Ράλι Ισπανίας: Ο Loeb επικεφαλής μετά το τέλος της πρώτης ημέρας

Τρία Hyundai στις τρεις πρώτες θέσεις - Ο Tanak στην πέμπτη θέση. 

Και το όνομα αυτού Sebastien Loeb!
Ή αλλιώς πως ένα πλήρωμα που έρχεται σαν «επισκέπτες» καταφέρνει να κερδίζει τους... μόνιμους του θεσμού. 
Ο Γάλλος εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εξαπέλυσε μια αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος της ημέρας και κάνοντας έναν εκπληκτικό χρόνο στην τελευταία ειδική, αυτή των 38,85 km μπήκε επικεφαλής της προσωρινής κατάταξης. Την ίδια ειδική είχε κερδίσει και στο πρωινό σκέλος χάρη σε μια έξυπνη επιλογή ελαστικών που είχε κάνει. Νωρίτερα είχε κερδίσει και την προτελευταία ειδική της ημέρας. 
Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος τόσο από την επίδοσή του όσο και από το γεγονός ότι η ομάδα έχει τρία αυτοκίνητα στις τρεις πρώτες θέσεις και κέρδισε σήμερα πέντε από τις έξι ειδικές.  
Πίσω του, με διαφορά μόλις 1,7'' βρίσκεται ο Neuville και στην τρίτη θέση ο Sordo, στα 7,6'' από την κορυφή. 
Κάπως έτσι στη Hyundai χαμογελούν καθώς αποκτούν προβάδισμα για τον τίτλο των κατασκευαστών. 

Πίσω από τα τρία Hyundai τερμάτισαν τα τρία Yaris με τους Meeke, Tanak και Latvala. O Εσθονός που θέλει να κατοχυρώσει το πρώτο του πρωτάθλημα από την Ισπανία (έχει πάρει μια ανάσα καθώς ο Ogier τέθηκε από το πρωί εκτός μάχης έχοντας πέσει πολύ πίσω καθώς έμεινε από υποβοήθηση στο τιμόνι) είναι βέβαιο ότι αύριο και μεθαύριο θα επιχειρήσει να ανέβει θέσεις, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει και η στρατηγική και οι εσωτερικές εντολές του Μakinen.

Kαι αν στην Hyundai χαμογελούν και στην Toyota κάνουν υπολογισμούς για θέσεις και βαθμούς, στη Citroen μάλλον θα συναντήσουμε σκυμμένα κεφάλια. Ο Ogier τέθηκε εκτός μάχης με τον ίδιο να δηλώνει πως θα προσπαθήσει απλώς να τερματίσει και βέβαια να «χτυπήσει» τους βαθμούς της Power Stage, ποντάροντας και στην ατυχία των αντιπάλων του. Την ίδια στιγμή ο Esapekka Lappi εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. Με λίγα λόγια καταστροφή!

Τέλος στην M-Sport o Elfyn Evans ενώ ξεκίνησε ελπιδοφόρα έχασε χρόνο στην τελευταία ειδική και έπεσε στην 7η θέση, την ώρα που ο Teemu Suninen δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 8η θέση. 

Αύριο ξεκινά το ασφάλτινο σκέλος, με επτά ειδικές συνολικού μήκους 122 χιλιομέτρων. Ο αγώνας δεν έχει τελειώσει και οι μάχες αναμένονται συγκλονιστικές. 

 

POS # DRIVER TIME DIFF PREV DIFF 1ST
1. 19 FRAS. LOEB 1:21:24.7    
2. 11 BELT. NEUVILLE 1:21:26.4 +1.7 +1.7
3. 6 ESPD. SORDO 1:21:32.3 +5.9 +7.6
4. 5 GBRK. MEEKE 1:21:37.7 +5.4 +13.0
5. 8 ESTO. TÄNAK 1:21:46.4 +8.7 +21.7
6. 10 FINJ. LATVALA 1:21:54.8 +8.4 +30.1
7. 33 GBRE. EVANS 1:22:08.7 +13.9 +44.0
8. 3 FINT. SUNINEN 1:22:16.5 +7.8 +51.8
9. 17 JPNT. KATSUTA 1:23:15.0 +58.5 +1:50.3
10. 23 NORM. OSTBERG 1:24:24.5 +1:09.5 +2:59.8
11. 41 FRAP. LOUBET 1:24:39.3 +14.8 +3:14.6
12. 47 NORO. VEIBY 1:25:01.5 +22.2 +3:36.8
13. 21 FINK. ROVANPERÄ 1:25:05.7 +4.2 +3:41.0
14. 43 POLK. KAJETANOWICZ 1:25:08.8 +3.1 +3:44.1
15. 44 RUSN. GRYAZIN 1:25:12.6 +3.8 +3:47.9
16. 1 FRAS. OGIER 1:25:26.1 +13.5 +4:01.4
17. 24 CZEJ. KOPECKY 1:25:31.6 +5.5 +4:06.9
18. 22 GBRG. GREENSMITH 1:26:38.0 +1:06.4 +5:13.3
19. 46 ITAF. ANDOLFI 1:26:44.1 +6.1 +5:19.4
20. 45 BOLM. BULACIA 1:27:01.9 +17.8 +5:37.2
21. 42 MEXB. GUERRA 1:28:08.6 +1:06.7 +6:43.9
TAGS