node/35243

Ράλι Χιλής: Tanak στην κορυφή - Ολική επαναφορά Loeb 

Ο Γάλλος 9άκις παγκόσμιος κέρδισε 2 ειδικές και έκανε δεύτερο χρόνο σε άλλες δύο.

H δεύτερη μέρα στον αγώνα της Χιλής ήταν κοθοριστική. Μπορεί ο Tanak να διατήρησε την πρώτη θέση και να ξεκινά το σημερινό τελευταίο σκέλος με 30,3” διαφορά από τον δεύτερο Ogier, αλλά πιο πίσω έγιναν απίστευτες ανακατατάξεις. 

Το τρομακτικό ατύχημα του Neuville ευτυχώς για όλους έμεινε στις “λαμαρινοζημιές” διαλύοντας το i20WRC, αλλά η εγκατάλειψη του Βέλγου τον απομάκρυνε από την πρώτη θέση της βαθμολογίας. Μια καλή επίδοση στη Χιλή, ή ακόμη και νίκη, θα του έδινε τη δυνατότητα να ξεφύγει στη βαθμολογία αλλά τώρα θα φύγει από τη Λατινική Αμερική δίχως βαθμό. Το πλήρωμα της Hyundai μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα όπου προληπτικά υποβλήθηκε σε εξατάσεις οι οποίες έδειξαν πως πέρα από τον σοκ είναι πολύ καλά στην υγεία τους. 

Η εγκατάλειψή του έδωσε την ευκαιρία στον Ogier να ανέβει στη δεύτερη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης και το τέλος της ημέρας τον βρήκε εκεί στα 5,1” εμπρός από τον 9άκις παγκόσμιο Loeb. Ο Γάλλος έκανε μια εξαιρετική ημέρα, κέρδισε 2 ειδικές και έκανε τον δεύτερο χρόνο σε άλλες δύο. Ο ίδιος δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του, αλλά ο ίδιος θέλει περισσότερα χιλιόμετρα με αυτό για να “κουμπώσει” μαζί του, ενώ αναφερόμενος στη σημερινή μέρα, είπε πως στόχος του είναι να φέρει τους βαθμούς του βάθρου στην ομάδα. Ο Loeb ενώ απειλεί θεωρητικά τον Ogier δεν απειλείται από τον τέταρτο Evans που βρίσκεται 30,9” πίσω του. 

Την ίδια στιγμή η εγκατάλειψη του Latvala βοήθησε να ξεκαρίσει η κατάσταση στην πρώτη τριάδα. Ο οδηγός της  Toyota εγκατέλειψε από ημιαξόνιο, όμως προηγουμένως ο Loeb είχε καλύψει μεγάλο μέρος της διαφοράς που τους χώριζε. To τρίτο Yaris της ομάδας, αυτό του Meeke βρίσκεται στην 10η θέση μετά από έξοδο που είχε ο Βρετανός, ο οποίος μάλιστα αναγκάστηκε να οδηγήσει δίχως παρμπρίζ και βέβαια να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Μετά από όλα αυτά ο Evans κατάφεε να βρεθεί στην 4η θέση εμπρός από τον Suninen που δίνει μάχη για την 5η θέση με τον Lappi. Ο Φινλανδός δεν έπεισε με τις επιδόσεις του, όπως και ο Mikkelsen που βρίσκεται πίσω του. Αμφότεροι δεν βρήκαν ποτέ ρυθμό με τον οδηγός τη Hyundai να μην μπορεί καν να πλησιάσει την πολύ καλή επίδοση που είχε πριν 15 μέρες στη γειτονική Αργεντινή.

Με όλα αυτά δεδομένα, η σημερινή μέρα που ξεκινά στις 15:08 ώρα Ελλάδος και περιλαμβάνει 4 ειδικές μεταξύ των οποίων και η Power Stage, φαντάζει μάλλον διαδικαστική για τον Tanak που καλείται να διαχειριστεί τη διαφορά του από τον Ogier και να πετύχει τη δεύτερη φετινή του νίκη. Ο Ogier από την άλλη είναι βέβαια ότι θα πιέσει έχοντας και το ένα μάτι στον καθρέφτη για να ελέγχει και τον Loeb που τον ακολουθεί. Η μάχη των δύο παγκόσμιων Γάλλων αναμένεται συναρπαστική. 

resda

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.