node/35110

smart: Όπου φύγει φύγει από τη Β. Αμερική

Η πτώση της τιμής της βενζίνης στην Β. Αμερική οδηγεί στη συστηματική αύξηση των πωλήσεων στα μεγάλα αυτοκίνητα. Εις βάρος των μικρών, όπως των smart που σταματούν την καριέρα τους σε ΗΠΑ και Καναδά.

Οι περισσότερες αγορές αυτοκινήτων έχουν μια αρκετά «βραχυπρόθεσμη» άποψη στις μεταβολές της τιμής των καυσίμων, αλλά αν υπάρχει κάποιος που είναι ο βασιλιάς στο φαινόμενο αυτό, είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες. Με κάθε πτώση της τιμής στην αντλία, σημειώνεται ακαριαία αύξηση στις πωλήσεις των μεγάλων pick-up, με τους κατασκευαστές να σπεύδουν να λανσάρουν ολοένα και βαρύτερα μοντέλα, πιο ισχυρά και πιο επιβλητικά.

Αναπόφευκτα λοιπόν, δημιουργείται ένα αρνητικό κύμα για τα μικρότερα μοντέλα σε μια χώρα όπου ακόμη και οι μεγάλες μπερλίνες, που ήταν οι βασίλισσες των πωλήσεων, έγιναν κομπάρσοι πίσω από τους πρωταγωνιστές που δεν είναι άλλοι από τα μεγάλα SUV.

Η smart είναι μια από τις εταιρείες που πληρώνει το παραπάνω τίμημα στη Βόρεια Αμερική με σταθερή μείωση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες. Η θυγατρική της Daimler πούλησε μόλις 1.276 κομμάτια το 2018 στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να αποσυρθεί ξεκάθαρα και απλά από την αμερικανική αγορά, αν και οι μεταπωλήσεις θα συνεχίσουν να υποστηρίζονται για τους σημερινούς ιδιοκτήτες. Η smart θα επικεντρωθεί τώρα στην Κίνα μέσω της νέας συμμαχίας της με την Geely που θα της επιτρέψει να παράγει ηλεκτρικά οχήματα στη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο γι’ αυτό το είδος αυτοκινήτου.

node/40155
Lucid Air

Νέο Lucid Air: Με βασική τιμή που προκαλεί την Tesla

Με τιμή εκκίνησης τις $77.400 και τυποποιημένη αυτονομία 653 km, η Lucid τοποθετεί την ηλεκτρική μπερλίνα της απέναντι στο Tesla Model S.

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Lucid Air: Με βασική τιμή που προκαλεί την Tesla

Κατά τη διάρκεια παρουσίασης στις αρχές Σεπτεμβρίου, η Lucid Motors έδωσε το πρώτο λάκτισμα λανσάροντας το πρώτο μοντέλο της. Η ηλεκτρική μπερλίνα Air, ένα μοντέλο της υψηλής κατηγορίας, έκανε το ντεμπούτο του με φροντισμένη καμπίνα, δυνατές επιδόσεις και, κυρίως, αυτονομία-ρεκόρ. Εκείνο που έλειπε τότε ήταν η τιμή εκκίνησης που τη μάθαμε σήμερα. 

Το Lucid Air έχει λοιπόν τιμή εκκίνησης τις $77.400 στις ΗΠΑ που μεταφράζονται σε 64.800 και κάτι ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία. Το ζητούμενο είναι το Air να πουλιέται έναντι $69.900 (με υπολογισμένο το μπόνους των $7.500), αλλά και να είναι άμεσος ανταγωνιστής του Tesla Model S.

Lucid Air

Συμπτωματικά ή όχι πάντως, η εταιρεία του Elon Musk μείωσε την τιμή του Model S αυτή την εβδομάδα. Πρόβλεψη; Πρώτα μειώθηκε στις $71.900 και στη συνέχεια η τιμή του έπεσε ακόμα πιο κάτω ύστερα από τις ανακοινώσεις της Lucid.

Στο Twitter, ο Elon Musk ανακοίνωσε τιμή εκκίνησης $69.420 για την έκδοση Long Range Plus με αυτονομία 647 km. Ξεπερνώντας ελαφρώς τον Καλιφορνέζο ανταγωνιστή της, το Lucid Air έχει αυτονομία 653 km και ισχύ 480 άλογα. Η διαφορά θα παιχτεί πάντως στην απτή ποιότητα, στον πιο πλούσιο διαμορφωτή και στην εσωτερική ατμόσφαιρα του Air με τις τέσσερις οθόνες.

Lucid Air

Βέβαια, το Tesla Model S είναι ήδη διαθέσιμο (χρόνος παράδοσης 2-3 μήνες) τη στιγμή που το Lucid Air το περιμένουμε το… 2022! Για να διασκεδαστεί η προσμονή, η προ-παραγγελία-κράτηση του αυτοκινήτου στοιχίζει μόλις 300 δολάρια και η Lucid προσφέρει τρία χρόνια δωρεάν φόρτισης στο αμερικανικό δίκτυο Electrify America.

node/39680

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Παρά τις «παρενέργειες» του κορονοϊού η εταιρεία δεν φαίνεται να αλλάζει τα σχέδιά της.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Peugeot: Tο 2023 η επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ 

Το 2016, η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στην αγορά των ΗΠΑ, λέγοντας ότι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα χρειαστεί περίπου μια δεκαετία. 

Στη συνέχεια, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την επιστροφή της στις ΗΠΑ, επιταχύνοντας το αρχικό χρονοδιάγραμμα και θέτοντας ως στόχο το 2023.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Peugeot ήταν το δίκτυο πωλήσεων που έπρεπε να στηθεί από την αρχή, αλλά ο πρόεδρος της Βόρειας Αμερικής της PSA, Larry Dominique, είπε ότι η εταιρεία θα πουλά τα αυτοκίνητά της χρησιμοποιώντας αντιπροσώπους franchise, ενώ κλίνει έντονα και προς το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Οι πελάτες θέλουν μια «απλούστερη, πιο αποτελεσματική» διαδικασία αγοράς αυτοκινήτων, πρόσθεσε.

Η συμφωνία συνεργασίας με τη Fiat Chrysler Automobiles, δίνει ένα ακόμη «όπλο» στην PSA καθώς θα μπορεί να χρησιμοποιεί το δίκτυο πωλήσεών της FCA. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2021. Η νέα εταιρεία, που ονομάζεται Stellantis, θα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με ετήσιες παραδόσεις περίπου 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων. 

Η κατάργηση από την Peugeot του παραδοσιακού δικτύου αντιπροσώπων δεν είναι μυστικό. Όταν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα επιταχύνει το σχέδιο επιστροφής της στις ΗΠΑ, ξέραμε ότι αυτό δεν θα γινόταν με τον παραδοσιακό τρόπο. Ωστόσο, η Peugeot δεν διευκρίνισε ποια θα ήταν η στρατηγική λιανικής πώλησης ή πώς θα επέτρεπε στους πιθανούς πελάτες να βλέπουν και να δοκιμάζουν-οδηγούν τα οχήματά της. Όταν η πανδημία του κορονοϊόυ γιγαντώθηκε, πολλοί ήταν αυτοί οι κατασκευαστές που στράφηκαν στο διαδίκτυο. Εάν οι καταναλωτές αναζητούν πιο βολικούς τρόπους για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, τότε η επιστροφή της Peugeot στις ΗΠΑ με αυτόν τον τρόπο θα είναι μια εξαιρετική κίνηση, τονίζουν οι αναλυτές.