node/37069

Ράλι Ισπανίας: Ο Neuville πρώτος στο τέλος της δεύτερης μέρας 

Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Tanak, στην όγδοη ο Ogier 

Η μάχη της αριθμητικής, ή πώς οι Ogier και Neuville παλεύουν να κρατήσουν ζωντανές τις ελπίδες τους για τον τίτλο έως τον αγώνα της Αυστραλίας. 

Χθές ο Γάλλος της Citroen τις είχε δει να εξανεμίζονται, αλλά σήμερα κλείνει την ημέρα στην 8η θέση. Ο Neuville από την άλλη πέρασε πρώτος, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Tanak κατάφερε να ανέβει σήμερα δύο θέσεις και να τελειώνει την ημέρα τρίτος. Μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας , αυτή στο Salou των 2,24 km ο Tanak κατάφερε να σπάσει το “1-2-3” της Hyundai και να περάσει εμπρός από τον Loeb που είναι πλέον τέταρτος, καθώς ο Γάλλος γλιστρούσε πολύ σε αυτή την ειδική όπως είπε και έχασε πολύτιμο χρόνο. 

Νωρίτερα, ο Meeke είχε “χαρίσει” μια ακόμη θέση στον Tanak όταν είχε μια άσχημη έξοδο και εγκατέλειψε. 

Με τον Tanak να είναι τώρα μόλις 3,1’’ δευτερόλεπτα πίσω από τον δεύτερο Sordo, είναι βέβαιο ότι ο Εσθονός θα επιτεθεί αύριο για να διεκδικήσει τους βαθμούς της δεύτερης θέσης, ενώ και οι τρεις διεκδικητές του τίτλου (Tanak, Ogier, Neuville) θα τα δώσουν όλα για τους επιπλέον βαθμούς της Power Stage. 

Χαρακτηριστικό της μάχης που δίνεται είναι ότι από τις επτά σημερινές ειδικές, τις τρεις κέρδισε ο Neuville και τις υπόλοιπες τέσσερις ο Tanak. 

Η αυριανή λοιπόν ημέρα είναι καθοριστική καθώς στα 75 αγωνιστικά της χιλιόμετρα μπορεί να κριθεί αν ο Tanak θα πάρει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έναν αγώνα πριν το τέλος της σεζόν. Αν συμβεί αυτό ο Εσθονός πέρα από μια μεγάλη προσωπική επιτυχία θα έχει θα έχει καταφέρει να σταματήσει ένα πρωτοφανής γαλλικό σερί, καθώς η σημαία των “τρικολόρ” κυματίζει στην πρώτη θέση του WRC από το 2004, με τους Loeb και Ogier να έχουν κάνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα γαλλική υπόθεση από τότε έως και σήμερα. 

Σε ό,τι αφορά στον τίτλο των κατασκευαστών, η Hyundai δείχνει με την μέχρι τώρα κατάταξη να παίρνει μια ανάσα από την δεύτερη Toyota, όμως τίποτα ακόμη δεν έχει κριθεί, καθώς η υφιστάμενη διαφορά τους είναι μόλις οκτώ βαθμοί.  

POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST
1. 11 BELT. NEUVILLE 2:25:15.8    
2. 6 ESPD. SORDO 2:25:37.3 +21.5 +21.5
3. 8 ESTO. TÄNAK 2:25:40.4 +3.1 +24.6
4. 19 FRAS. LOEB 2:25:41.0 +0.6 +25.2
5. 10 FINJ. LATVALA 2:26:02.6 +21.6 +46.8
6. 33 GBRE. EVANS 2:26:25.0 +22.4 +1:09.2
7. 3 FINT. SUNINEN 2:26:40.3 +15.3 +1:24.5
8. 1 FRAS. OGIER 2:29:25.7 +2:45.4 +4:09.9
9. 23 NORM. OSTBERG 2:31:51.0 +2:25.3 +6:35.2
10. 24 CZEJ. KOPECKY 2:32:33.1 +42.1 +7:17.3
11. 21 FINK. ROVANPERÄ 2:32:42.5 +9.4 +7:26.7
12. 41 FRAP. LOUBET 2:32:54.7 +12.2 +7:38.9
13. 22 GBRG. GREENSMITH 2:34:42.7 +1:48.0 +9:26.9
14. 17 JPNT. KATSUTA 2:47:20.9 +12:38.2 +22:05.1
TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS