Ράλι Πορτογαλίας: Τρεις σε απόσταση αναπνοής 

Ράλι Πορτογαλίας: Τρεις σε απόσταση αναπνοής 

Tanak, Meeke και Neuville διεκδικούν μια θέση στο αυριανό βάθρο.  

Ο Tanak τερμάτισε πρώτος και τη δεύτερη ημέρα του αγώνα της Πορτογαλίας αλλά η διαφορά που τον χωρίζει από τον δεύτερο Meeke είναι πολύ μικρή (4,3”) και δίνει στον Βρετανό το δικαίωμα να κυνηγήσει την πρώτη του νίκη με την ομάδα της Toyota, αν βέβαια η ομάδα δεν απόφασίσει να τον “φρενάρει” προς όφελος του Εσθονού. 

Ο τελευταίος είχε χτίσει μια πολύ καλή διαφορά χθες αλλά σήμερα αντιμετώπισε προβλήματα με το Yaris με αποτέλεσμα να δώσει στον Meeke το δικαίωμα να τον πλησιάσει σε … απόσταση βολής. Στην αρχή ξεκίνησε με πρόβλημα στα φρένα το οποίο το ξεπέρασε όμως αφού προηγουμένως έχασε πολύτιμο χρόνο. Στην τελευταία ειδική της ημέρας η διαφορά σχεδόν εκμηδενίστηκε αφού το εμπρός δεξί αμορτισέρ του Tanak παρέδωσε πνεύμα. Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Latvala ο οποίος πήγαινε πολύ καλά έως ότου το αριστερό του αμορτισέρ παραδώσει πνεύμα και του στερήσει το δικαίωμα να συνεχίσει την προσπάθειά του. 

Ο Meeke (ο οποίος είχε πρόβλημα με το χειρόφρενο στην τελευταία ειδική της ημέρας) πέρα από την “εσωτερική” μάχη, καλείται αύριο να διαχειριστεί και την πίεση από τον τρίτο Neuville που βρίσκεται πίσω του στα 4,9” και είναι βέβαιο πως θα πιέσει. Ο Βέλγος είναι το μόνο Hyundai  που έχει παραμείνει στη μάχη του βάθρου μετά τα χθεσινά προβλληματα που αντιμετώπισαν οι Sordo και Loeb. O Βρετανός πάντως δεν θα το βάλει εύκολα κάτω. 

Στην τέταρτη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Ogier στα 11,8” πίσω από τον Neuville με τον Γάλλο να γκρινιάζει όταν η Hyundai έδωσε εντολή στους Loeb και Sordo να πάρουν ποινή καθυστέρησης για να μείνουν ανάμεσα στον Neuville και τον Ogier, κάτι που εξασφάλιζε πλεονέκτημα στον Βέλγο. O Οgier πάντως που τώρα γκρινιάζει είχε χρησιμοποιήσει το ίδιο “τέχνασμα” σε άλλους αγώνες για να έχει εκείνος το πλεονέκτημα. 

Στην 5η θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Esapekka Lappi, ο οποίος όμως είναι εκτός μάχης επί της ουσίας καθώς η διαφορά του από τον Ogier είναι στο 1:16.5”. 

Ο Suninen είναι ο πρώτος οδηγός της M-Spotr στην 6η θέση εμπρός από τον ομόσταυλό του Evans, με τον τρίτο οδηγό της ομάδας, τον Gus Greensmith να έχει μια έξοδο στην τελευταία ειδική της ημέρας που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη καθώς το Fiesta μπορεί να μην λαβώθηκε αλλά δεν μπορούσε να ξαναμπεί στο δρόμο. 

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές συνολικού μήκους 51 χιλιομέτρων, στις οποίες είναι βέβαιο πως η μάχη για τις τρεις πρώτες θέσεις θα είναι και συναρπαστική και αμφίρροπη. 

res

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube