node/35188

SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Škoda 2019 – Η μάχη των Μεγάρων

Το πρόγραμμα του αγώνα του Πρωταθλήματος Ταχύτητας εμπλουτίστηκε με τη δράση του 3ου και 4ου αγώνα του Ενιαίου, το Σαββατοκύριακο που 4-5 Μαΐου.

Με πολλαπλούς πρωταγωνιστές ολοκληρώθηκαν ο 3ος και 4ος αγώνας του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Škoda, οι οποίοι διεξήχθησαν στο πλαίσιο του δεύτερου φετινού αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

Το Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων γέμισε ξανά από θεατές και αυτή τη φορά στην επιτυχία του αγώνα που διοργάνωσε το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. συνετέλεσαν και οι δύο κούρσες του Ενιαίου, διατηρώντας το ενδιαφέρον αμείωτο από τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης μέχρι και την πτώση της καρό σημαίας του τερματισμού.
 
Στον πρώτο αγώνα ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος οδήγησε ανενόχλητος ξεκινώντας από την pole position για να φτάσει στη νίκη με την ασύλληπτη για τα δεδομένα του θεσμού διαφορά των 7,6 δευτερολέπτων. Σε αυτό βοήθησε σημαντικά η παρουσία του Κωνσταντίνου Γιαννίκου στη δεύτερη θέση. Ο νεαρός που συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στο Ενιαίο και δεν είχε αγωνιστεί μέχρι τώρα σε αγώνα αυτοκινήτων μέσα στην πίστα, κατάφερε να εκμεταλλευτεί την ολιγωρία του “Le Man” στην εκκίνηση και πέρασε δεύτερος. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Γιαννίκος αντιστάθηκε στην πίεση κυρίως του Γαλεράκη και στους τελευταίους γύρους του Καλέση.

Eniaio Skoda

Τρίτος ολοκλήρωσε τον πρώτο αγώνα ο Φίλιππος Καλέσης. Ο πολύπειρος καρτίστας ήταν αναμφίβολα ο πιο επιθετικός οδηγός του αγώνα πραγματοποιώντας αρκετές προσπεράσεις, δεδομένου ότι στην εκκίνηση έχασε πολλές θέσεις από λάθος επιλογή σχέσης στο κιβώτιο του Skoda Fabia. Στους τελευταίους γύρους προσπέρασε τον Γαλεράκη και από τέταρτος βρέθηκε τρίτος, σε ένα συμβάν για το οποίο ο Γαλεράκης διαμαρτυρήθηκε, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να τιμωρήσουν τον Καλέση με επίπληξη.

Πιο πίσω ο “Le Man” κρατήθηκε στην 5η θέση και κράτησε πίσω του τον Γιώργο Σαρταμπάκο στη μάχη των άνω των 30 ετών. Έτσι πήρε την νίκη στην επιμέρους κατηγορία με τον Σαρταμπάκο να είναι πανευτυχής ως δεύτερος. Μια θέση πιο πίσω ο Στάθης Κουκέας. Ο νικητής και των δύο αγώνων στον Διόνυσο δεν βολεύτηκε και πάλι στην πίστα. Έχασε μερικές θέσεις στην εκκίνηση, κατά το προσπέρασμα που δέχθηκε από τον Καλέση, ακούμπησαν με αποτέλεσμα να χαλάσει ο αγώνας του και να τραυματιστεί και το Fabia του.

Eniaio

Πίσω από τον Κουκέα βρέθηκαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι. Ο Σωτήρης Παπαχρήστου γιόρτασε τα γενέθλιά του με βαθμούς στην πρώτη του εμφάνιση στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, αλλά θα μπορούσε να έχει κερδίσει ακόμη περισσότερους από τους 4 της 8ης θέσης. Ο Μιχάλης Γεωργιάδης αντίστοιχα δέχτηκε ένα χτύπημα στην εκκίνηση, έμεινε πίσω αλλά ανέκαμψε και οι προσπάθειές του για προσπεράσματα, σταμάτησαν όταν βρέθηκαν μπροστά του ο Παπαχρήστου και ο Κουκέας έπειτα τα δικά τους προβλήματα.

Eniaio

Eniaio

Στον δεύτερο αγώνα τα πράγματα ήταν σαφώς πιο ήσυχα και λιγότερο αγχωτικά κυρίως για τους οδηγούς. Ο Χαραλαμπόπουλος δεν ξέφυγε το ίδιο εύκολα με τον πρώτο αγώνα καθώς ο Καλέσης ξεκινούσε τρίτος και πέρασε την πρώτη στροφή δεύτερος. Ο Γιαννίκος που ήταν στη δεύτερη θέση της εκκίνησης απέφυγε τις επαφές αλλά αυτό του κόστισε και την τρίτη θέση καθώς αυτή πέρασε στον Γαλεράκη, ο οποίος βρήκε ουσιαστικά ανοιχτή πόρτα. Οι τρείς πρώτοι δημιούργησαν ένα γκρουπ στο οποίο ο Καλέσης δεν βρήκε την ευκαιρία να επιτεθεί, έτσι φτάσαμε στον τερματισμό. Ο Γιαννίκος από την άλλη οδήγησε το άλλο γκρουπ που περιλάμβανε ακόμη τους “Le Man” και Κουκέα, προς το τέλος και τον Παπαχρήστου. Ούτε εκεί όμως προέκυψε αλλαγή.

Eniaio

Έτσι οι θεατές αρκέστηκαν στις προσπεράσεις που προσέφερε ο Γεωργιάδης όταν στον δεύτερο γύρο του αγώνα βρέθηκε τελευταίος, με διαφορά 12” από τον προτελευταίο, έπειτα από χτύπημα που δέχτηκε από τον Χαλιβελάκη στην έξοδο της 1ης στροφής της πίστας.

Από εκεί το #7 Škoda Fabia του ΜΓ και του DRIVE ξεκίνησε την αντεπίθεση. Έφτασε το γκρουπ των  Ηλιόπουλου, Ασημακόπουλου και Ρεμέτζη. Έπειτα από μερικές ωραίες και δίκαιες μάχες βρέθηκε ξανά πίσω από τον Αλέξανδρο Χαλιβελάκη, τον οποίο δοκίμασε να προσπεράσει στον τελευταίο γύρο. Οι δύο τους είχαν μία δεύτερη επαφή, στην είσοδο της στροφής αυτή τη φορά αφού ο Χαλιβελάκης έκλεισε την πόρτα όταν ήταν πλέον αργά για τον Γεωργιάδη να υποχωρήσει από την κίνησή του. Και οι δύο δέχτηκαν ποινή 30 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες με αποτέλεσμα να πέσουν στις δύο τελευταίες θέσεις.

Eniaio

Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Škoda, το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου η Ανάβαση Ριτσώνας.

node/39957

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Οι Ι. Παπαδημητρίου-Γ. Πολυζώης με Skoda Fabia R5, κέρδισαν και τις τρεις ειδικές του αγώνα, σε δύσκολες και μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

37ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Νίκησαν και τον καιρό οι Παπαδημητρίου-Πολυζώης

Με το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος να περιλαμβάνει τελικά μόνο την Ειδική Διαδρομή Δίβρη, λόγω των πρωτόγνωρων καιρικών συνθηκών που έθεσαν εκτός αγώνα την Ε.Δ. Μοσχοκαρυά, τα 39 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση είχαν να αντιμετωπίσουν και την σπαζοκεφαλιά της σωστής επιλογής σωστών ελαστικών.

Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης με Skoda Fabia R5, δεν άφησαν κανένα περιθώριο στους αντιπάλους τους, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές αυξάνοντας την διαφορά τους στο πρωτάθλημα από τους έτερους διεκδικητές του. Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν οι περσινοί πρωταθλητές Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου με Skoda Fabia R5, οι οποίοι παρά τις ατυχίες με τα κλαταρισμένα ελαστικά κατά την διάρκεια του αγώνα που αντιμετώπισαν, σημείωσαν το πρώτο θετικό αποτέλεσμα για τους ίδιους την φετινή χρονιά. Το βάθρο στην γενική κατάταξη συμπλήρωσαν οι συνεχώς βελτιωμένοι Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης με ακόμη ένα Skoda Fabia R5, οι οποίοι πέτυχαν ανταγωνιστικούς χρόνους παρά την ελάχιστη εμπειρία τους σε τέτοιου είδους συνθήκες.

Στην τέταρτη θέση γενικής και στην πρώτη θέση στην κατηγορία Ν, που προσμετρά φέτος σε ξεχωριστή κατηγορία στο πρωτάθλημα, τερμάτισαν οι Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος με Mitsubishi Lancer EVO X. Το πλήρωμα εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά με τους χρόνους που πραγματοποίησε παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν και αύξησαν το προβάδισμα τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης βρέθηκαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Λεωνίδας Μαχαίρας με Ford Fiesta R5, οι οποίοι βελτίωσαν τους χρόνους τους και πραγματοποίησαν χρήσιμα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το καινούργιο τους αυτοκίνητο.

Στην έκτη θέση βρέθηκε το βέλγικο πλήρωμα των Sebastien Bedoret-Thomas Walbrecq Skoda Fabia R5. Στην πρώτη τους επαφή με τις  χωμάτινες επιφάνειες της χώρας μας, εντυπωσίασαν με την σταθερότητα και την ωριμότητα της οδήγησης τους, αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Lancer EVO IX, κατέλαβαν την έβδομη θέση και την δεύτερη θέση της κατηγορίας Ν, στην επανεμφάνιση τους στους Ελληνικούς αγώνες. Οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με Skoda Fabia R5, ταλαιπωρήθηκαν από κλατάρισμα ελαστικού, πέφτοντας στην όγδοη θέση μη μπορώντας να διεκδκήσουν κάτι καλύτερο. Την ένατη θέση κατέλαβαν οι "IAIN'-Μιχάλης Φράγκου, οι οποίοι ήταν και τρίτοι στην κατηγορία Ν, με τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γεώργιο Κότσαλη με Mitsubishi Lancer EVO IX, να συμπληρώνουν την δεκάδα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνα για φέτος.

Για την δικίνητη κατηγορία της F2, οι "BACKO"-Άρης Ιαβέρης με Ford Fiesta 1.6, συνέχισαν τα νικητήρια αποτελέσματα τους, κερδίζοντας και τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος. Οδήγησαν με στρατηγική αποφεύγοντας λάθη που έκαναν οι υπόλοιποι διεκδικητές της κατηγορίας και ήταν αυτοί που πανηγύρισαν στο τέλος. Πίσω τους και πάλι οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας-Γεώργιος Βασιλάκης με Ford Fiesta ST, οι οποίοι σημείωσαν ταχύτατους χρόνος δείχνοντας τις αρετές του αυτοκινήτου. Το βάθρο συμπλήρωσε το πλήρωμα από την Λαμία, Αθανάσιος  Τσάκαλος- Σπυρίδων Τσέλιος με Toyota Yaris 3Door (NCP10). Οι τελευταίοι με την άριστη γνώση των ειδικών διαδρομών σε συνδυασμό με την ταχύτητα τους πέτυχαν το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα.

Για την κατηγορία των 4x4, οι Ευάγγελος Μπερσής-Παναγιώτης Κάλφας, με το θηριώδες Toyota Hilux, εντυπωσίασαν με τα περάσματα και τους πολύ γρήγορους χρόνους που σημείωσαν.

Fabia R5

Το 37ο Ράλλυ Φθιώτιδος, στάθηκε άτυχο για κάποια από τα πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα. Από τα 39 πληρώματα που εκκίνησαν, 27 κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Στην πρώτη ειδική διαδρομή "Δίβρη Ι", οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος-Δημήτρης Νίκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, είχαν έξοδο, με τους Βασίλειο Ντέρμα-Ελένη Παρασκευοπούλου με Opel Ascona 200 να τίθενται εκτός αγώνα από μηχανική βλάβη. Οι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου με Mitsubishi Lancer EVO IX, τέθηκαν εκτός μάχης από μηχανική βλάβη στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ". Ομοίως και οι Γεώργιος Κυρίτσης-Κωνσταντίνος Γώγος με Subaru Impreza 555, που αντιμετωπίζει μηχανικά προβλήματα καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Αλέξανδρος Αντωνίου με Ford Escort RS200, και Δημήτριος Κούγιας-Βασίλειος Κούγιας με Peugeot 206 RC, αντιμετώπισαν και αυτοί μηχανικά προβλήματα στην ίδια ειδική διαδρομή.

Οι "PAZONEN"-Απόστολος Κοτρώνης με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Θεόδωρος Τσάκαλος-Γεώργιος Ντότσικας με Toyota Yaris 3Door (NCP10), στην ειδική διαδρομή "Δίβρη ΙΙΙ", αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα ενώ ήταν στις πρώτες θέσεις της F2 και τέθηκαν εκτός αγώνα. Οι Νικόλαος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματκού με Toyota Yaris 3Door (NCP10), και οι Λάμπρος Κωτσαδάμ-Ηρακλής Ζήκας με Toyota Starlet 3Door EP91, δεν κατάφεραν στην ίδια ειδική διαδρομή να αποφύγουν τα μηχανικά προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών

Ιωάννης Παπαδημητρίου-Γεώργιος Πολυζώης - Skoda Fabia R5
" Είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα που σημειώσαμε στις πολύ δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες του αγώνα. Εμείς προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη καθώς το παραμικρό λάθος μπορούσε να κοστίσει και να μας θέσει εκτός αγώνα. Οδηγήσαμε συνετά και πιέσαμε σε σημεία που έπρεπε. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο μπράβο στην Οργανωτική Επιτροπή που σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες πραγματοποίησε με επιτυχία τον αγώνα."

Γεώργιος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου - Skoda Fabia R5
" Για εμάς ήταν ένας δύσκολος αγώνας καθώς είχαμε κλαταρισμένα ελαστικά στην πρώτη και δεύτερη ειδική διαδρομή. Δεν μπορέσαμε να κινηθούμε στον ρυθμό του Γιάννη(Παπαδημητρίου), αλλά είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Το σημαντικό είναι ότι τερματίσαμε σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα."

Γεώργιος Ζυμαρίδης-Κωνσταντίνος Σούκουλης - Skoda Fabia R5
" Ακόμη ένα θετικό αποτέλεσμα για εμάς παρά την μικρή εμπειρία μας σε αυτές τις συνθήκες. Στην τελευταία ειδική διαδρομή κάναμε ένα λάθος και χάσαμε πολύτιμο χρόνο και στην συνέχεια αρκεστήκαμε στην τρίτη θέση. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε στους επόμενους αγώνες."

Κατηγορία Ν
Παναγιώτης Ρουστέμης-Κωνσταντίνος Νικολόπουλος - Mitsubishi Lancer EVO X
" Δύσκολος και απαιτητικός αγώνας για όλους, εμείς κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα και μπορέσαμε να τερματίσουμε αρκετά ψηλά στην γενική κατάταξη. Το σημαντικότερο είναι πως καταφέραμε και αυξήσαμε την διαφορά στο πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι αγώνες, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο."

Κατηγορία F2
"BACKO"-Άρης Ιαβέρης - Ford Fiesta 1.6
" Είμαστε τρομερά χαρούμενοι καθώς δεν περιμέναμε ότι θα βρισκόμασταν σε αυτήν την θέση μετά το τέλος του αγώνα. Προσπαθήσαμε να αποφύγουμε τα λάθη και κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Τελικά αυτό απέδωσε και βρεθήκαμε στην πρώτη θέση. Είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για εμάς."

[Πηγή: Δελτίο Τύπου Α.Λ.Α.Λ.]

node/39955

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

Η Toyota κυριάρχησε στην κατηγορία LMP1 συνεχίζοντας τη δυναστεία που ξεκίνησε το 2018.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Gazoo Racing: Τρίτη συνεχόμενη νίκη στο Le Mans [video]

H Toyota Gazoo Racing κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στους αγώνες αντοχής.

Το Toyota TS050 Hybrid #8 είδε πρώτο την καρέ σημαία, με οδηγούς τους Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley. Η ίδια ομάδα με τον Fernando Alonso στη θέση του Brendon Hartley είχε κερδίσει και τις δύο προηγούμενες χρονιές, ενώ το νέο μέλος της είχε κερδίσει με την Porsche το 2017.

Στη δεύτερη θέση γενικής κατάταξης και της κατηγορίας LMP1 ήρθε το αυτοκίνητο #1 της ομάδας Rebelion που οδηγούσαν οι Gustavo Menezes και Bruno Senna. Πίσω του είχαμε ακόμα ένα Toyota #7 το οποίο είχε την pole position και προηγούνταν για μεγάλο μέρος του αγώνα μέχρι να εμφανίσει πρόβλημα στον κινητήρα το οποίο του κόστισε πολύτιμο χρόνο στα πιτ. Στην τέταρτη θέση ακολουθούσε το έταιρο Rebellion #3.

Στην κατηγορία LMP2 την πρώτη θέση μετά από δυνατή μάχη κατέκτησε το Oreca #22 με οδηγούς τους Paul di Resta, Filipe Albuquerque και Phil Hanson που ξεκίνησε από την pole position.

Aston Martin Le Mans

Τέλος, στην κατηγορία GTE Pro η Aston Martin κυριάρχησε της Ferrari. Την πρώτη θέση στην κατηγορία και την 20η θέση γενικής κατέκτησε η Aston Martin Vantage AMR #97 με οδηγούς τους Alex Lynn, Maxime Martin και Harry Tincknell. Δεύτερη ήρθε η Ferrari 488 GTE EVO #51 των James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra ενώ στην τρίτη θέση είχαμε μια ακόμη Aston Martin #95 των Marco Sorensen, Nicki Thiim και Richard Westbrook.

Το φετινό Le Mans ήταν διαφορετικό από τα άλλα καθώς λόγω κορονοιού δεν είχε θεατές (ενδεικτικά τον αγώνα του 2019 παρακολούθησαν από κοντά 252.500 θεατές) ενώ πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο αντί για Ιούνιο.