node/34019

Rétromobile 2019: Γιορτή για τα 20 χρόνια του Honda S2000

Το S2000 δεν είναι ακόμη με τα τσαρούχια που λένε στον κύκλο των Youngtimers, αλλά δεν θα αργήσει. Το εμβληματικό Honda γιορτάζει τα 20 χρόνια του εφέτος και η Rétromobile ξαναθυμάται ένα Honda χωρίς απογόνους.

Έχουν περάσει δέκα χρόνια από την εξαφάνιση του S2000 από τον κατάλογο της Honda. Ωστόσο, η καριέρα του ήταν μακρά, με δέκα χρόνια παρουσίας στη γιαπωνέζικη φίρμα και ένα μικρό φρεσκάρισμα το 2004. Το ιαπωνικό ρόουντστερ αποτελεί λοιπόν αντικείμενο ειδικής έκθεσης στη Rétromobile που «ξαναθυμάται» το αυτοκίνητο με την ευκαιρία των 20 χρόνων του.

Βάρος φτερό, διπλά ψαλίδια, μοτέρ τραβηγμένο όσο πιο κοντά γινόταν στον «καθρέφτη», το S2000 συνδύαζε συστατικά-εχέγγυα για μια απόλυτα ισορροπημένη συμπεριφορά. Αλλά ήταν κυρίως το μοτέρ του αυτό που το έκανε ονομαστό. Το μπλοκ F20C, με σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες ήταν ένας ατμοσφαιρικό δίλιτρο 4κύλινδρο που έβγαζε 240 άλογα στις 8.300 rpm και ροπή 21,2 kgm. Ακόμα κι αν αυτή η τελευταία τιμή θα έκανε ένα 3κύλινδρο σημερινό κινητήρα τούρμπο να βάλει τα γέλια, το ενδιαφέρον δεν βρίσκεται εκεί.

Το άκρως ενδιαφέρον στο S200 ήταν μάλλον στην αναζήτηση του διάσημου κλωτσήματος του VTEC στις ψηλές στροφές. Το ίδιο που επέσυρε την κριτική για το πόσο άνευρο ήταν στις χαμηλές, ως εκ τούτου στην πραγματικότητα όχι και το πιο συναρπαστικό (βλ. εύκολο) στην οδήγηση. Ένα αυτοκίνητο που αναμφίβολα το «έτρεχες», το πιλοτάριζες, παρά το οδηγούσες.

Οπότε αν βρεθείτε τις προσεχείς ημέρες στο Παρίσι, μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου, και περάσετε μια βόλτα από την έκθεση, θα δείτε μεταξύ άλλων και τη γιορτή για τα 20 χρόνια του Honda S2000. Για όποιους ενδιαφέρονται, δεν έχουν παρά να πάνε στο Parc des Expositions της Porte de Versailles από τις 10:00 και μέχρι τις 19:00 (την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου μέχρι τις 22:00) με το εισιτήριο να κοστίζει 22 ευρώ (τα παιδιά μέχρι 12 ετών δωρεάν).

node/40168

Peugeot: Επίσημη αναπαλαίωση του 205 GTi –και όχι μόνο

Τμήμα αποκατάστασης, έκθεσης και πώλησης των θρυλικών μοντέλων της ξεκινά η Peugeot, με πρώτο τυχερό το πολύ αγαπημένο 205 GTi 1.9.

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot: Επίσημη αναπαλαίωση του 205 GTi –και όχι μόνο

Για την επέτειο των 210 ετών της, η Peugeot εγκαινιάζει μια νέα δραστηριότητα: Την αναπαλαίωση και πώληση vintage οχημάτων, μέσω της λέσχης «L’ Aventure Peugeot», η οποία είχε ιδρυθεί το 1982 από τον Pierre Peugeot.

Η αποκατάσταση των οχημάτων θα γίνεται στα εργαστήρια του Μουσείου Ιστορικών Αυτοκινήτων της Peugeot στο Sochaux, και όλα τους θα λαμβάνουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας με την ολοκλήρωση της αναπαλαίωσης, πριν τεθούν σε πώληση. Το πρώτο αυτοκίνητο που επιλέχθηκε για αναπαλαίωση είναι το εμβληματικό μοντέλο της μάρκας με το λιοντάρι: Ένα μαύρο 205 GTi με τον κινητήρα των 1,9 lt και 130 PS. Η διαδικασία θα αναδείξει το ταλέντο και την τεχνογνωσία των υπαλλήλων που κατέχουν εξειδικευμένες γνώσεις στα πεδία που είναι απαραίτητα για μια ποιοτική αναπαλαίωση (μηχανικοί, φανοποιοί και ταπετσέρηδες). 

Η νέα αυτή δραστηριότητα είναι δυνατή λόγω της διαθεσιμότητας ανταλλακτικών. Η λέσχη Αventure Peugeot προετοιμάζεται γι’ αυτό εδώ και επτά χρόνια, έχοντας κάνει τις απαραίτητες εργασίες στην αποθήκη της προκειμένου να διαχειριστεί το στοκ των ανταλλακτικών. Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου εξαρτήματος η Peugeot  θα απευθυνθεί σε παραδοσιακούς συνεργάτες της για την κατασκευή τους μέσω 3D εκτύπωσης. 

Από το 2021, έχει προβλεφθεί ένας χώρος αποκλειστικά για την έκθεση των αναπαλαιωμένων μοντέλων της Peugeot με την υπογραφή της Aventure Peugeot, ενώ όλα θα ανεβαίνουν και σε ειδική πλατφόρμα στην ιστοσελίδα της. Αυτοκίνητα ιδιωτών μπορούν επίσης να φιλοξενηθούν στον ίδιο χώρο εφόσον έχουν λάβει το πιστοποιητικό αυθεντικότητας της Aventure Peugeot.

Δείτε στις φωτογραφίες της gallery που ακολουθεί, σε τι κατάσταση είναι το 205 GTi που ανέλαβε να ξανακάνει καινούργιο η Peugeot.

[Πηγή: Peugeot]

node/40071

Έτσι θα είναι το νέο Honda Civic Type R

Τα πρώτα renderings βασισμένα σε φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του νέου Civic.

Τρίτη, 06 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έτσι θα είναι το νέο Honda Civic Type R

Μετά από την πρόσφατη διαρροή φωτογραφιών πατέντας για τη νέα γενιά Honda Civic σε συνδυασμό με φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του Civic Type R που έχουμε δει κατά καιρούς, έκαναν την εμφάνισή τους τα πρώτα renderings του ιαπωνικού hot hatch που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022.

Type R

Όπως βλέπουμε από τις ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του CivicXI.com, το νέο Type R θα έχει μακρόστενα φώτα LED τα οποία ενώνονται με τη γρίλια που φέρει το κόκκινο έμβλημα της Honda μαζί με την επιγραφή Type R. Το καπό θα έντονα νεύρα και κεντρική εσοχή ενώ ο προφυλακτήρας έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα με ενσωματωμένα φώτα ημέρας και πλαίσιο από μαύρο χρώμιο που καταλήγει στο σπλίτερ.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι μαύρες ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου, οι προεκτάσεις των φτερών και τα μαρσπιέ. Στην ουρά που έχει σχεδιασμό τύπου fastback με έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ, θα συνεχίσει να υπάρχει μια μεγάλη σταθερή αεροτομή (όπως και στη σημερινή γενιά) και μια δεύτερη που ενσωματώνεται στο καπό. Τα φώτα είναι πιο λεπτά και ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λωρίδας LED. Διαφορετικός από τις απλές εκδόσεις θα είναι ο προφυλακτήρας με μεγάλο διαχύτη, τετραπλές κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης και πολλαπλές εσοχές και αεροδυναμικά στοιχεία.

Type R

Αρχικά, υπήρχε έντονη φημολογία πως η νέα γενιά Type R θα έχει υβριδικό σύστημα κίνησης, όμως σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα φορά μια νέα έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων με αυξημένη ισχύ που θα ξεπερνά τους 320 PS σε συνδυασμό με μειωμένους ρύπους. Το πιθανότερο σενάριο είναι η δύναμη να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, όπως και στο σημερινό μοντέλο.

Η σημερινή γενιά του Type R παρουσιάστηκε το 2017 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2020 μαζί με τις εκδόσεις Limited Edition και Sport Line. Πριν από λίγους μήνες, το Civic Type R Limited Edition έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου στην πίστα της Suzuka με χρόνο 2' 23 " 993 ενώ η Honda έχει προαναγγείλει και την επιστροφή του στο Nürburgring με στόχο να πάρει ξανά το πολυπόθητο ρεκόρ από τη Renault.