Ράλι Μεγάλης Βρετανίας: Λασπομαχίες και στην κορυφή... Tanak

Ράλι Μεγάλης Βρετανίας: Λασπομαχίες και στην κορυφή... Tanak

Ο Εσθονός πήρε προβάδισμα στην τελευταία ειδική μετά από μια επεισοδιακή μέρα.

Τα βρετανική δάση έδειξαν τα δόντια τους, η βροχή και η λάσπη δημιούργησαν το κατάλληλο περιβάλλον και ιδού πως η σημερινή πρώτη ημέρα του αγώνα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί άνετα και θρίλερ.
Ο Meeke που ήταν επικεφαλής από το πρωί μέχρι και την 9η ειδική, έχασε την πρωτοπορία από τον Tanak στο νήμα της ημέρας και έπεσε τρίτος πίσω από έναν εξαιρετικό Ogier που έμεινε δεύτερος. 

Οι μεταξύ τους διαφορές όμως είναι έως και ανύπαρκτες με τον Ogier να βρίσκεται 3,4'' πίσω από τον Εσθονό και τον Meeke μόλις 0,2'' πίσω από τον Γάλλο. Στην τέταρτη θέση με 8,4'' διαφορά από τον Tanak και 4,8'' από τον Meeke βρέθηκε ο Neuville που και αυτός έδωσε μεγάλη μάχη αλλά δεν μπόρεσε να πετύχει κάτι καλύτερο.

Επί της ουσίας, οι τέσσερις πρώτοι είναι σε απόσταση βολής ο ένας από τον άλλον και αυτό σημαίνει ότι η αυριανή ημέρα μας επιφυλάσσει επικές μάχες. Πολύ περισσότερο καθώς μέσα στην τετράδα βρίσκονται και οι τρεις διεκδικητές του φετινού τίτλου.

Πέμπτος αλλά με 25,7'' απόσταση από την κορυφή ο Mikkelsen που οδήγησε καλά και κατάφερε να επιβιώσει και να διακριθεί στο δύσκολο περιβάλλον. 

Ατυχος της ημέρας ο Latvala που είχε μια άσχημη έξοδο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και την Toyota να ανακοινώνει ότι δεν θα επιστρέψει αύριο στον αγώνα. 

Σαν αποτέλεσμα η ειδική Penmachno 2 διακόπηκε και μόνον οκτώ οδηγοί κατάφεραν να πάρουν χρόνο. Η καθυστέρηση που προκλήθηκε είχε επίσης σαν αποτέλεσμα να πέσει το σκοτάδι και οι δύο τελευταίες ειδικές να δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο τους οδηγούς. 
Νωρίτερα, είχε ακυρωθεί η 5η ειδική, αυτή τη φορά για λόγους ασφαλείας καθώς οι θεατές δεν ήταν και τόσο... υπάκουοι. 

Αν η σημερινή ημέρα αποδείχθηκε δύσκολη για πολλούς οδηγούς, η αυριανή θα είναι αληθινή δοκιμασία καθώς περιλαμβάνει επτά ειδικές με 152 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ενώ δεν υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις παρά μόνο η δυνατότητα αλλαγής ελαστικών σε ειδική tyre zone. 

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.8ESTO. TÄNAK1:14:30.8  
2.1FRAS. OGIER1:14:34.2+3.4+3.4
3.5GBRK. MEEKE1:14:34.4+0.2+3.6
4.11BELT. NEUVILLE1:14:39.2+4.8+8.4
5.89NORA. MIKKELSEN1:14:56.5+17.3+25.7
6.42IRLC. BREEN1:15:04.3+7.8+33.5
7.3FINT. SUNINEN1:15:08.2+3.9+37.4
8.33GBRE. EVANS1:15:22.6+14.4+51.8
9.7SWEP. TIDEMAND1:17:27.4+2:04.8+2:56.6
10.24CZEJ. KOPECKY1:18:31.9+1:04.5+4:01.1
11.21FINK. ROVANPERÄ1:18:39.4+7.5+4:08.6
12.43FRAP. LOUBET1:18:42.7+3.3+4:11.9
13.55NORP. SOLBERG1:19:18.4+35.7+4:47.6
14.53FRAA. FOURMAUX1:19:21.8+3.4+4:51.0
15.49BOLM. BULACIA1:19:45.7+23.9+5:14.9
16.46CHLA. HELLER1:20:25.6+39.9+5:54.8
17.47ITAF. ANDOLFI1:20:37.6+12.0+6:06.8
18.41MEXB. GUERRA1:20:42.3+4.7+6:11.5
19.50BRAP. NOBRE1:26:13.3+5:31.0+11:42.5

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube