node/36542

Ράλι Τουρκίας: Ο Ogier επικεφαλής μετά τη δεύτερη μέρα

Ο Tanak έμεινε από κινητήρα, εκτός μάχης και ο Neuville που έχασε πολύτιμο χρόνο από μια έξοδο. 

To Ράλι Τουρκίας έδειξε τα δόντια του και έφερε την ανατροπή στη μάχη της διεκδίκησης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αφού ο Tanak έμεινε στην… κερκίδα να παρακολουθεί τον αγώνα και ο Ogier είναι επικεφαλής του αγώνα μετά τη δεύτερη μέρα. Την ίδια στιγμή ο Neuville δεν έχει μπορέσει να πετύχει κάτι καλύτερο από την 8η θέση της προσωρινής κατάταξης.

Ο Bέλγος με το καλημέρα είχε μια έξοδο στην 1η ειδική της ημέρας, έχασε πάνω από 4 λεπτά και έπεσε πίσω στην κατάταξη μένοντας πλέον με την ελπίδα να κάνει κάτι καλό στην power stage αύριο και ίσως να ανέβει και μερικές θέσεις στην τελική κατάταξη.

Στην power stage ελπίζει πλέον και ο Tanak για κάποιους βαθμούς αφού το Yaris τον εγκατέλειψε στην εκκίνηση της 2ης ειδικής από πρόβλημα στον κινητήρα ο οποίος αρνήθηκε να πάρει μπρος. Έτσι ο Ogier βρέθηκε πρώτος κερδίζοντας και στα δύο περάσματα την ειδική των 33 χιλιομέτρων και οδηγώντας με σύνεση και ταχύτητα όπου έπρεπε. Πίσω του, με διαφορά μόλις 0,2” είναι ο ομόσταυλός του Lappi αποδεικνύοντας τόσο την καλή φόρμα στην οποία βρίσκεται όσο και το πόσο το Citroen C3 είναι ανταγωνιστικό ειδικά σε αυτόν τον αγώνα. Να θυμίσουμε πως η Citroen είχε κάνει δοκιμές στην Ελλάδα πριν την Τουρκία και αυτό φαίνεται να τη βοήθησε πολύ. Είναι βέβαιο πως αν αύριο δεν συμβεί κάτι απρόοπτο ο Lappi δεν θα πιέσει τον Ogier. Αλλωστε το δήλωσε και ο ίδιος πως η μάχη του πρωταθλήματος για τον συναθλητή του είναι πολύ πιο σημαντική από μια δική του νίκη. Το ιδανικό για τη Citroen θα ήταν το “1-2” και αυτό θα επιδιώξει. 

Με τη μάχη λοιπόν για την πρώτη θέση να έχει κριθεί (εκτός απροόπτου), το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Mikkelsen κρατά προς το παρόν ψηλά τη σημαία της Hyundai όντας τρίτος με 1.17:1 διαφορά από τον Ogier αλλά πίσω του στα 9,8” έχει τον Suninen. Eίναι βέβαιο ότι ο Φινλανδός της Ford θα πιέσει για την τρίτη θέση και έτσι ο Mikkelsen θα κοιτά αύριο πιο πολύ τους καθρέφτες του παρά το δρόμο. 

Στις πιο πίσω θέσεις Sordo, Latvala και Meeke ακολουθούμενοι από τον 8ο στην κατάταξη Neuville θα δώσουν τις δικές τους μάχες για καλύτερο πλασσάρισμα στην τελική κατάταξη για να μαζέψουν όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς τόσο για τους ίδιους όσο και για τις ομάδες τους. 

Σε κάθε περίπτωση τα αυριανά αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι λίγα, μόλις 38 και δεν είναι αρκετά για να δημιουργήσουν διαφορές υπό ακνονικές συνθήκες. Ετσι όσοι ελπίζουν για κάτι καλύτερο απλά ποντάρουν στις ατυχίες και τις τυχόν αβαρίες των προπορευομένων δεδομένης της σκληρότητας του συγκεκριμένου αγώνα.

turk

node/39407
Hyundai i10 N Line

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Ξεκίνησε στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές η εμπορική διάθεση του Hyundai i10 N Line με πιο σπορ look και βενζινοκινητήρα τούρμπο 100 PS.

Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Λανσάρισμα για το Hyundai i10 N Line

Λίγους μήνες ύστερα από το ντεμπούτο της, η τρίτη γενιά του i10 ολοκληρώνει την γκάμα της με την έκδοση N Line. Η «σκληροπυρηνική» εκδοχή του κορεατικού μίνι διακρίνεται από τα άλλα i10 με την πιο σπορ εμφάνιση και ειδικότερα με ένα μεγάλο «στόμα» στη εμπρός μέρος που ενσωματώνει τις άκρες του τα φώτα ημέρας LED σαν τρεις νυχιές.

Υπάρχει επίσης ένας μικρός διαχύτης πίσω, δίμπουκη εξάτμιση, κόκκινη μπορντούρα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων. και ζάντες 16 ιντσών. Στην καμπίνα, η διαφοροποίηση περιλαμβάνει αλουμινένια πεντάλ αλουμινίου, και κόκκινες ενθέσεις και ραφές.

Hyundai i10 N Line

Η νέα έκδοση N Line όμως κρύβει ακόμη μια καινοτομία στην γκάμα του i10, αυτή τη φορά κάτω από το καπό: Το μπλοκ 1.0 T-GDi των 100 PS. Κινητήρας που φιλοδοξεί να δώσει παραπάνω συγκινήσεις, σε ένα αυτοκίνητο που το βάρος του δεν υπερβαίνει τον τόνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.2 MPi

Σε σύγκριση με το μεγάλο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 των 84 PS, που θα διατίθεται επίσης σε έκδοση γραμμή N Line, η μέγιστη ροπή απογειώνεται από 118 στα 172 Nm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, για το σπριντ των 0-100 km/h το εργοστάσιο δίνει χρόνο 10,5” έναντι 12,6” για 1.2 -12,7” το μετρήσαμε εμείς. Το μοτέρ 1.0 T-GDi θα συνδυάζεται μόνο με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Hyundai i10 N Line

Η έκδοση N Line θα βρεθεί στην κορυφή του γκάμας του i10. Επομένως, ο εξοπλισμός εικάζουμε ότι θα είναι επιπέδου Distinctive και παραπάνω. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει δημοσιοποιήσει πότε θα το λανσάρει στην Ελλάδα ούτε την τιμή του, αλλά φανταζόμαστε ότι είναι κάτι που θα γίνει πολύ σύντομα. Πάντως για το i10 N Line με τον 1.0 T-GDi να υπολογίζετε τιμή γύρω από τα 17 χιλιάρικα.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας i10 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]