node/35490

Ράλι Πορτογαλίας: Τρεις σε απόσταση αναπνοής 

Tanak, Meeke και Neuville διεκδικούν μια θέση στο αυριανό βάθρο.  

Ο Tanak τερμάτισε πρώτος και τη δεύτερη ημέρα του αγώνα της Πορτογαλίας αλλά η διαφορά που τον χωρίζει από τον δεύτερο Meeke είναι πολύ μικρή (4,3”) και δίνει στον Βρετανό το δικαίωμα να κυνηγήσει την πρώτη του νίκη με την ομάδα της Toyota, αν βέβαια η ομάδα δεν απόφασίσει να τον “φρενάρει” προς όφελος του Εσθονού. 

Ο τελευταίος είχε χτίσει μια πολύ καλή διαφορά χθες αλλά σήμερα αντιμετώπισε προβλήματα με το Yaris με αποτέλεσμα να δώσει στον Meeke το δικαίωμα να τον πλησιάσει σε … απόσταση βολής. Στην αρχή ξεκίνησε με πρόβλημα στα φρένα το οποίο το ξεπέρασε όμως αφού προηγουμένως έχασε πολύτιμο χρόνο. Στην τελευταία ειδική της ημέρας η διαφορά σχεδόν εκμηδενίστηκε αφού το εμπρός δεξί αμορτισέρ του Tanak παρέδωσε πνεύμα. Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Latvala ο οποίος πήγαινε πολύ καλά έως ότου το αριστερό του αμορτισέρ παραδώσει πνεύμα και του στερήσει το δικαίωμα να συνεχίσει την προσπάθειά του. 

Ο Meeke (ο οποίος είχε πρόβλημα με το χειρόφρενο στην τελευταία ειδική της ημέρας) πέρα από την “εσωτερική” μάχη, καλείται αύριο να διαχειριστεί και την πίεση από τον τρίτο Neuville που βρίσκεται πίσω του στα 4,9” και είναι βέβαιο πως θα πιέσει. Ο Βέλγος είναι το μόνο Hyundai  που έχει παραμείνει στη μάχη του βάθρου μετά τα χθεσινά προβλληματα που αντιμετώπισαν οι Sordo και Loeb. O Βρετανός πάντως δεν θα το βάλει εύκολα κάτω. 

Στην τέταρτη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Ogier στα 11,8” πίσω από τον Neuville με τον Γάλλο να γκρινιάζει όταν η Hyundai έδωσε εντολή στους Loeb και Sordo να πάρουν ποινή καθυστέρησης για να μείνουν ανάμεσα στον Neuville και τον Ogier, κάτι που εξασφάλιζε πλεονέκτημα στον Βέλγο. O Οgier πάντως που τώρα γκρινιάζει είχε χρησιμοποιήσει το ίδιο “τέχνασμα” σε άλλους αγώνες για να έχει εκείνος το πλεονέκτημα. 

Στην 5η θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Esapekka Lappi, ο οποίος όμως είναι εκτός μάχης επί της ουσίας καθώς η διαφορά του από τον Ogier είναι στο 1:16.5”. 

Ο Suninen είναι ο πρώτος οδηγός της M-Spotr στην 6η θέση εμπρός από τον ομόσταυλό του Evans, με τον τρίτο οδηγό της ομάδας, τον Gus Greensmith να έχει μια έξοδο στην τελευταία ειδική της ημέρας που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη καθώς το Fiesta μπορεί να μην λαβώθηκε αλλά δεν μπορούσε να ξαναμπεί στο δρόμο. 

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές συνολικού μήκους 51 χιλιομέτρων, στις οποίες είναι βέβαιο πως η μάχη για τις τρεις πρώτες θέσεις θα είναι και συναρπαστική και αμφίρροπη. 

res

TAGS
node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo] 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη.