Το σλοβακικό Patak Rodster είναι ένα ρετρό EV πόλης

Το σλοβακικό Patak Rodster είναι ένα ρετρό EV πόλης

Γιατί οι μετακινήσεις στην πόλη να είναι βαρετές; Το Patak Rodster έχει τη λύση!

Patak Rodster

Η Patak Motors με έδρα τη Σλοβακία θέλει να φέρει την ηλεκτροκίνηση στις μάζες με το ρετρό ηλεκτρικό διθέσιο μικροαυτοκίνητό της που ονομάζεται Rodster -όχι, δεν είναι ορθογραφικό λάθος.

Το Patak θα ταξινομηθεί ως όχημα L7e-A2, που σημαίνει ότι θα μπορεί να οδηγηθεί σε ορισμένες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου από τα 16 έτη, με στιλ που αποτίει φόρο τιμής στα ρόουντστερ της δεκαετίας του 1930.

Η Patak από τη Σλοβακία πλημμυρίζει τις πόλεις με στιλ και μηδενικούς ρύπους

Με μήκος μόλις 3.360 mm, πλάτος 1.395 κι ύψος 1.360, ζυγίζει 450 kg χωρίς την μπαταρία. Η έκδοση Stage 1 φέρει ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος που αποδίδει 20 PS, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-50 σε 7" και τελική ταχύτητα 130 km/h. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 10 kWh και προσφέρει αυτονομία 100 km.

Patak Rodster

Η έκδοση Stage 2 αυξάνει τη χωρητικότητα της μπαταρίας στις 20 kWh που ανεξήγητα υπερδιπλασιάζει την αυτονομία στα 250 km, σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώνει η start-up από τη Σλοβακία. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί ανάλογα με την έκδοση από τέσσερις έως εννέα ώρες σε οικιακή πρίζα σούκο.

Υπάρχει επίσης στα σκαριά μια θερμική έκδοση, που τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο υγρόψυκτο κινητήρα που αποδίδει 20 PS κι η οποία θα είναι η φθηνότερη επιλογή στα €16.900. Η βασική ηλεκτρική έκδοση κοστίζει €22.900 και με τη μεγάλη μπαταρία ξεκινά από €25.400.

Patak Rodster

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τέσσερα δισκόφρενα, ταμπλό με ξύλινη επένδυση, τιμόνι τεσσάρων ακτίνων, δερματίνη, οθόνη αφής πολλαπλών λειτουργιών, κεντρικό κλείδωμα, κιτ επισκευής ελαστικών, κάλυμμα προστασίας από τη βροχή και πορτμπαγκάζ 200 λίτρων στην ηλεκτρική έκδοση.

Στα έξτρα περιλαμβάνονται η θέρμανση, η ταχυφόρτιση, τα ηχεία, οι αισθητήρες στάθμευσης και το αναλογικό ταχύμετρο, αλλά η τιμολόγησή τους δεν έχει ανακοινωθεί, καθώς το Patak Rodster δεν έχει φτάσει ακόμα στο στάδιο της κατασκευής. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2024, ενώ οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τον Νοέμβριο του 2025.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube