Ράλι Τουρκίας: Ο Ogier επικεφαλής μετά τη δεύτερη μέρα

Ο Tanak έμεινε από κινητήρα, εκτός μάχης και ο Neuville που έχασε πολύτιμο χρόνο από μια έξοδο. 

To Ράλι Τουρκίας έδειξε τα δόντια του και έφερε την ανατροπή στη μάχη της διεκδίκησης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αφού ο Tanak έμεινε στην… κερκίδα να παρακολουθεί τον αγώνα και ο Ogier είναι επικεφαλής του αγώνα μετά τη δεύτερη μέρα. Την ίδια στιγμή ο Neuville δεν έχει μπορέσει να πετύχει κάτι καλύτερο από την 8η θέση της προσωρινής κατάταξης.

Ο Bέλγος με το καλημέρα είχε μια έξοδο στην 1η ειδική της ημέρας, έχασε πάνω από 4 λεπτά και έπεσε πίσω στην κατάταξη μένοντας πλέον με την ελπίδα να κάνει κάτι καλό στην power stage αύριο και ίσως να ανέβει και μερικές θέσεις στην τελική κατάταξη.

Στην power stage ελπίζει πλέον και ο Tanak για κάποιους βαθμούς αφού το Yaris τον εγκατέλειψε στην εκκίνηση της 2ης ειδικής από πρόβλημα στον κινητήρα ο οποίος αρνήθηκε να πάρει μπρος. Έτσι ο Ogier βρέθηκε πρώτος κερδίζοντας και στα δύο περάσματα την ειδική των 33 χιλιομέτρων και οδηγώντας με σύνεση και ταχύτητα όπου έπρεπε. Πίσω του, με διαφορά μόλις 0,2” είναι ο ομόσταυλός του Lappi αποδεικνύοντας τόσο την καλή φόρμα στην οποία βρίσκεται όσο και το πόσο το Citroen C3 είναι ανταγωνιστικό ειδικά σε αυτόν τον αγώνα. Να θυμίσουμε πως η Citroen είχε κάνει δοκιμές στην Ελλάδα πριν την Τουρκία και αυτό φαίνεται να τη βοήθησε πολύ. Είναι βέβαιο πως αν αύριο δεν συμβεί κάτι απρόοπτο ο Lappi δεν θα πιέσει τον Ogier. Αλλωστε το δήλωσε και ο ίδιος πως η μάχη του πρωταθλήματος για τον συναθλητή του είναι πολύ πιο σημαντική από μια δική του νίκη. Το ιδανικό για τη Citroen θα ήταν το “1-2” και αυτό θα επιδιώξει. 

Με τη μάχη λοιπόν για την πρώτη θέση να έχει κριθεί (εκτός απροόπτου), το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Mikkelsen κρατά προς το παρόν ψηλά τη σημαία της Hyundai όντας τρίτος με 1.17:1 διαφορά από τον Ogier αλλά πίσω του στα 9,8” έχει τον Suninen. Eίναι βέβαιο ότι ο Φινλανδός της Ford θα πιέσει για την τρίτη θέση και έτσι ο Mikkelsen θα κοιτά αύριο πιο πολύ τους καθρέφτες του παρά το δρόμο. 

Στις πιο πίσω θέσεις Sordo, Latvala και Meeke ακολουθούμενοι από τον 8ο στην κατάταξη Neuville θα δώσουν τις δικές τους μάχες για καλύτερο πλασσάρισμα στην τελική κατάταξη για να μαζέψουν όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς τόσο για τους ίδιους όσο και για τις ομάδες τους. 

Σε κάθε περίπτωση τα αυριανά αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι λίγα, μόλις 38 και δεν είναι αρκετά για να δημιουργήσουν διαφορές υπό ακνονικές συνθήκες. Ετσι όσοι ελπίζουν για κάτι καλύτερο απλά ποντάρουν στις ατυχίες και τις τυχόν αβαρίες των προπορευομένων δεδομένης της σκληρότητας του συγκεκριμένου αγώνα.

turk