node/35488

Ράλι Πορτογαλίας: Ο Tanak προηγείται στο τέλος της πρώτης ημέρας

Καταστροφή για την Hyundai που είδε Loeb και Sordo να βγαίνουν εκτός μάχης.

Παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε μπροστά (δεύτερος) καθαρίζοντας το δρόμο, ο Tanak κατάφερε να σημειώσει κορυφαίους χρόνους την πρώτη ημέρα του αγώνα στην Πορτογαλία και να τεθεί επικεφαλής της προσωρινής κατάταξης. Έτσι, το γεγονός ότι αύριο η σειρά εκκίνησης θα είναι αντίστροφη σε συνδυασμό με όλα όσα έγιναν σήμερα με τους αντιπάλους του, του δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσει να προηγείται. 
Το Yaris αποδείχθηκε μέχρι στιγμής και αξιόπιστο και ταχύτατο και έτσι πίσω από τον Tanak έχουν πλασαριστεί οι δύο άλλοι οδηγοί της Toyota, οι Latvala και Meeke.   

Αν όλα πήγαν καλά, ή σχεδόν καλά για την Toyota, δεν συνέβη το ίδιο και με τις άλλες ομάδες. Στην Hyundai είδαν τους Loeb και Sordo να χάνουν πάνω από 15 λεπτά στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές της ημέρας και στην ουσία να μένουν εκτός αγώνα, λόγω προβλημάτων στην τροφοδοσία από υπερθέρμανση. Μάλιστα μέχρι να συμβεί η «στραβή» ο Sordo ήταν επικεφαλής στην κατάταξη.H Hyundai στην ουσία έχει μείνει με έναν οδηγό στη μάχη, στον Neuville που τερμάτισε στην 4η θέση. 

Αστοχίες ταλαιπώρησαν και την M-Spot. Ο Evans έχασε πολύτιμο χρόνο από μια ντίζα στο σύστημα τροφοδοσίας και ο Suninen αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του. 
Κάπως έτσι ο Ogier ενώ δεν έκανε καλούς χρόνους βρέθηκε στην 5η θέση της προσωρινής κατάταξης πίσω από τον Neuville. Ο Γάλλος βέβαια είχε το μειονέκτημα ότι ξεκινούσε πρώτος και ήταν αυτός που καθάριζε το δρόμο. 
Το άλλο Citreon με τον Lappi κινήθηκε λίγο πιο γρήγορα αλλά ένα σκασμένο λάστιχο φρέναρε την προσπάθειά του. 
Πολύ καλή η εμφάνιση του Gus Greensmith με το Ford Fiesta WRC στην πρώτη του εμφάνιση στην κατηγορία που τώρα είναι αυτός που σηκώνει τη σημαία της M-Sport. 

H αυριανή μέρα είναι και η πιο δύσκολη με 165 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών και υψηλές θερμοκρασίες που θα ταλαιπωρήσουν πληρώματα και αυτοκίνητα και θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα. 

res

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.