Ράλι Ισπανίας: Ο Neuville πρώτος στο τέλος της δεύτερης μέρας 

Ράλι Ισπανίας: Ο Neuville πρώτος στο τέλος της δεύτερης μέρας 

Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Tanak, στην όγδοη ο Ogier 

Η μάχη της αριθμητικής, ή πώς οι Ogier και Neuville παλεύουν να κρατήσουν ζωντανές τις ελπίδες τους για τον τίτλο έως τον αγώνα της Αυστραλίας. 

Χθές ο Γάλλος της Citroen τις είχε δει να εξανεμίζονται, αλλά σήμερα κλείνει την ημέρα στην 8η θέση. Ο Neuville από την άλλη πέρασε πρώτος, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Tanak κατάφερε να ανέβει σήμερα δύο θέσεις και να τελειώνει την ημέρα τρίτος. Μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας , αυτή στο Salou των 2,24 km ο Tanak κατάφερε να σπάσει το “1-2-3” της Hyundai και να περάσει εμπρός από τον Loeb που είναι πλέον τέταρτος, καθώς ο Γάλλος γλιστρούσε πολύ σε αυτή την ειδική όπως είπε και έχασε πολύτιμο χρόνο. 

Νωρίτερα, ο Meeke είχε “χαρίσει” μια ακόμη θέση στον Tanak όταν είχε μια άσχημη έξοδο και εγκατέλειψε. 

Με τον Tanak να είναι τώρα μόλις 3,1’’ δευτερόλεπτα πίσω από τον δεύτερο Sordo, είναι βέβαιο ότι ο Εσθονός θα επιτεθεί αύριο για να διεκδικήσει τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ενώ και οι τρεις διεκδικητές του τίτλου (Tanak, Ogier, Neuville) θα τα δώσουν όλα για τους επιπλέον βαθμούς της Power Stage. 

Χαρακτηριστικό της μάχης που δίνεται είναι ότι από τις επτά σημερινές ειδικές, τις τρεις κέρδισε ο Neuville και τις υπόλοιπες τέσσερις ο Tanak. 

Η αυριανή λοιπόν ημέρα είναι καθοριστική καθώς στα 75 αγωνιστικά της χιλιόμετρα μπορεί να κριθεί αν ο Tanak θα πάρει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έναν αγώνα πριν το τέλος της σεζόν. Αν συμβεί αυτό ο Εσθονός πέρα από μια μεγάλη προσωπική επιτυχία θα έχει θα έχει καταφέρει να σταματήσει ένα πρωτοφανής γαλλικό σερί, καθώς η σημαία των “τρικολόρ” κυματίζει στην πρώτη θέση του WRC από το 2004, με τους Loeb και Ogier να έχουν κάνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα γαλλική υπόθεση από τότε έως και σήμερα. 

Σε ό,τι αφορά στον τίτλο των κατασκευαστών, η Hyundai δείχνει με την μέχρι τώρα κατάταξη να παίρνει μια ανάσα από την δεύτερη Toyota, όμως τίποτα ακόμη δεν έχει κριθεί, καθώς η υφιστάμενη διαφορά τους είναι μόλις οκτώ βαθμοί.  

POS#DRIVERTIMEDIFF PREVDIFF 1ST
1.11BELT. NEUVILLE2:25:15.8  
2.6ESPD. SORDO2:25:37.3+21.5+21.5
3.8ESTO. TÄNAK2:25:40.4+3.1+24.6
4.19FRAS. LOEB2:25:41.0+0.6+25.2
5.10FINJ. LATVALA2:26:02.6+21.6+46.8
6.33GBRE. EVANS2:26:25.0+22.4+1:09.2
7.3FINT. SUNINEN2:26:40.3+15.3+1:24.5
8.1FRAS. OGIER2:29:25.7+2:45.4+4:09.9
9.23NORM. OSTBERG2:31:51.0+2:25.3+6:35.2
10.24CZEJ. KOPECKY2:32:33.1+42.1+7:17.3
11.21FINK. ROVANPERÄ2:32:42.5+9.4+7:26.7
12.41FRAP. LOUBET2:32:54.7+12.2+7:38.9
13.22GBRG. GREENSMITH2:34:42.7+1:48.0+9:26.9
14.17JPNT. KATSUTA2:47:20.9+12:38.2+22:05.1

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube