node/35979

Rotax Max Challenge EuroTrophy: Σε τροχιά νίκης ο Λιβέρης

Η 4η θέση αφήνει γλυκόπικρη γεύση στον Λιβέρη, αφού είχε την ταχύτητα ακόμη και για τη νίκη στον δεύτερο αγώνα του Rotax Max Challenge EuroTrophy

Την 4η θέση κατέκτησε στον τελικό του 2ου γύρου του Rotax Max Challenge Euro Trophy, ο οποίος διεξήχθη στο Kristianstad της Σουηδίας, ο νεαρός Έλληνας οδηγός Διονύσης Λιβέρης.

Το πολύ καλό αποτέλεσμα αφήνει στο νεαρό καρτίστα μια γλυκόπικρη γεύση. Κι αυτό γιατί είχε τον ταχύτερο γύρο στις ελεύθερες δοκιμές, τόσο στη βροχή όσο και σε στεγνή άσφαλτο. Ωστόσο, στις μικτές συνθήκες υπό τις οποίες διεξήχθησαν οι κατατακτήριες δοκιμές ο Διονύσης ήταν πιο συντηρητικός από όσο τελικά χρειαζόταν. Με αποτέλεσμα να καταλήξει στην 23η θέση. Κι αυτό, για μόλις… 0,5” (ναι, μισό δευτερόλεπτο) από τον πρώτο. Γεγονός που αποτυπώνει με τον πλέον εμφατικό τρόπο το πολύ υψηλό επίπεδο συναγωνισμού.

Εκκινώντας έτσι από τις πίσω θέσεις της κατάταξης κατόρθωσε να ανέβει σταδιακά στην 17η, στη συνέχεια στην 8η, να φτάσει έως την τρίτη θέση για να καταλήξει τελικά τέταρτος. Την ίδια θέση (4η) κρατά αυτή τη στιγμή και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, το οποίο θα κριθεί σε έναν διπλό αγώνα, το Σεπτέμβριο στο Wackersdorf της Γερμανίας.

Ο Λιβέρης αγωνίζεται με τη βέλγικη ομάδα Daems, πρωταθλήτρια Ευρώπης και Κόσμου, στην ανώτατη κατηγορία Rotax DD2. Τα διτάχυτα των 35 ίππων με φρένα στους τέσσερις τροχούς φτάνουν ή και ξεπερνούν, ανάλογα τις ρυθμίσεις και την πίστα, τα 130 km/h στην ευθεία. Προπονητής του είναι ο κορυφαίος έλληνας καρτίστας Γιάννης Αντωνιάδης και υποστηρικτές του η EΛΒΑΛ-ΧΑΛΚΟΡ με τα άφλεκτα σύνθετα υλικά etalbondA2, η ομογενής οικογένεια Spanos με την ομάδα αμερικανικού football Los Angeles Chargers, η ενεργειακή εταιρεία ContourGlobal και η Chipita-7Days.

Επόμενος αγώνας του Διονύση είναι στο πρωτάθλημα Κεντρικής Ευρώπης στη Βουδαπέστη, στο τέλος του μηνός.

kart

 

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS