node/36052

SEAJETS SKODA Ενιαίο: Ανάβαση Δημητσάνας

Ο συναγωνισμός του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda και τα οριακά περάσματα των Fabia 1.2 TSI ήταν αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της Ανάβασης Δημητσάνας.

Η Ανάβαση Δημητσάνας έχει συνδεθεί άρρηκτα με το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, καθώς τρία χρόνια πριν αποτέλεσε την πρεμιέρα του θεσμού. Φέτος η διοργάνωση της StartLine προσμέτρησε και πάλι στο Ενιαίο ως ο 7ος και 8ος αγώνας του Ενιαίου και προσέλκυσε 11 οδηγούς.
 
Η κατάσταση των SkodaFabia1.2 TSI ήταν φέτος πολύ διαφορετική σε σχέση με το 2017. Μεγαλύτερη ιπποδύναμη και αρκετές αλλαγές, αλλά και μεγαλύτερη εμπειρία από τους οδηγούς σε μια δύσκολη και απαιτητική ανάβαση που απαιτεί πολύ μελέτη και εξοικείωση. Το υψόμετρο της Γορτυνίας πάντως αποδεικνύεται αστάθμητος παράγοντας κάθε χρόνο, έτσι και φέτος δημιούργησε αρκετές σπαζοκεφαλιές σε ό,τι αφορά τις ρυθμίσεις.

Οι σπαζοκεφαλιές δεν φάνηκε να πτοούν τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο αλλά και την ομάδα του συνολικά που είχε ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο σε επίπεδο βαθμολογίας. Ο Πρωταθλητής Νέων του 2018 «σάρωσε» στη Δημητσάνα. Σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε δύο από τα τρία δοκιμαστικά σκέλη του Σαββάτου και πήρε και τις δύο νίκες της Κυριακής στη Γενική αλλά και στους Νέους.

eniaio
 
Το πρώτο σκέλος της Ανάβασης Δημητσάνας ήταν ένας από τους πιο «κλειστούς» αγώνες στην ιστορία του Ενιαίου, με πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα σε όλους. Πίσω από τον νικητή ολοκλήρωσε ο Σπύρος Γαλεράκης. Ο οδηγός της Skoda Μακρής το Σάββατο ξεκίνησε εντυπωσιακά. Το 1’58”88 στο πρώτο ανέβασμα παρέμεινε ως ρεκόρ διαδρομής για το Ενιαίο, καθώς είναι ο καλύτερος χρόνος από Fabia στον αγώνα. Στο πρώτο σκέλος του αγώνα ωστόσο έμεινε 2,5 δέκατα πίσω από τον Χαραλαμπόπουλο. Ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος ήταν τρίτος άλλα 5 δέκατα πιο πίσω και νικητής των άνω των 30 ετών ήταν ο Στάθης Κουκέας ο οποίος απείχε μόλις δύο εκατοστά από τον Γιαννίκο. Εικόνα συνηθισμένη εξάλλου στο Ενιαίο, όπου οι διαφορές είναι πάντα μικρές.

Το εντυπωσιακό ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση ήταν ότι και στις πιο πίσω θέσεις οι διαφορές δεν άνοιξαν. Ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος ήταν ελάχιστα πιο πίσω, πέμπτος. Επικράτησε για μόλις δύο δέκατα του Δημήτρη Ρεμέντζη. Ο Μιχάλης Δουλτσίνος δεν έκανε το καλό σκέλος που είχε δείξει ότι θα μπορούσε έτσι ακολούθησε σχεδόν 1.8 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, ενώ πίσω του σε μια μάχη για την κατηγορία άνω των 30 ετών ο «LeMan» επικράτησε οριακά του Γιώργου Σαρταμπάκου και ανέβηκε στο βάθρο της κατηγορίας. Οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης και «Ilio» είχαν τη δική τους μάχη για τον έναν βαθμό της δεκάδας τον οποίο πήρε τελικά ο Χαλιβελάκης, για ένα εκατοστό.

Στο δεύτερο σκέλος οι διαφορές μεγάλωσαν κυρίως λόγω της ψυχολογίας και ίσως λόγω ελαφρώς διαφορετικών συνθηκών. Ο Χαραλαμπόπουλος κινήθηκε ακόμη πιο γρήγορα, έστω και για μερικά δέκατα, όπως και ο Γιαννίκος ο οποίος συμπλήρωσε το 1-2 της ομάδας. Ο Γαλεράκης έχασε το ένα δέκατο που αποδείχτηκε αρκετό για να τον ρίξει στην τρίτη θέση και ο Ασημακόπουλος επίσης βελτίωσε ελάχιστα τον χρόνο του για να πάρει την τέταρτη θέση και να αφήσει πίσω του τον Δουλτσίνο. Ο τοπικός ήρωας της Δημητσάνας, ο Ασημακόπουλος, είχε όλο το Σαββατοκύριακο την αμέριστη συμπαράσταση των συμπατριωτών του στην ευρύτερη περιοχή. Τους τίμησε δεόντως κάνοντας τον πιο ανταγωνιστικό αγώνα της καριέρας του στο Ενιαίο, ήταν εμφανές όμως ότι ήθελε, αν μη τι άλλο μια θέση στο βάθρο και δεν το απόλαυσε όσο θα έπρεπε.

eniaio

Το ίδιο ισχύει εξάλλου και για τον Κουκέα ο οποίος αυτό το Σαββατοκύριακο δεν μπόρεσε να βρει τον κατάλληλο συνδυασμό όλων των παραγόντων που του έχουν φέρει την επιτυχία στο παρελθόν. Δοκίμασε πολλά πράγματα στο αυτοκίνητο, αλλά και οδηγικά, χωρίς όμως να σημειώσει μια επίδοση κάτω από τα δύο λεπτά που ήταν ο στόχος του. Έτσι έμεινε έβδομος στο 2ο σκέλος, πολύ μακριά από τον καλό του εαυτό και δεύτερος ανάμεσα στους άνω των 30 ετών. Τη νίκη εκεί πήρε ο Ρεμέντζης, ο οποίος και σε αυτόν τον αγώνα οδήγησε έδειξε το ταλέντο του, όντας ανάμεσα στους κορυφαίους χωρίς μάλιστα να έχει «δουλέψει» και τη διαδρομή όσο θα ήθελε. Το βάθρο των 30+ συμπλήρωσε ο Γιώργος Σαρταμπάκος ο οποίος ήταν πιστός στο… ραντεβού αυτό. Από το Σάββατο είχε και καλή διάθεση και σωστά πατήματα, τα οποία δεν έχασε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έτσι δικαιωματικά πανηγύρισε την τρίτη θέση.

eniaio
 
Πίσω του βρέθηκε ο Χαλιβελάκης και την δεκάδα συμπλήρωσε ο «LeMan» ο οποίος τερμάτισε τον αγώνα όπως όπως, καθώς το Fabia δεν του έκανε το χατίρι να δουλέψει σωστά στη διαδρομή.

Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda είναι στις Σέρρες στις 19-20 Οκτωβρίου.

 

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS