node/37969

Ράλι Μόντε Κάρλο: Σοκ από την έξοδο Tanak - Η Toyota στο «1-2»

Ogier, Evans και Neuville «ζωντανοί» στη μάχη για την πρώτη θέση.

Η καλύτερη αρχή για την Toyota και η χειρότερη για τη Hyundai.
Kάπως έτσι θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τη σημερινή ημέρα του αγώνα, καθώς η μεν πρώτη βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις της προσωρινής κατάταξης, η δε δεύτερη λαχτάρισε όταν είδε τον περυσινό παγκόσμιο πρωταθλητή, στην πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματά της να έχει μια πολύ άσχημη έξοδο. 

Ευτυχώς, τόσο o Tanak όσο και ο συνοδηγός του ο Jarveola, είναι καλά στην υγεία τους, αλλά θα παρεμείνουν στο νοσκομείο της Gap μέχρι αύριο για προληπτικούς λόγους. 

toy

Στο αγωνιστικό κομμάτι, μπορεί στην πρώτη θέση της προσωρινής κατάταξης να φιγουράρει ο Ogier αλλά ο Evans ήταν αυτός που έκλεψε την παράσταση, κερδίζοντας τρεις από τις έξι ειδικές της ημέρας και μόλις στην τελευταία ειδική έχασε χρόνο από ένα στιγμιαίο λάθος, δίνοντας την ευκαιρία στον Ogier να βρεθεί πρώτος. H διαφορά τους είναι μόλις 1,2 δευτερόλεπτα.

Στην τρίτη θέση της προσωρινής κατάταξης βρέθηκε ο Thierry Neuville, που παρά το γεγονός ότι δυσκολεύτηκε στο πρώτο πέρασμα κατάφερε να πλασσαριστεί σε καλή θέση και να είναι μέσα στην αυριανή μάχη με διαφορά 5,2'' από τον Evans και 6,4'' από  τον Ogier. 

loe

Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Loeb, ο οποίος όμως βρίσκεται πολύ πίσω από τη μάχη των τριών πρώτων. Συγκεκριμένα είναι 
1:06.9'' πίσω από τον πρώτο Ogier και 1:00.5'' πίσω από τον Neuville. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής λέει πως δεν μπορεί να πάει πιο γρήγορα καθώς ο δρόμος είναι βρώμικος από τις «μπούκες» των προπορευομένων. 
Ωστόσο, η τέταρτη θέση του, δεδομένης και της απουσίας πλέον του Tanak, είναι πολύτιμη για την ομάδα και ο Loeb δεν δείχνει να απειλείται από τον πέμπτο Lappi που βρίσκεται 50,3'' πίσω του. Ο τελευταίος δεν είναι διόλου ευχαριστημένος από τις επιδόσεις του. 

kal

Την εξάδα συμπληρώνει ο Kalle Rovanpera στην πρώτη εμφάνιση με το Yaris WRC. που προσπαθεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες του δρόμου στην πρώτη του με το Yaris WRC, με τους χρόνους του πάντως, όσο προχωράει ο αγώνας να βελτιώνονται.


Στο WRC2 o Mads Ostberg (Citroen C3) ολοκλήρωσε το σκέλος 13,9'' εμπρός από τον Νορβηγό Ole Christian Veiby (Hyundai i20), ενώ στο WRC3 προηγείται ο Eric Camilli (Citroen C3).

Τo αυριανό σκέλος περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές, με εξαιρετικά δύσκολες και ευμετάβλητες συνθήκες σε ό,τι έχει να κάνει με το οδόστρωμα που συνεπάγεται πονοκέφαλο στην επιλογή ελαστικών. 

TAGS
node/39951

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο της Peugeot θα κάνει ντεμπούτο στις πίστες το 2022.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

Η Peugeot σε συνεργασία με την Total, δημοσίευσαν τα πρώτα σκίτσα και τεχνικά χαρακτηριστικά για το Le Mans Hypercar Project, ένα αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο που εξελίσσεται για συμετοχή σε αγώνες αντοχής και πιο συγκεκριμένα στη νεοσύστατη (και ομώνυμη) κατηγορία LMH.

Όπως δήλωσε ο Jean Philippe Imparato, CEO της Peugeot: «Το Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο για τον κόσμο της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει το νικητή του. Για εμάς, συμβολίζει 3 νίκες αλλά και άπειρο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα απίστευτο κλίμα ομαδικότητας με την Total, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας.»

Σύμφωνα με την Peugeot, η κατηγορία πρωτοτύπων LMH επιλέχθηκε για την ελευθερία που δίνει σε επίπεδο αεροδυναμικής, επιτρέποντας την ενσωμάτωση της σχεδιαστική γλώσσας της Peugeot. 

Ο Matthias Hossann, υπεύθυνος σχεδιασμού της γαλλικής φήρμας δήλωσε: «Ο σχεδιασμός των αγωνιστικών οχημάτων δεν θα είναι απλά το αποτέλεσμα δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα εξειδικευμένο και εμβληματικό προιόν, συνδυάζοντας μέγιστη απόδοση και εκφραστικότητα.»

«Τα σκίτσα που βλέπετε είναι τα προσχέδια που έχουν σκοπό να μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στοιχεία στα οποία θα επικεντρωθούμε. Η υπογραφή με τρεις "νυχιές" στα φώτα και η επιλογή χρωμάτων είναι σύμβολα που θα θέλαμε να ενσωματώσουμε στο υπεραυτοκίνητό μας.»

Peugeot Sport

Στην εξέλιξή συμμετέχει και το τμήμα Peugeot Sport που είναι υπεύθυνο για τα μοντέλα παραγωγής με το έμβλημα Peugeot Sport Engineered αρχής γενομένης από την αντίστοιχη έκδοση του 508.

Σύμφωνα με τον Olivier Jansonnie, τεχνικό διευθυντή του προγράμματος της Peugeot Sport στο WEC, το αγωνιστικό υπεραυτοκίνητο θα είναι είναι υβριδικό με συνδυαστική απόδοση 500 kW (680 PS) και τετρακίνηση - ένας ηλεκτροκινητήρας με 200 kW (272 PS) θα κινεί τον εμπρός άξονα. Το υβριδικό σύστημα καθιστά το Peugeot LMH βαρύτερο από ένα πρωτότυπο της κατηγορίας LMP1, ενώ οι διαστάσεις του θα είναι μεγαλύτερες με μήκος μεταξύ 4,65 m και 5 m και πλάτος μεταξύ 1,9 m και 2,0 m).

To Peugeot Le Mans Hypercar Project θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2022, αφού ολοκληρώσει ένα κύκλο από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, η βασική ιδέα όσον αφορά την αεροδυναμική και το υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως και οι βάσεις για το σχεδιασμό έχουν τεθεί, όμως απαιτείται πολλή δουλειά ακόμη μέχρι το όχημα να είναι έτοιμο να βγει στις πίστες.

[Πηγή: Peugeot]

node/39926

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR Whelen Euro Series ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

NASCAR Euro Series: Εκκίνηση με νέα λάστιχα General Tire

Οι δημοφιλείς αγώνες NASCAR Whelen Euro Series (NWES) ξεκίνησαν τη φετινή σεζόν τους, στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου 2020, στη Vallelunga, της Ιταλίας.

Η General Tire ανέπτυξε τη συνεργασία της με τους αγώνες NWES το 2019, στο πλαίσιο μιας εξαετούς συμφωνίας, ως Επίσημος Συνεργάτης Ελαστικών, προσφέροντας στις ομάδες και στους πιλότους το πλεονέκτημα της σημαντικής της τεχνογνωσίας. Τα ελαστικά General Tire κατασκευάζονται στην Ιντιάνα των Η.Π.Α., όπου υπάρχει σημαντική παράδοση παραγωγής ελαστικών NASCAR,  από το 1988.

Η General Tire κατασκεύασε τα νέα slick ελαστικά, NWES GT, για τη νέα σεζόν των αγώνων NWES 2020. Το νέο προϊόν αναπτύχθηκε πάνω στις προδιαγραφές του ίδιου επιτυχημένου ελαστικού των αγώνων του 2019, σε διάσταση 300/700 R 15, με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης στην οδήγηση και της ανθεκτικότητας στην πίστα. Το ελαστικό δοκιμάστηκε σε ποικίλες συνθήκες και διαδρομές, ώστε οι βελτιώσεις να ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των αγώνων NWES 2020.

General Tire EuroNASCAR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα NASCAR: Πήραμε γεύση

Όπως και σε πολλά άλλα αθλήματα, οι αρχικοί γύροι της νέας σεζόν χρειάστηκε να ακυρωθούν εξαιτίας της πανδημίας. Έτσι, η Vallelunga θα είναι πρώτη στο καλεντάρι, ενώ θα ακολουθήσει το Zolder στο Βέλγιο (3 & 4 Οκτωβρίου), το Most στη Τσεχία (14 & 15 Νοεμβρίου) και η Valencia στην Ισπανία (3,4, 5 & 6 Δεκεμβρίου).

Ο Martin Heckers, επικεφαλής της General Tire Motorsport, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πρώτη μας σεζόν στο NWES, μιας και τα ελαστικά μας απέδωσαν εξαιρετικά καλά, σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Η αφοσιωμένη ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της General Tire αναπτύσσει και κατασκευάζει απρόσκοπτα τα νέα αγωνιστικά ελαστικά, έχοντας καταφέρει να ετοιμάσει τις απαραίτητες μονάδες για τη σεζόν NWES 2020. Το νέο ελαστικό NWES GT είναι μια βελτιωμένη έκδοση του περσινού μας μοντέλου, που κατασκευάστηκε, σύμφωνα και με τις  βελτιώσεις των αγωνιστικών αυτοκινήτων, λαμβάνοντας υπόψη τις γνώμες των οδηγών, από την εμπειρία της πρώτης σεζόν. Ανυπομονούμε για τη νέα αγωνιστική σεζόν, όταν τα ελαστικά μας θα μπουν στα σιρκουί του 2020, στην Ευρώπη!».

[Πηγή: Δελτίο Τύπου General Tires]

TAGS