node/36619

Σε ακροπολικές ειδικές το «MyKteo» 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ

Με 55 Συμμετοχές Το Μικρό «Ακρόπολις»!

Με τον καλύτερο τρόπο θα πέσει η αυλαία του φετινού Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ! Το MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ συγκέντρωσε 55 συμμετοχές, αριθμό ρεκόρ τα τελευταία χρόνια για ελληνικό, μη διεθνή πρωταθληματικό ράλλυ, εκπλήσσοντας ευχάριστα. Η απουσία του εθνικού μας αγώνα, η πετυχημένη διοργάνωση του 2018, αλλά και η επιλογή των ακροπολικών ειδικών διαδρομών αποτέλεσαν δέλεαρ για πολλά πληρώματα!

Μάλιστα, εκτός από την ποσότητα, από τη λίστα δεν απουσιάζει η ποιότητα, καθώς περιλαμβάνει 5 κορυφαία αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, 3 πρωταθλητές Ελλάδος και αρκετούς ικανούς οδηγούς που θα παλέψουν για τη νίκη, σε έναν αγώνα που θα κρίνει το φετινό τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος. Ο αγώνας που θα διεξαχθεί το διήμερο 21 και 22 Σεπτεμβρίου με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας διεξάγεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το MyKteo. Στο πλευρό των οργανωτών βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Χορηγοί του αγώνα είναι η Seajets και οι 4 Τροχοί.

Με το Νο 1 στις πόρτες, οι Γιάννης Παπαδημητρίου-Allan Harryman επιστρέφουν στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, αυτή τη φορά με Skoda Fabia R5! Τα λόγια είναι περιττά για τον Πρωταθλητή Ελλάδος του 1999 που συνεχίζει να είναι ταχύτατος. Με 30 συμμετοχές στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα, με παραστάσεις από αγώνες στη Νέα Ζηλανδία, Αργεντινή, Μεγάλη Βρετανία κ.α., ο «αειθαλής» οδηγός θα κυνηγήσει τη νίκη, θέλοντας παράλληλα να βάλει φρένο στις φετινές του ατυχίες.

Ο Jourdan Serderidis, ο Έλληνας πρωταθλητής του WRC Trophy το 2017 επιστρέφει και φέτος στο Φθινοπωρινό Ράλλυ, θέλοντας κάτι καλύτερο από την περσινή δεύτερη θέση, γνωρίζοντας βέβαια πως το έργο του σαφώς είναι πιο δύσκολο, εξαιτίας του ισχυρού ανταγωνισμού. Με Skoda Fabia R5 και συνοδηγό τον έμπειρο Βέλγο Fred Miclotte, ο Serderidis θέτει γερή υποψηφιότητα για μια θέση στο βάθρο.

Τα φώτα της δημοσιότητας θα είναι στραμμένα στην «κόντρα» μεταξύ των Γιώργου Κεχαγιά-Μάριου Τσαούσογλου (Ford Fiesta R5) και Γιάννη Μπαντούνα-Κωνσταντίνου Σούκουλη με το «γερασμένο», αλλά περιποιημένο Mitsubishi Lancer Evo VI, μια κόντρα η οποία θα κρίνει τον Πρωταθλητή Ελλάδος του 2019! Ο Κεχαγιάς έχει προβάδισμα έναντι του αντιπάλου του, μετά τις τρεις πρώτες στροφές του πρωταθλήματος, με τον κάτοχο του τίτλου, Γιάννη Μπαντούνα να θέλει πάση θυσία τη νίκη και συνδυασμό αποτελεσμάτων για να είναι αυτός που θα πανηγυρίσει το απόγευμα της Κυριακής στη Μαρίνα της Ιτέας!

Υπενθυμίζεται πως από φέτος βαθμολογούνται και τα πληρώματα που δεν έχουν ελληνική αγωνιστική άδεια, στην προκειμένη περίπτωση, δηλαδή οι Παπαδημητρίου και Serderidis.

Μία από τις πολλές ευχάριστες εκπλήξεις του αγώνα είναι η συμμετοχή των φετινών πρωταθλητών της F2, Ιωάννη και Βαγγέλη Ακράτου με ένα «ιταλικό» Peugeot 208 T16 με μεγάλη ιστορία! Είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα οδηγηθεί από ελληνικό πλήρωμα και μάλιστα από ένα δίδυμο που έχει αποδείξει πολλάκις τις δυνατότητές του σε χωμάτινο τερέν, όντας Κυπελλούχο Χώματος το 2014! Το πέμπτο αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 είναι το Ford Fiesta R5 που θα οδηγήσουν οι Γιώργος Βασιλάκης-Νίκος Μουζάκης, με τον οδηγό να δείχνει εμφανή σημάδια βελτίωσης (τέταρτη θέση στο πρόσφατο Ράλλυ Φθιώτιδος) στους τελευταίους αγώνες.

Τρίτοι στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza GT Turbo) θα κάνουν τα πάντα για να διατηρήσουν τη θέση τους, έχοντας βέβαια αντιπάλους μια πλειάδα Group N αυτοκινήτων που θα προσφέρουν θέαμα στους φίλους του σπορ που θα βρεθούν στις ακροπολικές ειδικές το διήμερο 21 και 22 Σεπτεμβρίου. Οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) θα επιδιώξουν να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, σε αντίθεση με το 2018 που από την τέταρτη θέση υποχώρησαν χαμηλά στην κατάταξη, μόλις στην τελευταία διαδρομή εξαιτίας κλαταρίσματος.

Στο περσινό Ράλλυ Καίτη Κυρίτση, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών, όντας το πιο γρήγορο Ν αυτοκίνητο και κάτι αντίστοιχο θα κυνηγήσουν και στο MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Μόνιμοι «θαμώνες» των χωμάτινων ειδικών διαδρομών, πλέον, οι Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης με Lancer ένατης γενιάς θα επιδιώξουν μια καλή εμφάνιση, όπως και οι τρίτοι του περσινού πρωταθλήματος, Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX). Με το γνωστό κόκκινο Subaru Impreza STi N12 θα αγωνιστεί ο Πυργιώτης Δημήτρης Τσαπέκης που θα έχει δίπλα του τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο.

Τον αγώνα κοσμούν οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου που έρχονται στην Ιτέα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Αυτή θα είναι η τρίτη εμφάνιση του 40χρονου Νικολάου σε ελληνικό αγώνα, ύστερα από τη συμμετοχή του στα Ράλλυ Ακρόπολις και Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ το 2016! Πανταχού …παρών οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza STi R4) δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από το τελευταίο χωμάτινο ραντεβού της σεζόν, ενώ με ενδιαφέρον αναμένουμε τη συμμετοχή των Γιώργου Αθανασόπουλου-Σπύρου Μπαρδάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX), στη μόλις δεύτερη εμφάνιση του οδηγού σε χωμάτινο τερέν.

Τετρακίνητα θα οδηγήσουν και οι "Mider"- Αθηνά Φαρμάκη (Subaru Impreza GC8), Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Lancer Evo IX), Γιώργος Μανδάνης-Πλούταρχος Στεργίου (Subaru Impreza WRX) αλλά και οι Τάκης Κουτσίκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον οδηγό να αγωνίζεται με τετρακίνητο, ύστερα από 30 χρόνια! Από τα μακρινά Γιάννενα κατεβαίνουν στην Ιτέα οι Γιάννης Παπαζήσης-Κωνσταντίνος Πεδιαδιτάκης με Mazda 323 GTX, στη μόλις τρίτη τους συμμετοχή σε αγώνα ράλλυ. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στον Πρωταθλητή Ελλάδος του 1993, Κωνσταντίνο Αποστόλου, που για την περίσταση επιστράτευσε μια Lancia Delta Integrale 16V, την οποία θα ξαναοδηγήσει 17 χρόνια μετά! Τελευταία του εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν στο Ράλλυ Ακρόπολις του 1997! Συνοδηγός του 73χρονου (!) οδηγού είναι ο Νικηφόρος Μαραγκός.

Πέραν από τα πολλά τετρακίνητα του αγώνα, αξίζει να προσέξουμε και τους δικίνητους που εντυπωσιάζουν με την ταχύτητά τους! Ξεχωρίζουν οι Ιωάννης Αναγνωστάκος-Κωνσταντίνος Κακαλής με Peugeot 208 R2, με τον οδηγό να θέλει να δει την καρώ σημαία, κάτι που δεν κατάφερε στην έκτη εκδοχή του αγώνα. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου θα συνδυάσουν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης με το πισωκίνητο Ford Escort RS 2000 που φιγουράρουν στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας, χωρίς όμως μαθηματικές ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου.

Μετά από σχεδόν δύο χρόνια απουσίας, ο Δημήτρης Μελένιος επιστρέφει στο μπάκετ του Renault Clio R3, με τον Βασίλη Μπασιούκα δίπλα του. Πολύτιμη εμπειρία επί χωμάτινου εδάφους θέλει να αποκτήσει ο «Backo» (Ford Fiesta R2) που θα καθοδηγείται από τον «Άρη Ιαβέρη». Στα 21 του, στη πρώτη του χρονιά στα ράλλυ, ο οδηγός έδειξε θετικά δείγματα γραφής και δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Με σκοπό τη διάκριση στα δικίνητα θα αγωνιστούν οι Καλαματιανοί Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης (Ford Escort RS 2000 MKII). Με Seat Ibiza θα συμμετέχουν οι Γιώργος Αυγέρης-Κωνσταντίνος Ανδριτσάκης, ενώ από το Ναύπλιο θα ταξιδέψουν στη Φωκίδα οι Θοδωρής και Θανάσης Μούγιος (BMW E30).

Ωραία μάχη προμηνύεται μεταξύ των Toyota Yaris στη C6 που θα κρίνει το φετινό Κυπελλούχο. Οι πρωταθλητές της F2 το 2015, Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας ισοβαθμούν στην κορυφή με τους Ηλία και Νίκο Μανούσκο και όπως καταλαβαίνετε ο αγώνας της Ιτέας είναι κομβικής σημασίας. Κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τους Λαμιώτες Θεόδωρο Τσάκαλο-Δημήτρη Φαρακλιώτη (Toyota Yaris) που σε κάθε τους εμφάνιση εντυπωσιάζουν και θα κυνηγήσουν τη νίκη. Κυπελλούχοι της C6, και νικητές της κατηγορίας στο Εαρινό Ράλλυ οι «Arma»-«Armaki» (Nissan Micra K11) θα επιδιώξουν να φύγουν θριαμβευτές από την Ιτέα το απόγευμα της Κυριακής. Με Toyota Yaris αγωνίζονται επίσης οι Αλέξανδρος Μπάκας-Κωνσταντίνα Αυγέρη και Νίκος Μοσχόπουλος-Ειρήνη Κόγια Γραμματικού.

Δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από το MyKteo 7ο Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Γιώργος Φωτάκης-Αλέξης Γαλανόπουλος (Citroen Saxo VTS) που ακολουθούν φέτος ολόκληρο το θεσμό, όπως και ο Αντώνης Τζαναβάρης που έχει στο δεξί κάθισμα της Toyota Corolla AE 111, το γιο του Θεοχάρη. Πρώτη εξόρμηση εκτός Πελοποννήσου για τους Ηλία Τσετσώνη-Γιώργο Μανέτα με Toyota Corolla AE 111, ενώ το παρών στον αγώνα θα δώσει και ο Άγγελος Κουτσούκος (Toyota Starlet EP 91).

Ο αγώνας αποτελεί τον τέταρτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών (συντελεστής 1.5), ενός πρωταθλήματος που η υπόθεση τίτλος παραμένει ανοιχτή! Ξεχωρίζουν οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας, πρωταθλητές του 2016, Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RS Carrera), αλλά και οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φραάγκου (Ford Escort RS1800 MKII), με τον οδηγό να αναδεικνύεται νικητής στα Ιστορικά στο 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ του 2018! Με το Toyota Starlet που του χάρισε τον τίτλο το 2014 θα αγωνιστεί ο δεύτερος της βαθμολογίας, Γιώργος Κασιδόπουλος που θα έχει τον Ηλία Αγγελή δίπλα του.

Υπολογίσιμοι είναι και οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort MKI), οι Λάζαρος Καλύβας-Νίκος Μπαμπαλής (Renault 5 Alpine), αλλά και οι νικητές της πρεμιέρας του θεσμού, Χρήστος Πλατής-Βάλια Νεοφώτιστου (Peugeot 205 GTi 1.9). Τρίτοι στην κατάταξη στα μέσα του πρωταθλήματος, οι Μιχάλης Νομικός-Κωνσταντίνος Τροβάς (Toyota Starlet) θα προσπαθήσουν να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς που θα τους διατηρήσουν ζωντανούς στη μάχη του τίτλου. Συνέχεια στις πολύ καλές εμφανίσεις τους θέλουν να δώσουν οι Ανδρέας και Γιώργος Παπαγεωργίου με το Volvo 142, ενώ οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Χρήστος Μέστρος θα κυνηγήσουν τη διάκριση με το Mazda 323 GTX.

Από εκεί και πέρα με BMW E30 θα αγωνιστούν οι Κωνσταντίνος Καπουρελάκος-Γεωργία Ζαμπέλη, ενώ αξίζει να προσέξετε τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Επαμεινώνδα Καρανικόλα με Volkswagen Golf I 1.6. Επιστροφή στο χώμα με το κίτρινο Golf μετά από 20 χρόνια για τον Ανδρέα Μπάσδελη που θα έχει ως συνοδηγό τον Κώστα Ζωτιάδη! Στην κατηγορία των Ιστορικών, συμμετέχουν επίσης οι Θάνος Καρύδας-Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 504), Βασίλης Πόλιτο-Ασπασία Τσιφάκη (Datsun 510), Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση (Ford Escort RS 2000 MKII), Ιωάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet EP 71) και οι «αγέρωχοι» Τάσος Γεμενής-Γιάννης Κέπετζης!

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του διημέρου στη Φωκίδα, περιλαμβάνει τον διοικητικό και τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου από τις 15.00 έως τις 18.00 στις εγκαταστάσεις του MyKteo που βρίσκονται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας. Την ίδια ημέρα (20.30) στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα που αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου από τις γύρω περιοχές και όχι μόνο.

Την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα εισέλθει στην ειδική διαδρομή «Αγία Ευθυμία» (10.05 km) στις 09:30 και εν συνεχεία θα κατευθυνθεί στις «Καρούτες» (20.58 km-ώρα έναρξης 10:38). Μετά από το ενδιάμεσο σέρβις, τα πληρώματα θα διέλθουν για δεύτερη φορά από την Αγία Ευθυμία και τις Καρούτες, με την πέμπτη και τελευταία ειδική διαδρομή, αυτή της Άμφισσας στις 16:08 (14.29 km - Power Stage), να πραγματοποιείται μία φορά και να κλείνει το αγωνιστικό μενού. Μετά από 5 συνολικά ειδικές διαδρομές και 76 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα πληρώματα θα τερματίσουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 16.48, όπου θα γίνει γνωστός ο Πρωταθλητής Ελλάδος της φετινής χρονιάς. Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στις 18.30.

Χρήσιμο εργαλείο για τους θεατές που επιθυμούν να επισκεφτούν τον αγώνα αποτελεί ο διαδραστικός χάρτης, τον οποίο μπορείτε να βρείτε ακολουθώντας τον εξής σύνδεσμο: https://cutt.ly/MwnGB1U. Υπενθυμίζεται πως ο δρόμος κλείνει 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.

Το θέαμα προμηνύεται χορταστικό στις ειδικές διαδρομές της Ιτέας! Αγώνας με 5 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, με μια πλειάδα Group N αυτοκινήτων, με αρκετούς δικίνητους-πιστολέρο, αλλά και με πολλά Ιστορικά αυτοκίνητα δε χάνεται! Ραντεβού στο βουνό!

Facebook page: https://www.facebook.com/asma.agonistiko/ 

ΠΙΝΑΚΑΣ Συμμετοχών

ΩΡΑΡΙΟ Αγώνα

ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ Ειδικών Διαδρομών

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.