node/37996

Ράλι Monte Carlo: Το καλύτερο αποτέλεσμα του Νίκου Παυλίδη

Ο Έλληνας οδηγός τερμάτισε στην 5η θέση στην κατηγορία του (RC4) και στην 40η θέση στη γενική κατάταξη.

Στον τέταρτο τερματισμό του σε ισάριθμες συμμετοχές του στο Στον τέταρτο τερματισμό του σε ισάριθμες συμμετοχές του στο Ράλι Monte Carlo, ο Νίκος Παυλίδης της ομάδας Step Racing πέτυχε το καλύτερό του αποτέλεσμα στον εναρκτήριο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος: την 5η θέση στην κατηγορία του (RC4) και την 40η θέση στη γενική κατάταξη!

Ο Έλληνας οδηγός, και αντιπρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης, με τον Allan Harryman στο δεξί μπάκετ του Peugeot 208 R2, έγινε έτσι ο πρώτος συμπατριώτης μας που μετρά τέσσερις τερματισμούς σε έναν από τους ιστορικότερους και δυσκολότερους αγώνες  του κόσμου.

Πιέζοντας αρκετά, ο Νίκος Παυλίδης και ο Αllan Harryman αναρριχήθηκαν στις έξι ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους του αγώνα (την Παρασκευή 24/1) στην έκτη θέση της κατηγορίας τους, μεταξύ 20 πληρωμάτων.

mon

Το οδόστρωμα στο μεγαλύτερο ποσοστό των Ειδικών ήταν στεγνό, γεγονός που τους βοήθησε να πιέσουν και να πετύχουν την τέταρτη καλύτερη επίδοση της κατηγορίας τους στη δεύτερη διαδρομή της ημέρας: «Η πρώτη ειδική του σκέλους ακυρώθηκε για εμάς, εξαιτίας εξόδου ενός πληρώματος. Βλέποντας πως ο δρόμος δεν έκρυβε παγίδες στη δεύτερη διαδρομή της ημέρας, αποφασίσαμε να πιέσουμε, τερματίζοντας τέταρτοι στην κατηγορία μας», εξήγησε ο Ν. Παυλίδης.

Η συνέχεια, ωστόσο δεν ήταν ανάλογη για το δίδυμο: «Δυστυχώς αναγκαστήκαμε να οδηγήσουμε 10 χιλιόμετρα με κλαταρισμένο λάστιχο, καθώς προτιμήσαμε να μην το αλλάξουμε εντός ειδικής, λόγω της στενότητάς της. Αυτό μας στοίχισε σε χρόνο και δε μας επέτρεψε να διατηρήσουμε τη θέση μας», συμπλήρωσε.

Ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του στις απογευματινές ειδικές διαδρομές της Παρασκευής και οι Παυλίδης-Harryman προτίμησαν να μην πιέσουν και να διατηρήσουν τη θέση τους στην κατηγορία: «Το τέλος της ημέρας μας βρήκε στην έκτη θέση. Κρατάμε την πολύ καλή μας επίδοση το πρωί και συνεχίζουμε με αισιοδοξία. Στο Monte Carlo πρέπει να οδηγείς μυαλωμένα και αυτό σκοπεύουμε να κάνουμε στις δύο ημέρες που απομένουν», συμπλήρωσε ο Νίκος Παυλίδης.

car

Το Σάββατο 25/1 τα πληρώματα κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τέσσερις δοκιμασίες, 75 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Στις ειδικές αυτές ο Έλληνας οδηγός βρέθηκε ακόμα πιο κοντά στο στόχο του, «φλερτάροντας» για λίγο και με την πέμπτη θέση της κατηγορίας. «Οι πρωινές ειδικές είχαν πάγο σε κάποια σημεία, γεγονός που μας ανάγκασε να προτιμήσουμε ελαστικά με καρφιά, επιλογή που αποδείχθηκε σωστή για το δικίνητο 208 R2», δήλωσε ο Παυλίδης αναφορικά με την επιλογή ελαστικών.

Και συνέχισε: «Δεν κινηθήκαμε όπως θα θέλαμε, καθώς είχαμε πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία για 10 περίπου χιλιόμετρα στην πρώτη δοκιμασία της ημέρας. Παρ’ όλα αυτά, διατηρήσαμε τη θέση στην κατηγορία μας. Στην επόμενη μάλιστα διαδρομή ο πρωτοπόρος της RC4 εγκατέλειψε και ανεβήκαμε στην πέμπτη θέση».

moncar

Το απόγευμα η κατάσταση στις Ειδικές άλλαξε, με το πλήρωμα να επιλέγει πολύ μαλακή γόμα για τις δύο τελευταίες Διαδρομές του σκέλους. Δύο τετ-α-κε έριξαν τους Παυλίδη-Harryman, και πάλι στην έκτη θέση της κατηγορίας τους: «Γλιστρήσαμε δύο φορές στην πρώτη απογευματινή ειδική, καθώς η επιλογή ελαστικών δεν ήταν η ενδεδειγμένη με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Το τέλος της ημέρας μας βρίσκει στην έκτη θέση της κατηγορίας, ένα αποτέλεσμα αρκετά ικανοποιητικό, λαμβάνοντας υπόψη τα σημερινά προβλήματα. Είμαστε στους πρώτους 60, κάτι που μας δίνει το εισιτήριο για τις αυριανές ειδικές που ολοκληρώνουν τον αγώνα. Πάμε για τερματισμό!», κατέληξε ο Έλληνας οδηγός.

[Πηγή: Δελτίο Τύπου - Step Racing]

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS