κεκτημένη ταχύτητα, καθώς φέτος δείχνει πραγματικά αναγεννημένος.
 
Μικρές είναι οι διαφορές και στις πιο πίσω θέσεις, με 4 οδηγούς σε τρία μόλις δέκατα, στη μάχη των θέσεων 5-8. Αυτή ήταν η πρώτη γεύση από την φετινή Ανάβαση Ριτσώνας. Οι δύο Κυριακάτικοι αγώνες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda αναμένονται με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Τα περάσματα ξεκινούν στις 10:30 με τον δρόμο να κλείνει από τις 09:00.

ενιαίο
Ο Στάθης Κουκέας "πυροβολεί" ανήμερα των γενεθλίων του
ενιαίο
Συνεχίζει στο ίδιο γρήγορο τέμπο ο αναγεννημένος φέτος "Λε Μαν"
ενιαίο
Στην πέμπτη θέση σταθερά και στα δύο σκέλη ο Δημήτρης Ρεμέντζης

 

node/39430
Škoda Octavia

Από €19.900 στην Ελλάδα το νέο Škoda Octavia

H ελληνική αντιπροσωπεία της Škoda ανακοίνωσε την τιμή και τον εξοπλισμό για τις τρεις εκδόσεις κινητήρα και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού του νέου Octavia.

Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Από €19.900 στην Ελλάδα το νέο Škoda Octavia

To ολοκαίνουργιο Škoda Octavia IV διατίθεται πλέον για παραγγελία και στη χώρα μας. Αρχικά η τσεχική μπερλίνα θα διατίθεται με γκάμα δύο βενζινοκινητήρων 1.0 TSI (από Σεπτέμβριο) και 1.5 TSI και την έκδοση πετρελαίου 2.0 TDI. H προτεινόμενη τιμή λιανικής ξεκινά από τις €19.900 € για το Octavia Grand Coupe και τις €20.900 € για το Octavia Sportswagon

Για πρώτη φορά, η γκάμα του Octavia περιλαμβάνει δύο εκδόσεις plug-in hybrid, το Octavia iV και το Octavia RS iV -και τα δύο μοντέλα διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τον Νοέμβριο. 

Τα δύο επαναφορτιζόμενα μοντέλα χρησιμοποιούν ένα σημαντικά τροποποιημένο κιβώτιο DSG με τρεις συμπλέκτες σε λουτρό ελαίου, με τον τρίτο συμπλέκτη να απεμπλέκει τον ηλεκτροκινητήρα από τον βενζινοκινητήρα και να επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. 
Στο Octavia iV, ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI και ένας ηλεκτροκινητήρας (μόνιμου μαγνήτη με τυπικό βαθμό απόδοσης 94%) παρέχουν συνδυασμένη ισχύ 204 PS ενώ στο RS iV 245 PS. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ονομαστική χωρητικότητα 13 kWh που δίνει κατά το εργοστάσιο ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 km. στον κύκλο WLTP.

Το Octavia G-TEC με 1.500άρι μοτέρ TSI με απόδοση 130 ίππων τροδοφoδοτείται από δεξαμενές φυσικού αερίου με δυνατότητα αποθήκευσης 17,7 kg που δίνουν αυτονομία μόνο με CNG έως 523 km. To αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τον Οκτώβριο – αρχικά με κιβώτιο ταχυτήτων DSG). 

Οι ελαφρά υβριδικές εκδόσεις e-TEC, κάτω από το καπό φορούν τους πρόσφατους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI EVO ή 1.5 TSI EVO που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο DSG. Με μίζα-δυναμό με ιμάντα και 48βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου, ανακτούν ενέργεια κατά το φρενάρισμα, την οποία παρέχουν υποστηρικτικά στον θερμικό κινητήρα, δίνουν τη δυνατότητα ελεύθερου τροχασμού με το μοτέρ πλήρως απανεργοποιημένο και βοηθούν επίσης τον κινητήρα να πάρει ταχύτερα εμπρός κατά τη λειτουργία stpop/start.

Το Octavia Grand Coupe και Octavia Sportswagon διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Active, Ambition και Style. 
Αναλυτικά ο εξοπλισμός έχει ως εξής: 

ACTIVE
- ESC με ABS, EBD, MSR, ASR, EDL, HBA, DSR, RBS, ESBS, TSA, XDS+
-Ζάντες αλουμινίου 7J x 16" με λάστιχα 205/60 R16
-Επτά αερόσακοι
-FRONT ASSIST 
-LANE ASSIST 
-LED φώτα ημέρας, πορείας & προβολείς
-Δερμάτινο τιμόνι 
-Περιοριστής ταχύτητας
--Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί
-Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
-Κλιματισμός με φίλτρο γύρης
- Ηχοσύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,25" HD + BLUETOOTH, τέσσερα ηχεία
-E-CALL - Σύστημα αυτόματης ειδοποίηση ατυχήματος
-ŠKODA Connect (Pro-active service) - Υπηρεσίες πρόληψης και ενημέρωσης

AMBITION (επιπλέον της ACTIVE)
-Cruise control με περιοριστή ταχύτητας
-Δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια ηχοσυστήματος & τηλεφώνου
-Jumbo Box ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα
-Αισθητήρας βροχής και λειτουργίας φώτων
-Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος διζωνικός κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας
-Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
-Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης
-Οκτώ ηχεία

STYLE (επιπλέον της AMBITION)
-Ζάντες αλουμινίου 7Jx17" με λάστιχα 205/55 R17 
-Πακέτο χρωμιωμένων λεπτομερειών
-Σκούρα πίσω τζάμια
-DRIVING MODE SELECT - Επιλογή προφίλ οδήγησης
-Προβολείς ομίχλης εμπρός
-Αυτόματος έλεγχος των προβολέων με πολυ-λειτουργική κάμερα
-Σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί
-Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων
-Ηχοσύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10" HD, bluetooth, navigation
-ŠKODA Connect (Care Connect και Infotainment online) - Υπηρεσίες συνδεσιμότητας

 ΕΚΔΟΣΗ  
 OCTAVIA GRAND COUPÉ  
 AMBITION 1.0 TSI 110 PS  €19.900
 AMBITION 1.5 TSI ACT 150 PS  €21.900
 STYLE 1.5 TSI ACT 150 PS  €24.900
 ACTIVE 2.0 TDI 116 PS  €21.900
 AMBITION 2.0 TDI 150 PS DSG7  €27.300
 STYLE 2.0 TDI 150 PS DSG7  €30.800
 OCTAVIA SPORTSWAGON  
 AMBITION 1.0 TSI 110 PS  €20.900
 AMBITION 1.5 TSI ACT 150 PS  €23.850
 STYLE 1.5 TSI ACT 150 PS  €26.200
 AMBITION 2.0 TDI 150 PS DSG7  €29.900
 STYLE 2.0 TDI 150 PS DSG7  €31.800
node/39417

Ποιοί οδηγοί της F1 δε γονάτισαν για το "Black Lives Matter"; [video]

Όλοι ανεξαιρέτως δήλωσαν πως υποστηρίζουν τον αγώνα κατά του ρατσισμού όμως κάποιοι επέλεξαν να μη γονατίσουν συμβολικά στη γραμμή της εκκίνησης.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ποιοί οδηγοί της F1 δε γονάτισαν για το "Black Lives Matter"; [video]

Το αφιέρωμα της Formula 1 κατά τη διάρκεια του Αυστριακού Grand Prix για την υποστήριξη του κινήματος "Black Lives Matter" κατά του ρατσισμού, προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα στους οπαδούς του αθλήματος όταν είδαν ορισμένους από τους οδηγούς να μη γονατίζουν στη γραμμή της εκκίνησης.

Το συμβάν έγινε πριν από το ξεκίνημα της σεζόν του 2020 που παρατάθηκε λόγω πανδημίας, ως μια συμβολική κίνηση μετά από απόφαση της ομοσπονδίας των οδηγών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι οδηγοί «στέκονται ενωμένοι με τις ομάδες τους απέναντι στο ρατσισμό και τις προκαταλήψεις, ενώ ταυτόχρονα ενστερνίζονται τις αρχές της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ενσωμάτωσης, υποστηρίζοντας τη δέσμευση της Formula 1 σε αυτές».

 Όπως θα δείτε και στο βίντεο, όλοι οι πιλότοι της F1 φόρεσαν μαύρα T-Shirt με την επιγραφή "End Racism", εκτός από τον Lewis Hamilton που επέλεξε το σύνθημα "Black Lives Matter". Αντίθετα με την πλειοψηφία των οδηγών που γονάτισε συμβολικά, έξι πιλότοι αποφάσισαν να σταθούν όρθιοι - οι Max Verstappen, Charles Leclerc, Carlos Sainz, Daniil Kvyat, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi.

Ο Ιταλός Charles Leclerc δικαιολόγησε την απόφασή του στο twitter λέγοντας: «Πιστεύω πως αυτό που μετράει είναι τα στοιχεία και οι συμπεριφορές στην καθημερινή μας ζωή αντί για τυπικές χειρονομίες που μπορούν να θεωρηθούν αμφιλεγόμενες σε ορισμένες χώρες. Δεν θα γονατίσω αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως είμαι λιγότερο αφοσιωμένος από τους υπόλοιπους στη μάχη κατά του ρατσισμού.»

Σε αντίστοιχο ύφος ήταν και η ανακοίνωση του Ολλανδού Max Verstappen: «Είμαι πολύ αφοσιωμένος στην ισότητα και τη μάχη κατά του ρατσισμού. Όμως πιστεύω πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφραστεί στο χρόνο και με τον τρόπο που του ταιριάζει. Δεν θα γονατίσω σήμερα αλλά σέβομαι και υποστηρίζω τις προσωπικές επιλογές κάθε οδηγού.»

Lewis Hamilton

Από τη μεριά του, ο Βρετανός Lewis Hamilton που είναι ο μοναδικός έγχρωμος οδηγός, γνωστός ακτιβιστής και θερμός υποστηρικτής του κινήματος "Black Lives Matter" δήλωσε: «Γνωρίζω τις απόψεις ορισμένων οδηγών αλλά στην τελική κανένας δεν θα έπρεπε να αναγκάζεται να γονατίσει. Δεν ζήτησα ποτέ ούτε απαίτησα από κανένα να γονατίσει. Δεν το ανέφερα καν. Αναφέρθηκε από τη διοργάνωση της Formula 1 και την ομοσπονδία Grand Prix Drivers Association. Άφησα τους πάντες να μιλήσουν και στη συνέχεια τους είπα παιδιά, εγώ θα το κάνω αλλά εσείς να κάνετε ότι νιώθετε πως είναι σωστό. Νιώθω ευγνωμοσύνη απέναντι σε όσους γονάτισαν μαζί μου. Είναι ακόμα ένα πολύ ισχυρό μήνυμα αλλά τελικά, το αν γονάτισες ή όχι δεν θα αλλάξει τον κόσμο. Είναι πολύ μεγαλύτερο θέμα ανά τον κόσμο αλλά για εμένα προσωπικά, ο καθένας έχει τη δική του προσωπική επιλογή.»

Θέση για την επιλογή των συναδέλφων του πήρε και ο Αυστραλός Daniel Ricciardo που δήλωσε: «Η συζήτηση με τους οδηγούς μου έδειξε πως όλοι μας είμαστε 100% μαζί με την υποστήριξη του μηνύματος και την εξάλλειψη του ρατσισμού. Κανένας από εμάς δεν είναι αντίθετος με αυτό οπότε όλοι το υποστηρίζουμε. Απλά πιστεύω πως υπήρξε μια δυσκολία με μερικούς οδηγούς και την εθνικότητά τους, και το συμβολισμό που έχει για αυτούς το να γονατίζουν. Προφανώς, ο λόγος που εμείς το κάναμε ήταν ξεκάθαρα για να υποστηρίξουμε το Black Lives Matter. Δεν είναι θέμα πολιτικής ή κάτι άλλο. Όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή για τις εθνικότητες ορισμένων οδηγών και το πώς θα μπορούσε να ερμηνευτεί αυτή η κίνηση τους. Τους ακούσαμε όλους, όλες τις απόψεις, και δεν θα εκθέσουμε κανένα. Όλοι μας αντιληφθήκαμε πως θα κάνουμε μόνο ότι νιώθουμε άνετα να κάνουμε. Και κανένας δεν θα κριθεί για την επιλογή του να μην σταθεί με συγκεκριμένο τρόπο ή να μην γονατίσει.»

Εκτός από τη συμβολική κίνηση των οδηγών, η ομάδα της Mercedes-AMG άλλαξε το χρώμα των μονοθεσίων της από ασημί σε μαύρο - και τις στολές των οδηγών της Hamilton και Bottas, ενώ η FIA δώρισε 1 εκατομμύριο ευρώ σε μη κερδοσκοπική οργάνωση με στόχο τη ενίσχυση της πολιτιστικής ποικιλομορφίας στη Formula 1.

[Πηγή: news.com.au]