Ράλι Monte-Carlo: Ogier - Neuville σε απόσταση αναπνοής

Ράλι Monte-Carlo: Ogier - Neuville σε απόσταση αναπνοής

H επιλογή ελαστικών έκρινε σε μεγάλο ποσοστό την προσωρινή γενική κατάταξη. 

Ο Ogier προηγείται στην προσωρινή γενική κατάταξη του αγώνα αλλά με διαφορά μόλις 2" από τον δεύτερο Thierry Neuville που είχε ολοκληρώσει πρώτος το πρωινό σκέλος, που κουτσουρεύτηκε μετά την ακύρωση της πρώτης του ειδικής (Ε.Δ.3) για λόγους ασφαλείας των θεατών.
 
Αυτό που έκανε τη διαφορά το πρωι στα αποτελέσματα ήταν, για μία ακόμη φορά, η επιλογή των ελαστικών. Οι οδηγοί της Hyundai, Neuville, Loeb και Mikkelsen, έδειξαν πιο τολμηροί και ανταμείφθηκαν με την κατάργηση της παγωμένης Ε.Δ.3, καθώς είχαν επιλέξει τουλάχιστον τρία σλικ λάστιχα χωρίς καρφιά.

Η επόμενη ειδική, η Ε.Δ.4, των 24 km, ήταν ως επί το πλείστον στεγνή και τα Hyundai πήραν τις 3 από τις 4 πρώτες θέσεις. Ο Neuville μπορεί να έχασε από τον Sebastien Loeb, που κέρδισε την πρώτη του ειδική φέτος, όμως ήταν 2ος, μόνο 0,5” πίσω, και πέρασε στην πρώτη θέση, 4,9” μπροστά από τον χθεσινό επικεφαλής Tanak που με «κατεστραμμένα λάστιχα» στο Toyota του, ήταν μόλις 5ος στην ειδική, 19,7” πιο αργός από τον Loeb.

Ο Neuville δεν ήταν o πιο γρήγορος ούτε στην Ε.Δ.5, όπου έχασε από τον Sebastien Ogier. Όμως η διαφορά των μόλις 2” από τον Γάλλο της Citroen δεν ήταν αρκετή για να του στερήσει την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη. Έτσι ο Βέλγος της Hyundai ολοκλήρωσε το πρωινό σκέλος 3,4” μπροστά από τον πρωταθλητή (φωτ. κάτω), που πάντως πέρασε 2ος, 16,9” μπροστά από τον Tanak.

Ο Loeb δεν επανέλαβε το θρίαμβο της Ε.Δ.4 και στην Ε.Δ.5, αλλά κράτησε την 4η θέση, πάνω από μισό λεπτό πίσω από τον Tanak, αλλά 12,8” μπροστά από τον team-mate του, τον Mikkelsen, που ήταν 4ος και στις δύο ειδικές του σκέλους.

Ο Jari-Matti Latvala ταλαιπωρήθηκε στην Ε.Δ.4, όπου ήταν μόλις 9ος, αλλά στην επόμενη ειδική δήλωσε ότι «τελικά ένιωσε άνετα» με το Yaris κι έκανε τον 3ο χρόνο για να ανέβει στην 6η θέση της γενικής. 

Ο Esapekka Lappi είναι 7ος, πάνω από ένα λεπτό πίσω από το άλλο Citroen, του Ogier. Ο Φιλανδός βρίσκεται σε μια ομάδα πέντε οδηγών –Mikkelsen, Latvala, Elfyn Evans (M-Sport Ford) και Kris Meeke (Toyota)– που είναι όλοι μέσα σε 11”. 

Η απογευματινή μάχη

Στο απογευματινό σκέλος ο Ogier ξεκίνησε καλά κερδίζοντας την 6η ειδική με τον Latvala να κάνει τον ίδιο χρόνο με τον Γάλλο και τον Mikkelsen να ακολουθεί τρίτος. 
O Γάλλος έπαιξε εκ του ασφαλούς σε ό,τι έχει να κάνει με τα ελαστικά έχοντας μαζί του τρία ελαστικά με καρφιά, τη στιγμή που οι αντίπαλοί του ρισκάραν με πιο... επικίνδυνες επιλογές. Ετσι μείωσε στο 1,4" τη διαφορά του από τον Neuville.

Στην αμέσως επόμενη ειδική, την 7η,  νικητής ήταν ο Loeb με τον Ogier na κάνει τον τρίτο χρόνο πίσω απο τον Evans, αλλά τον Neuville να χάνει 24,7" και στη γενική κατάταξη να πέφτει πλέον 14¨πίσω από τον Ogier που σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση. 
Ο Neuville κέρδισε όμως την τελευταία ειδική της ημέρας και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Ogier έχασε αυτός τώρα 12" μείωσε τη διαφορά τους στα 2" με τη μάχη αύριο να αναμένεται συγκλονιστική. 
Στην 3η θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Mikkelsen με την πεντάδα να συμπληρώνουν οι Latvala και Evans.
O Γάλλος επέλεξε να ρισκάρει με σλικ ελαστικά για το Hyundai και έτσι κέρδιζε όπου ήταν στεγνό αλλά έχανε στο χιονισμένο/παγωμένο.
Ο χθεσινός προσωρινά επικεφαλής του αγώνα, ο Tanak, έπεσε πίσω εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, όπως και ο Meeke, την ώρα που ο Lappi είχε μια έξοδο πληγώνοντας το C3 WRC και εγκατέλειψε. 

Η αυριανή, ημέρα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές (δύο επαναλαμβανόμενες) με συνολικό μήκος 100 χιλιομέτρων. 

res

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube