Ράλι Ουαλίας: Μάχη για τρεις και στο βάθος τίτλος

Ράλι Ουαλίας: Μάχη για τρεις και στο βάθος τίτλος

Μεγάλες αλλαγές στον αγώνα με πιο σημαντική την μη ύπαρξη ενδιάμεσου σέρβις το Σάββατο. 

Όλα είναι ανοικτά και αυτό θέλουμε: Θέαμα και μάχες ως την τελευταία ειδική. 
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι το φετινό πρωτάθλημα εξελίσσεται με τον καλύτερο τρόπο για τους λάτρεις του σπορ. Τρεις αγώνες πριν το τέλος και τα πάντα στην υπόθεση τίτλος είναι ανοικτά με τρεις οδηγούς να διεκδικούν το πρωτάθλημα. 
Neuville, Tanak και Ogier είναι κοντά στη βαθμολογία με όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοικτά και τον Εσθονό που μπήκε σφήνα στη μάχη των δύο, να δίνει το δικό του ξεχωριστό χρώμα στη μάχη. 
Ο Tanak έχοντας πετύχει το «τρία στα τρία» στους τελευταίους αγώνες, βρίσκεται πλέον 13 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Neuville και 10 βαθμούς εμπρός από τον Ogier. O τελευταίος μπορεί από του χρόνου να επιστρέφει στη Citroen αλλά είναι βέβαια ότι αυτό δεν σβήνει τη... δίψα του για ένα ακόμη τίτλο και ως εκ τούτου θα πολεμήσει ως την τελευταία στιγμή για να το πετύχει.
Παράλληλα και η προϊστορία είναι μαζί με τον Γάλλο που παραδοσιακά καταγράφει καλές εμφανίσεις στη Βρετανία και μετρά εκεί τέσσερις νίκες.  
Την ίδια στιγμή η Toyota έχει περάσει στην κορυφή της κατάταξης στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών, κάτι που στην αρχή της χρονιάς αν τους το έλεγες ούτε οι ίδιοι θα το πίστευαν. Βέβαια η διαφορά από τη Hyundai είναι μόλις 5 βαθμοί, οπότε όλα είναι ανοικτά. 
Οι «Τογιοταίοι» πάντως δείχνουν πιο δυνατοί με τους Tanak, Latvala και Lappi να μπορούν στο σύνολό τους να μαζέψουν περισσότερους βαθμούς από όσους ο Neuville με τη βοήθεια των Mikkelsen και Paddon που τελευταία δεν τα πάνε και τόσο καλά. 

Σε ό,τι αφορά στον αγώνα αυτόν καθαυτόν έχουμε ουκ ολίγες αλλαγές, τόσες που κάποιοι μπορούν να πουν ότι αλλάζει και τον χαρακτήρα που γνωρίζαμε όλα αυτά τα χρόνια. 
Σημαντικότερη είναι η αλλαγή της ημερομηνίας. Ο αγώνας μέχρι πέρυσι ήταν αυτός που έκλεινε τη σεζόν, κάτι που σημαίνει ότι γινόταν πολύ αργότερα με τον καιρό να παίζει καθοριστικό ρόλο. Βροχή, λάσπη και ομίχλη ήταν τα βασικά του χαρακτηριστικά, κάτι που μάλλον φέτος δεν θα δούμε, τουλάχιστον στην έκταση που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια. 

Αλλαγές όμως και δη σημαντικές έχουμε και στη σχεδίαση της διαδρομής, την ώρα που η δεύτερη μέρα θα είναι η πιο δύσκολη για όλους. Και αυτό γιατί έχει 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε εννέα ειδικές, στα οποία δεν μεσολαβεί σέρβις, παρά μόνο δικαίωμα για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών. Αυτό σημαίνει ότι η στρατηγική οδηγών και ομάδων θα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα, ενώ η επιδιόρθωση τυχόν αβαριών θα είναι αδύνατη. 
Τέλος πρέπει να ξέρουμε ότι η Power Stage δεν θα είναι η τελευταία ειδική του αγώνα, αλλά η δεύτερη ειδική της Κυριακής.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube