node/36542

Ράλι Τουρκίας: Ο Ogier επικεφαλής μετά τη δεύτερη μέρα

Ο Tanak έμεινε από κινητήρα, εκτός μάχης και ο Neuville που έχασε πολύτιμο χρόνο από μια έξοδο. 

To Ράλι Τουρκίας έδειξε τα δόντια του και έφερε την ανατροπή στη μάχη της διεκδίκησης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αφού ο Tanak έμεινε στην… κερκίδα να παρακολουθεί τον αγώνα και ο Ogier είναι επικεφαλής του αγώνα μετά τη δεύτερη μέρα. Την ίδια στιγμή ο Neuville δεν έχει μπορέσει να πετύχει κάτι καλύτερο από την 8η θέση της προσωρινής κατάταξης.

Ο Bέλγος με το καλημέρα είχε μια έξοδο στην 1η ειδική της ημέρας, έχασε πάνω από 4 λεπτά και έπεσε πίσω στην κατάταξη μένοντας πλέον με την ελπίδα να κάνει κάτι καλό στην power stage αύριο και ίσως να ανέβει και μερικές θέσεις στην τελική κατάταξη.

Στην power stage ελπίζει πλέον και ο Tanak για κάποιους βαθμούς αφού το Yaris τον εγκατέλειψε στην εκκίνηση της 2ης ειδικής από πρόβλημα στον κινητήρα ο οποίος αρνήθηκε να πάρει μπρος. Έτσι ο Ogier βρέθηκε πρώτος κερδίζοντας και στα δύο περάσματα την ειδική των 33 χιλιομέτρων και οδηγώντας με σύνεση και ταχύτητα όπου έπρεπε. Πίσω του, με διαφορά μόλις 0,2” είναι ο ομόσταυλός του Lappi αποδεικνύοντας τόσο την καλή φόρμα στην οποία βρίσκεται όσο και το πόσο το Citroen C3 είναι ανταγωνιστικό ειδικά σε αυτόν τον αγώνα. Να θυμίσουμε πως η Citroen είχε κάνει δοκιμές στην Ελλάδα πριν την Τουρκία και αυτό φαίνεται να τη βοήθησε πολύ. Είναι βέβαιο πως αν αύριο δεν συμβεί κάτι απρόοπτο ο Lappi δεν θα πιέσει τον Ogier. Αλλωστε το δήλωσε και ο ίδιος πως η μάχη του πρωταθλήματος για τον συναθλητή του είναι πολύ πιο σημαντική από μια δική του νίκη. Το ιδανικό για τη Citroen θα ήταν το “1-2” και αυτό θα επιδιώξει. 

Με τη μάχη λοιπόν για την πρώτη θέση να έχει κριθεί (εκτός απροόπτου), το ενδιαφέρον στρέφεται στη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Mikkelsen κρατά προς το παρόν ψηλά τη σημαία της Hyundai όντας τρίτος με 1.17:1 διαφορά από τον Ogier αλλά πίσω του στα 9,8” έχει τον Suninen. Eίναι βέβαιο ότι ο Φινλανδός της Ford θα πιέσει για την τρίτη θέση και έτσι ο Mikkelsen θα κοιτά αύριο πιο πολύ τους καθρέφτες του παρά το δρόμο. 

Στις πιο πίσω θέσεις Sordo, Latvala και Meeke ακολουθούμενοι από τον 8ο στην κατάταξη Neuville θα δώσουν τις δικές τους μάχες για καλύτερο πλασσάρισμα στην τελική κατάταξη για να μαζέψουν όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς τόσο για τους ίδιους όσο και για τις ομάδες τους. 

Σε κάθε περίπτωση τα αυριανά αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι λίγα, μόλις 38 και δεν είναι αρκετά για να δημιουργήσουν διαφορές υπό ακνονικές συνθήκες. Ετσι όσοι ελπίζουν για κάτι καλύτερο απλά ποντάρουν στις ατυχίες και τις τυχόν αβαρίες των προπορευομένων δεδομένης της σκληρότητας του συγκεκριμένου αγώνα.

turk

node/40199

Lance Stroll: Ήμουν θετικός στον κορονοϊό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία

Ο οδηγός της Racing Point εξηγεί τι ακριβώς έγινε στον αγώνα της Γερμανίας και πώς διαγνώστηκε θετικός. 

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Lance Stroll: Ήμουν θετικός στον κορονοϊό αλλά τώρα είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία

Ο οδηγός της Racing Point Lance Stroll επιβεβαίωσε ότι βγήκε θετικός στον κορονοϊό μετά το Grand Prix του Eifel στη Γερμανία, αλλά είναι σε θέση να αγωνιστεί στην Πορτογαλία αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ο Καναδός είναι ο δεύτερος οδηγός που διαγνώστηκε θετικός καθώς είχε προηγηθει ο Sergio Perez, που αναγκάστηκε να χάσει το Βρετανικό Grand Prix τον Αύγουστο λόγω του ιού.

Ο Stroll έχασε τον αγώνα Nurburgring μετά από αδιαθεσία που αισθάνθηκε Σάββατο το πρωί, παραπονούμενος για συμπτώματα που μοιάζουν με γρίπη, και αντικαταστάθηκε για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου από τον Nico Hulkenberg, ο οποίος είχε ανατικαταστήσει και τον Perez στο Silverstone.

Ο Stroll είχε διαγνωστεί αρνητικός πριν το Σαββατοκύριακο του Eifel GP, αλλά αποδείχθηκε στη συνέχει ένα δεύτερο τεστ τον έβγαλε θετικό. 
Πλέον, όπως είπε, αισθάνομαι 100% καλά και τα μετέπειτα τεστ βγήκαν αρνητικά. 

Περιγράφοντας τα όσα έγιναν στο γερμανικό GP είπε: «Εφτασα στο Nurburgring μετά από αρνητικά τεστ. Το Σάββατο το πρωί άρχισα να νιώθω αδιαθεσία και ξύπνησα με πρόβλημα στο στομάχι. Ακολούθησα το πρωτόκολλο της FIA και απομονώθηκα στο αυτοκινούμενο της ομάδα και δεν μπήκα ξανά στην πίστα. Δεν ήμουν σε θέση να αγωνιστώ και έτσι πέταξα σπίτι νωρίς το πρωί της Κυριακής. Καθώς ακόμα ένιωθα καταβεβλημένος, έκανα ένα τεστ Covid το πρωί της Κυριακής. Την επόμενη μέρα τα αποτελέσματα βγήκαν θετικά, οπότε έμεινα στο σπίτι σε αυτο-απομόνωση για τις επόμενες 10 ημέρες. Ευτυχώς, τα συμπτώματά μου ήταν αρκετά ήπια». 

Τώρα τα αποτελέσματα των τεστ είναι αρνητικά, είπε και αισθάνομαι έτοιμος να αγωνιστώ στην Πορτογαλία. 

Η επιβεβαίωση για το θετικό τεστ του Stroll έρχetai μια εβδομάδα αφότου ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi αναγκάστηκε να χάσει το GP της Aragon όταν και αυτός διαγνώστηκε θετικός. 

Ο Stroll βρίσκεται  στην ένατη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών έχοντας σημειώσει φέτος μόνον μια παρουσία στο βάθρο, στον αγώνα της Monza τον Σεπτέμβριο.

node/40194

Επίσημο: Νέο Hyundai i20 N με 204 PS

Η Hyundai αποκάλυψε επίσημα το i20 N, το νέο μικρό hot hatch που φιλοδοξεί να εκθρονίσει το Ford Fiesta ST από την κορυφή της κατηγορίας.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020 | Αλέξης Γαλανόπουλος Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Hyundai i20 N με 204 PS

Η πολυαναμενόμενη πρόταση της Hyundai στην κατηγορία των μικρών καυτών χάτσμπακ είναι πλέον γεγονός. Το Hyundai i20 N εμπνέεται από το αγωνιστικό i20 WRC και υιοθετεί χαρακτήρα αντίστοιχο με του i30 N, για να αντιμετωπίσει το Ford Fiesta ST [video].

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 N βρίσκεται ένας καινούργιος, 4κύλινδρος 1.6 τούρμπο άμεσου ψεκασμού, με συνεχώς μεταβλητό χρονισμό (CVVD) και πίεση καυσίμου 350 bar που αποδίδει 204 PS στις 5.500-6.000 rpm και 275 Nm στο φάσμα 1.750-4.000 rpm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, κατάλληλα ενισχυμένο για την περίσταση, και διαθέτει λειτουργία Launch Control που επιτρέπει στο χάτσμπακ των 1.190 kg να φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 6,7", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 km/h.

Το κιβώτιο του Hyundai i20 N ενσωματώνει (προαιρετικά) και ένα μπλοκέ διαφορικό N Corner Carving Differential, το οποίο όμως είναι μηχανικό, τύπου Torsen, κι όχι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο όπως στο i30 N. Το σετ προγραμμάτων οδήγησης με το εμπνευσμένο όνομα N Grin Control System πάντως δίνει και εδώ το «παρών». Τα προγράμματα Eco, Normal, Sport, N και N Custom επηρεάζουν τη λειτουργία του κινητήρα, την παρεμβατικότητα του ESP, τον ήχο της εξάτμισης και το βάρος του τιμονιού.

i20 N

Στο N Custom ο οδηγός καταχωρεί τις ρυθμίσεις που προτιμά, επιλέγοντας Normal, Eco, Sport και Sport+ για κάθε παράμετρο, μέσα από ένα πρακτικό διάγραμμα στην οθόνη του infotainment. Επιπλέον, από ένα κατακόκκινο μπουτόν στο τιμόνι μπορεί να επιλέξει αν ο κινητήρας θα κάνει Rev matching στα κατεβάσματα. Ενδεικτικό της προσοχής που έχει δώσει η Hyundai σε κάθε λεπτομέρεια, με σκοπό να φέρει «τις συγκινήσεις της οδήγησης σε πίστα στην καθημερινότητα», είναι ότι ο εγκέφαλος του i20 N επιτρέπει και το πάτημα του φρένου με το αριστερό πόδι, ταυτόχρονα με το γκάζι. Φυσικά, το σύστημα ευστάθειας μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ δεν υπάρχουν στο μικρότερο αδερφάκι του i30 N. Υπάρχει όμως ένα ειδικά εξελιγμένο σετ ελατηρίων και αμορτισέρ που το φέρνουν 10 mm πιο κοντά στο έδαφος, νέα εμπρός αντιστρεπτική και νέα γεωμετρία με περισσότερο κάμπερ. Το πλαίσιο είναι πιο άκαμπτο από των συμβατικών i20 χάρη στις ενισχύσεις που έχει δεχθεί σε 12 σημεία, ενώ και η κρεμαγιέρα είναι κοντύτερη, με λόγο 12:1 αντί για 12,4:1. Οι 18άρες ζάντες ντύνονται με λάστιχα 215/40 Pirelli P Zero HΝ, ειδικά εξελιγμένα για το i20 N, ενώ οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 320 mm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i30 Fastback N

Όλα αυτά ντύνονται με ένα αρκετά επιθετικό αμάξωμα, τα οποίο ενσωματώνει τους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ της έκδοσης N Line με μια επιπλέον κόκκινη ρίγα (σε... Tomato Red σύμφωνα με τη Hyundai) στο κάτω μέρος. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η προσθήκη μιας μεγάλης αεροτομής στο πίσω μέρος της οροφής, που παραπέμπει στο αγωνιστικό του WRC. Η εξάτμιση έχει μονή απόληξη, ενώ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες είναι το μοτίβο καρό σημαίας που έχει επιλεγεί για τη γρίλια της εμπρός μάσκας και οι κόκκινες δαγκάνες με τον λογότυπο του τμήματος «Ν».

i20 N

Στο εσωτερικό του Hyundai i20 Ν υπάρχουν σπορ καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο και τιμόνι που προέρχεται κατευθείαν από το i30 N, με την προσθήκη του πλήκτρου για το rev matching, ενώ στη σπορ ατμόσφαιρα συνεισφέρει ακόμα ο λεβιές του κιβωτίου και τα μεταλλικά πετάλια. Δεν πρόκειται πάντως για ελαφρωμένη έκδοση, αλλά για κάποια που θέλει να εντυπωσιάσει και με το επίπεδο εξοπλισμού και τον premium χαρακτήρα της. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25" είναι στάνταρ και διαθέτει shift lights, ενώ ένα infotainment 10,25" προσφέρεται ως εναλλακτική στο στάνταρ 8ιντσο. Στάνταρ είναι και το πακέτο οδηγικών βοηθημάτων SmartSense με αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, επίβλεψη τυφλού σημείου κ.ά.

Αν σας άνοιξε η όρεξη, τώρα θα πρέπει να κάνετε υπομονή ως την Άνοιξη του 2021, όταν το Hyundai i20 N αναμένεται να φτάσει στις εκθέσεις της φίρμας. 

[Πηγή: Hyundai]