node/35490

Ράλι Πορτογαλίας: Τρεις σε απόσταση αναπνοής 

Tanak, Meeke και Neuville διεκδικούν μια θέση στο αυριανό βάθρο.  

Ο Tanak τερμάτισε πρώτος και τη δεύτερη ημέρα του αγώνα της Πορτογαλίας αλλά η διαφορά που τον χωρίζει από τον δεύτερο Meeke είναι πολύ μικρή (4,3”) και δίνει στον Βρετανό το δικαίωμα να κυνηγήσει την πρώτη του νίκη με την ομάδα της Toyota, αν βέβαια η ομάδα δεν απόφασίσει να τον “φρενάρει” προς όφελος του Εσθονού. 

Ο τελευταίος είχε χτίσει μια πολύ καλή διαφορά χθες αλλά σήμερα αντιμετώπισε προβλήματα με το Yaris με αποτέλεσμα να δώσει στον Meeke το δικαίωμα να τον πλησιάσει σε … απόσταση βολής. Στην αρχή ξεκίνησε με πρόβλημα στα φρένα το οποίο το ξεπέρασε όμως αφού προηγουμένως έχασε πολύτιμο χρόνο. Στην τελευταία ειδική της ημέρας η διαφορά σχεδόν εκμηδενίστηκε αφού το εμπρός δεξί αμορτισέρ του Tanak παρέδωσε πνεύμα. Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Latvala ο οποίος πήγαινε πολύ καλά έως ότου το αριστερό του αμορτισέρ παραδώσει πνεύμα και του στερήσει το δικαίωμα να συνεχίσει την προσπάθειά του. 

Ο Meeke (ο οποίος είχε πρόβλημα με το χειρόφρενο στην τελευταία ειδική της ημέρας) πέρα από την “εσωτερική” μάχη, καλείται αύριο να διαχειριστεί και την πίεση από τον τρίτο Neuville που βρίσκεται πίσω του στα 4,9” και είναι βέβαιο πως θα πιέσει. Ο Βέλγος είναι το μόνο Hyundai  που έχει παραμείνει στη μάχη του βάθρου μετά τα χθεσινά προβλληματα που αντιμετώπισαν οι Sordo και Loeb. O Βρετανός πάντως δεν θα το βάλει εύκολα κάτω. 

Στην τέταρτη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Ogier στα 11,8” πίσω από τον Neuville με τον Γάλλο να γκρινιάζει όταν η Hyundai έδωσε εντολή στους Loeb και Sordo να πάρουν ποινή καθυστέρησης για να μείνουν ανάμεσα στον Neuville και τον Ogier, κάτι που εξασφάλιζε πλεονέκτημα στον Βέλγο. O Οgier πάντως που τώρα γκρινιάζει είχε χρησιμοποιήσει το ίδιο “τέχνασμα” σε άλλους αγώνες για να έχει εκείνος το πλεονέκτημα. 

Στην 5η θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Esapekka Lappi, ο οποίος όμως είναι εκτός μάχης επί της ουσίας καθώς η διαφορά του από τον Ogier είναι στο 1:16.5”. 

Ο Suninen είναι ο πρώτος οδηγός της M-Spotr στην 6η θέση εμπρός από τον ομόσταυλό του Evans, με τον τρίτο οδηγό της ομάδας, τον Gus Greensmith να έχει μια έξοδο στην τελευταία ειδική της ημέρας που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη καθώς το Fiesta μπορεί να μην λαβώθηκε αλλά δεν μπορούσε να ξαναμπεί στο δρόμο. 

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές συνολικού μήκους 51 χιλιομέτρων, στις οποίες είναι βέβαιο πως η μάχη για τις τρεις πρώτες θέσεις θα είναι και συναρπαστική και αμφίρροπη. 

res

TAGS
node/39009

Τα Legend Cars και virtual στα Μέγαρα [video]

Η Fanny Flutters Racing Team, επίσημος αντιπρόσωπος των U.S. Legend Cars, εισβάλλει και στο χώρο του sim racing.

