Ράλι Μεξικό: Ο Ogier πήρε κεφάλι - Καταστροφή για τη Hyundai

Ράλι Μεξικό: Ο Ogier πήρε κεφάλι - Καταστροφή για τη Hyundai

Δύσκολη μέρα με πολλά απρόοπτα και εξαιρετική οδήγηση από τον Γάλλο έφερε τον Ogier να θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για τη νίκη. 

Ο Ogier έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα την πρώτη μέρα στο Μεξικό και μπήκε επικεφαλής της προσωρινής γενικής κατάταξης, την ώρα που η Hyundai ταλαιπωρήθηκε με πολλά προβλήματα που είχαν σαν αποτέλεσμα την εγκατάλειψη των Sordo και Mikkelsen. Βέβαια ο αγώνας έχει πολύ δρόμο μπροστά του ακόμη αλλά ο Γάλλος έδειξε ότι μπορεί να διεκδικήσει μια πολύτιμη γι’ αυτόν και τη Citroen νίκη. 

O Ogier ξεκινούσε τρίτος στις ειδικές της πρώτης ημέρας πίσω από τον Neuville και τον Tanak που καθάριζε το δρόμο. Ωστόσο ο Γάλλος και παρά το γεγονός ότι η σειρά εκκίνησης του Γάλλου δεν ήταν και εξαιρετικά ευνοϊκή, αυτός κατάφερε να κάνει πολύ καλούς χρόνους και να κερδίσει τρεις ειδικές. Mikkelsen και Sordo που ξεκινούσαν από πολύ πιο πίσω ήταν οι μόνοι που μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό του Ogier και μάλιστα ο Mikkelsen βρέθηκε κάποια στιγμή να είναι επικεφαλής του αγώνα. 

Η χαρά της Hyundai και των δύο οδηγών της όμως κράτησε λίγο, καθώς ο Mikkelsen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν χτύπησε μια πέτρα που προκάλεσε σημαντική ζημιά στο i20 WRC, την ώρα που ένα πρόβλημα στο δυναμό έθεσε εκτός μάχης και τον Sordo. H απόλυτη καταστροφή για τη Hyundai. 

Κάπως έτσι το τέλος της πρώτης ημέρας βρήκε τον Evans στη δεύτερη θέση με το δεύτερο Fiesta WRC, αυτό του Suninen να έχει μια “σκληρή” έξοδο που κόστισε την εγκατάλειψη από την πρώτη κιόλας ειδική. Μάλιστα η ζημιά στο Fiesta είναι μη επισκευάσιμη και έτσι ο Suninen δεν θα ξεκινήσει ούτε με καθεστώς Rally 2. 

Στην τρίτη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Meeke με το Yaris WRC ο οποίος κινήθηκε και γρήγορα αλλά και σταθερά και κάνει έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής στην πρώτη του εμφάνιση σε χωμάτινο αγώνα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Στα 16’’ πίσω από τον Meeke και 37’’ πίσω από τον Ogier, στην 4η θέση, βρίσκουμε τον Tanak ο οποίος για πρώτη φορά άνοιγε το δρόμο και μάλιστα σε έναν χωμάτινο αγώνα. Αυτό δεν του επέτρεψε να κινηθεί όσο γρήγορα θα ήθελε, όμως είναι βέβαιο ότι τόσο σήμερα όσο και αύριο θα πιέσει για να ανέβει θέσεις και να διεκδικήσει βάθρο. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε μια σημαντική απώλεια για την ομάδα της Toyota, την εγκατάλειψη του Latvala από πρόβλημα στο δυναμό του Yaris. 

Δύσκολα τα πράγματα είναι για το τρίτο Hyundai και το μόνο που έμεινε χθες στον αγώνα, αυτό του Neuville. Ο Βέλγος έχασε πολυτιμο χρόνο στην πρώτη ειδική εξαιτίας κλαταρίσματος αλλά στη συνέχεια ανέβηκε στην 6η θέση αφού είδε και τους δύο ομόσταυλούς του να εγκαταλείπουν. Η διαφορά του όμως από την κορυφή είναι στο ένα λεπτό, κάτι που τον αφήνει μακρυά από το βάθρο, δίχως αυτό να σημαίνει πως δεν θα προσπαθήσει να πάρει βαθμούς και να εκμεταλλευτεί τυχόν ατυχίες όσων προπορεύονται. Σε κάθε περίπτωση ο Βέλγος που θέλει όσο τίποτα άλλο έναν τίτλο δήλωνε εξαιρετικά απογοητευμένος από την εξέλιξη του αγώνα γι’ αυτόν.

H σημερινή ημέρα έχει εννέα ειδικές διαδρομές με συνολικό μήκος 140 χιλιομέτρων και με την πρώτη ειδική να ξεκινά στις 16:23 ώρα Ελλάδος. Είναι βέβαιο ότι η σημερινή μάχη θα είναι αυτή που σε μεγάλο ποσοστό θα κρίνει και τον τελικό νικητή του αγώνα. 

re

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube