Rétromobile 2019: Γιορτή για τα 20 χρόνια του Honda S2000

Το S2000 δεν είναι ακόμη με τα τσαρούχια που λένε στον κύκλο των Youngtimers, αλλά δεν θα αργήσει. Το εμβληματικό Honda γιορτάζει τα 20 χρόνια του εφέτος και η Rétromobile ξαναθυμάται ένα Honda χωρίς απογόνους.

Έχουν περάσει δέκα χρόνια από την εξαφάνιση του S2000 από τον κατάλογο της Honda. Ωστόσο, η καριέρα του ήταν μακρά, με δέκα χρόνια παρουσίας στη γιαπωνέζικη φίρμα και ένα μικρό φρεσκάρισμα το 2004. Το ιαπωνικό ρόουντστερ αποτελεί λοιπόν αντικείμενο ειδικής έκθεσης στη Rétromobile που «ξαναθυμάται» το αυτοκίνητο με την ευκαιρία των 20 χρόνων του.

Βάρος φτερό, διπλά ψαλίδια, μοτέρ τραβηγμένο όσο πιο κοντά γινόταν στον «καθρέφτη», το S2000 συνδύαζε συστατικά-εχέγγυα για μια απόλυτα ισορροπημένη συμπεριφορά. Αλλά ήταν κυρίως το μοτέρ του αυτό που το έκανε ονομαστό. Το μπλοκ F20C, με σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες ήταν ένας ατμοσφαιρικό δίλιτρο 4κύλινδρο που έβγαζε 240 άλογα στις 8.300 rpm και ροπή 21,2 kgm. Ακόμα κι αν αυτή η τελευταία τιμή θα έκανε ένα 3κύλινδρο σημερινό κινητήρα τούρμπο να βάλει τα γέλια, το ενδιαφέρον δεν βρίσκεται εκεί.

Το άκρως ενδιαφέρον στο S200 ήταν μάλλον στην αναζήτηση του διάσημου κλωτσήματος του VTEC στις ψηλές στροφές. Το ίδιο που επέσυρε την κριτική για το πόσο άνευρο ήταν στις χαμηλές, ως εκ τούτου στην πραγματικότητα όχι και το πιο συναρπαστικό (βλ. εύκολο) στην οδήγηση. Ένα αυτοκίνητο που αναμφίβολα το «έτρεχες», το πιλοτάριζες, παρά το οδηγούσες.

Οπότε αν βρεθείτε τις προσεχείς ημέρες στο Παρίσι, μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου, και περάσετε μια βόλτα από την έκθεση, θα δείτε μεταξύ άλλων και τη γιορτή για τα 20 χρόνια του Honda S2000. Για όποιους ενδιαφέρονται, δεν έχουν παρά να πάνε στο Parc des Expositions της Porte de Versailles από τις 10:00 και μέχρι τις 19:00 (την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου μέχρι τις 22:00) με το εισιτήριο να κοστίζει 22 ευρώ (τα παιδιά μέχρι 12 ετών δωρεάν).