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Τα Legend Cars και virtual στα Μέγαρα [video]

Μπορεί να υπήρξε μια απραγία στο motorsport παγκοσμίως λόγω του CoViD-19, όμως η Fanny Flutters Racing Team δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια στα pits.

Τηρώντας μια υπόσχεση που είχε δώσει πριν από δύο χρόνια, στο πλαίσιο του PICK PATRAS, η επίσημη αντιπροσωπεία των U.S. Legend Cars στην Ελλάδα έφερε τα μικρά αλλά απολαυστικά αμερικανικά μονοθέσια όσο πιο κοντά γίνεται στην ελληνική πραγματικότητα, μέσα από την πλατφόρμα του sim racing. Για να μπορούν να πάρουν όλοι μια γεύση από την εμπειρία που είχαμε κι εμείς, οδηγώντας ένα Legend στα Μέγαρα [video].

Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Jordan O’Brien, που το 2019 είχε αγωνιστεί με ένα Legend Car σε HTTC στα Μέγαρα, δοκίμασε το αποτέλεσμα και ενθουσιάστηκε από το πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι, σε σχέση με άλλες πλατφόρμες και αγώνες.

Σήμερα, μπορεί ο καθένας να μπει και να αγωνιστεί σε εικονικούς αγώνες του U.S. Legend Cars International στις ελληνικές πίστες –και όχι μόνο– βιώνοντας έτσι την Fanny Flutters e-Experience! Οι αγώνες πραγματοποιούνται στην πλατφόρμα του δημοφιλούς εξομοιωτή Assetto Corsa, ενώ έχουν ξεκινήσει και οι αντίστοιχες ακαδημίες.

Στο παρακάτω video μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση, πριν μάθετε περισσότερα στη σελίδα των Fanny Flutters:

node/39000

Ο ψηφιακός αγώνας 24 Ωρών του Le Mans υπόσχεται θέαμα [video]

Με το κανονικό event να έχει αναβληθεί για τον Σεπτέμβριο, αυτή είναι η μόνη μας ελπίδα για λίγο αγωνιστική δράση μέσα στο καλοκαίρι.

Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ο ψηφιακός αγώνας 24 Ωρών του Le Mans υπόσχεται θέαμα [video]

Όπως γράψαμε και πριν από μερικές εβδομάδες, ο θρυλικός αγώνας 24 Ωρών του Le Mans αναβλήθηκε για τις 19-20 Σεπτεμβρίου 2020 λόγω πανδημίας COVID-19. Παρόλα αυτά, οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν για πρώτη φορά μια ψηφιακή βερσιόν του, μεταξύ 13-14 Ιουνίου 2020.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 24h του Le Mans: Αναβάλλεται για το Σεπτέμβριο

Στον ψηφιακό αγώνα θα συμμετέχουν συνολικά 50 αυτοκίνητα των κατηγοριών LMP2 και GTΕ. Οι ομάδες θα αποτελούνται από 4 οδηγούς, με τουλάχιστον 2 επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και το πολύ 2 οδηγούς που θα προέρχονται από τον χώρο του gaming. Κάθε ένας από αυτούς θα πρέπει να βρεθεί πίσω από το τιμόνι από 4 έως και 7 ώρες.

Όπως και στον πραγματικό αγώνα, έτσι και στον ψηφιακό κόσμο θα υπάρχει διακύμανση των καιρικών συνθηκών και εναλλαγή ημέρας και νύχτας. Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να αλλάζουν ελαστικά και να γεμίζουν με καύσιμο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ενώ σε περίπτωση συγκρούσεων θα προσωμοιώνεται η ζημιά στο αμάξωμα και τα μηχανικά τους μέρη. Παράλληλα, αγωνοδίκες θα παρακολουθούν τη συμπεριφορά των οδηγών εξασφαλίζοντας ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.

Τη διοργάνωση του 24 Hours of Le Mans Virtual έχουν αναλάβει οι ACO, FIA, WEC και Motorsport Games, ενώ για τις ανάγκες του αγώνα θα χρησιμοποιηθεί ο εξομοιωτής οδήγησης rFactor 2.

[Πηγή: Carscoops]