Ράλι Τουρκίας: O Τanak επικεφαλής μετά από μια ημέρα πραγματικό θρίλερ

Ράλι Τουρκίας: O Τanak επικεφαλής μετά από μια ημέρα πραγματικό θρίλερ

H εγκατάλειψη Neuville και Ogier βάζει φωτιά στο πρωτάθλημα.

Οι δύο μονομάχοι του τίτλου, Neuville και Ogier, ξεκίνησαν την ημέρα με 0,3” διαφορά. Τίποτα δηλαδή. Αγώνας από το μηδέν, όπως θα λέγαμε και όλοι περιμέναμε να δούμε μια σκληρή μάχη για το ποιος από τους δύο θα επικρατούσε. Όμως ο Θεός των ράλι είχε άλλα σχέδια. 

Πρώτα “χτύπησε” τον Bέλγο. Οκτώ χιλιόμετρα πριν το τέλος της πρώτης ειδικής της ημέρας ο Neuville είδε το εμπρός αριστερό του αμορτισέρ να καταρρέει, να τρυπά κυριολεκτικά τον θόλο και ελατήρια να πετάγονται μέσα από το καπό. Ο Neuville παρόλα αυτά έφτασε στο τέλος της ειδικής και προσπάθησε να επισκευάσει το αυτοκίνητό του παίρνοντας κομμάτια από την πίσω ανάρτηση για να τα τοποθετήσει εμπρός. Μια κίνηση απελπισίας βλέποντας το Fiesta του Ogier να περνά δίπλα του “αρτιμελές” και τις ελπίδες του για τη μάχη του τίτλου να εξανεμίζονται. Όπως ήταν αναμενόμενο οι προσπάθειες δεν απέδωσαν και ο Βέλγος πήρε το δρόμο για τα σέρβις της ομάδας του, δηλώνοντας ότι δεν χτύπησε κάτι, ούτε κατάλαβε τίποτα απλά είδε την ανάρτηση να καταρρέει. 

neu
O Neuville κοιτά τι μπορεί να πάρει από την πίσω ανάρτηση μήπως και σώσει την εμπρός...

“Είναι μέρος του παιχνιδιού” δήλωσε για την κακοτυχία του Βέλγου ο Ogier στο τέλος της συγκεκριμένης ειδικής, όπου σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και τέθηκε επικεφαλής της προσωρινής κατάταξης, εμφανώς ικανοποιημένος τόσο από την επίδοσή του όσο και από την εγκατάλειψη του μεγάλου του αντιπάλου. 

Ναι “είναι μέρος του παιχνιδιού”, σκέφτηκε και ο Θεός των ράλι, αλλά το παιχνίδι δεν ισχύει μόνον για έναν…Στην αμέσως επόμενη ειδική όταν ακόμη στη Ford δεν είχαν προλάβει να χαρούν για την ανέλπιστη εγκατάλειψη του Neuville το εμπρός δεξί ψαλίδι του Γάλλου κατέρρευσε μετά από ένα άλμα. Ήταν η σειρά των Fordαίων να αρχίζουν να βρίζουν την τύχη τους. 

og
O Ogier σε ρόλο μηχανικού παιδεύεται με το ψαλίδι του Fiesta WRC.

Όπως και ο Νeuville έτσι και ο Ogier κατάφερε να φτάσει στο τέλος της ειδικής και να σηκώσει μανίκια για να επισκευάσει την αβαρία. Αυτός όχι μόνον τα κατάφερε (άργησε να φτάσει στο κοντρόλ της επόμενης ειδικής και πήρε 60” ποινή), αλλά όταν μπήκε σε αυτήν έκανε και τον καλύτερο χρόνο παρά το γεγονός ότι είχε πρόβλημα στο ένα ημιαξόνιο. Ωστόσο συνυπολογιζόμενης και της ποινής ο Ogier έφτασε 4ος στο σέρβις παρκ, με τους μηχανικούς της M-Sport να δίνουν μάχη με το χρόνο για να κάνουν το Fiesta καινούργιο. Στο μεταξύ επικεφαλής είχε περάσει ο Μikkelsen με τους Tanak και Latvala να είναι πλέον στη 2η και 3η θέση. 

Με αυτή τη σειρά ξεκίνησαν οι οδηγοί το δεύτερο σκέλος της ημέρας. Ο Γάλλος ήταν βέβαιο ότι θα πίεζε για να φτάσει σε θέση βάθρου και να περάσει και πάλι εμπρός. Άλλωστε ο Neuville είχε μείνει να βλέπει τον αγώνα από… την τηλεόραση. 

Ωστόσο το θρίλερ είχε και άλλα επεισόδια: Στην πρώτη κιόλας ειδική του δεύτερου σκέλους ο Γάλλος έχει έξοδο και μένει κρεμασμένος στο ανάχωμα μιας στροφής την ώρα που ο Mikkelsen έχει όλα τα κακά της μοίρας του μαζεμένα, ήτοι πρόβλημα στον κινητήρα, κλατάρισμα και κίνηση μόνο πίσω και έχασε πολύτιμο χρόνο. 

mik
Ο Mikkelsen προσπαθεί και αυτός με τη σειρά του να επισκευάσει το i20 WRC.

Έτσι, ο Tanak  αθόρυβα, μεθοδικά και από εκεί που δεν έδειχνε να διεκδικεί τίποτα σε αυτόν τον αγώνα, περνά επικεφαλής της κατάταξης. Πίσω του ο έτερο Υaris του Latvala και η ημέρα τελειώνει κάπως έτσι με τους Toyot-αίους να είναι αυτοί που σταυρώνουν τα δάκτυλα να πάνε όλα αύριο κατ΄ευχήν. Απομένουν 34,98 km αγώνα και αν όλα πάνε καλά, ο Εσθονός θα πανηγυρίσει μια τρίτη νίκη και πλέον θα βάλει υποψηφιότητα γι’αυτό που -μεταξύ μας - του αξίζει: Τον τίτλο της χρονιάς. 

Όμως ας μην βιαζόμαστε. Η Τουρκία αποδείχθηκε πολύ σκληρή για όλους και μολονότι τα χιλιόμετρα που μένουν ως την καρό σημαία είναι λίγα, ουδείς μπορεί να είνα βέβαιος ως το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα. 


bre
O Breen  βλέπει με απόγνωση το C3 μετά την καταστροφή.


Όχι, δεν ξεχάσαμε την Citroen, αλλά είμαστε βέβαιοι πως η Citroen θα θέλει να ξεχάσει την Τουρκία. Δεν φτάνει που ο Ostberg  δεν ξεκίνησε σήμερα λόγω του χθεσινού προβλήματος, δεν φτάνει που ο Kalid Al Qassimi απλά συνεχίζει, ήρθε και η απόλυτη καταστροφή κυριολεκτικά για τον Breen, ο οποίος είδε καταρχήν το C3 να βγάζει καπνούς μέσα στην ειδική, και στη συνέχεια στον τερματισμό της να τυλίγεται στις φλόγες και να καταστρέφεται ολοσχερώς. 

Για την ιστορία -και όχι μόνον - να πούμε ότι την 5άδα συμπληρώνουν οι Paddon, Suninen και Mikkelsen. 

1.8ESTO. TÄNAK3:34:22.5  
2.7FINJ. LATVALA3:34:35.6+13.1+13.1
3.6NZLH. PADDON3:35:33.0+57.4+1:10.5
4.3FINT. SUNINEN3:37:44.7+2:11.7+3:22.2
5.4NORA. MIKKELSEN3:40:47.9+3:03.2+6:25.4
6.81NORH. SOLBERG3:46:18.0+5:30.1+11:55.5
7.2GBRE. EVANS3:51:11.5+4:53.5+16:49.0
8.32CZEJ. KOPECKY3:51:28.4+16.9+17:05.9
9.37ROUS. TEMPESTINI3:52:12.9+44.5+17:50.4
10.39GBRC. INGRAM3:53:00.7+47.8+18:38.2
11.36POLK. KAJETANOWICZ3:54:36.7+1:36.0+20:14.2
12.1FRAS. OGIER3:55:27.3+50.6+21:04.8
13.34CHLP. HELLER3:58:27.5+3:00.2+24:05.0
14.9FINE. LAPPI4:03:14.7+4:47.2+28:52.2
15.41TURB. CUKUROVA4:04:21.7+1:07.0+29:59.2
16.12AREK. AL QASSIMI4:08:26.3+4:04.6+34:03.8
17.61SWEE. BERGKVIST4:09:32.7+1:06.4+35:10.2
18.64ESTK. TORN4:09:37.4+4.7+35:14.9
19.5BELT. NEUVILLE4:11:41.6+2:04.2+37:19.1
20.62SWED. RADSTROM4:14:19.4+2:37.8+39:56.9

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube