
Ράλι Σαρδηνίας: Ο Ogier θύμωσε...
Ο Γάλλος έκανε την ανατροπή οδηγώντας εξαιρετικά στις λασπωμένες ειδικές.


Και ξαφνικά, μετά το πρώτο σκέλος της ημέρας, ο Ogier θυμήθηκε ότι έχει πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα, «θύμωσε» και αποφάσισε να πάρει το παιχνίδι στα χέρια του. Και το έκανε.
Μπήκε στη λασπωμένη και γεμάτη νερά σε πολλά σημεία Tula 2 και στα 22,12 km κάλυψε τα 23 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από την κορυφή και έβαλε «κάβα» και άλλα 12,2'' να έχει να πορεύεται.
Οι άλλοι γλυστρούσαν, γκρίνιζαν, βούλιαζαν στη λάσπη αλλά ο Γάλλος έκανε αυτό που ήξερε καλύτερα.
Ήταν μια δύσκολη ειδική υπό βροχή που τους δυσκόλεψε όλους.
Η συνέχεια ήταν λίγο πολύ εύκολη. Ο Ogier ήλεγχε δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία και τερμάτισε την ημέρα με διαφορά 18,9'' από τον δεύτερο Neuville, με την τριάδα να συμπληρώνεται από τον Latvala που το μεσημέρι ήταν μόλις στην έκτη θέση.
Τι έγινε όμως με τους υπόλοιπους;
Ο Νeuville ταλαιπωρήθηκε από τις καιρικές συνθήκες και το γεγονός ότι ξεκινούσε πρώτος, κατάφερε όμως να διατηρηθεί στη δεύτερη θέση που κατείχε και στο τέλος του πρώτου σκέλους της ημέρας.Ίσως μάλιστα να ήταν πιο κοντά στον Γάλλο αν δεν έκανε λάθος επιλογή ελαστικών στην τελευταία ειδική που του κόστισε μια έξοδο με το αυτοκίνητο να τραυματίζεται στο πίσω μέρος και να χάνει και την αεροτομή του.
Στην ίδια ειδική ο Ott Tanak μετά από μια άσχημη προσγείωση με το Yaris πλήγωσε το ψυγείο του, είδε τη θερμοκρασία να ανεβαίνει και εγκατέλειψε άδοξα μια καλή προσπάθεια, όντας 3ος στη γενική κατάταξη. Είναι η δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη του Εσθονού μετά την Ποτρογαλία.
Την ίδια τύχη είχε και ο Teemu Suninen με το εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, ο οποίος όντας 4ος είχε μία έξοδο και δεν μπόρεσε να ξανά ξεκινήσει.
Ο Mikkelsen από την άλλη, ο οποίος το μεσημέρι έφτασε στο σέρβις πάρκ επικεφαλής, έχασε το χαμόγελό του στην πρώτη ειδική της επανάληψης. Στην αρχή έχασε μια διασταύρωση αλλά στη συνέχεια έχασε τη δεύτερη ταχύτητα από το κιβώτιο του Hyundai. Στην επόμενη ειδική ήρθε η καταστροφή: Μετά από ένα τετ-α-κε δεν μπόρεσε να ξεκινήσει πάλι και εγκατέλειψε.
Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει επτά ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 147 km, με την πρόβλεψη για τον καιρό να μιλά για λιακάδα και τη μάχη για την πρώτη θέση να αναμένεται σκληρή.
Cla | # | Driver/Codriver | Car | Class | Stage Time | Penalty | Total Time | Gap | Interval |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1 | ![]() ![]() | Ford Fiesta WRC | RC1 | 1:35'56.9 | 1:35'56.9 | |||
2 | 5 | ![]() ![]() | Hyundai i20 Coupe WRC | RC1 | 1:36'15.8 | 1:36'15.8 | 18.9 | 18.9 | |
3 | 7 | ![]() ![]() | Toyota Yaris WRC | RC1 | 1:36'34.1 | 1:36'34.1 | 37.2 | 18.3 | |
4 | 9 | ![]() ![]() | Toyota Yaris WRC | RC1 | 1:36'38.5 | 1:36'38.5 | 41.6 | 4.4 | |
5 | 12 | ![]() ![]() | Citroën C3 WRC | RC1 | 1:36'55.2 | 1:36'55.2 | 58.3 | 16.7 | |
6 | 6 | ![]() ![]() | Hyundai i20 Coupe WRC | RC1 | 1:36'58.4 | 1:36'58.4 | 1'01.5 | 3.2 | |
7 | 11 | ![]() ![]() | Citroën C3 WRC | RC1 | 1:37'22.9 | 1:37'22.9 | 1'26.0 | 24.5 | |
8 | 38 | ![]() ![]() | Citroën C3 R5 | RC2 | 1:39'59.8 | 1:39'59.8 | 4'02.9 | 2'36.9 | |
9 | 31 | ![]() ![]() | Škoda Fabia R5 | RC2 | 1:40'13.8 | 1:40'13.8 | 4'16.9 | 14.0 | |
10 | 39 | ![]() ![]() | Hyundai i20 R5 | RC2 | 1:41'17.6 | 1:41'17.6 | 5'20.7 | 1'03.8 | |
11 | 21 | ![]() ![]() | Ford Fiesta RS WRC | RC1 | 1:42'02.5 | 1:42'02.5 | 6'05.6 | 44.9 | |
12 | 34 | ![]() ![]() | Škoda Fabia R5 | RC2 | 1:42'17.8 | 1:42'17.8 | 6'20.9 | 15.3 | |
13 | 32 | ![]() ![]() | Ford Fiesta R5 | RC2 | 1:42'56.3 | 1:42'56.3 | 6'59.4 | 38.5 | |
14 | 40 | ![]() ![]() | Škoda Fabia R5 | RC2 | 1:43'16.7 | 1:43'16.7 | 7'19.8 | 20.4 | |
15 | 36 | ![]() ![]() | Hyundai i20 R5 | RC2 | 1:43'20.9 | '10 | 1:43'30.9 | 7'34.0 | 14.2 |