Ράλι Φινλανδίας: Μάχη για τέσσερις στο δευτερόλεπτο

Μετά από 11 ειδικές διαδρομές ο Latvala είναι επικεφαλής, αλλά με ελάχιστη διαφορά.

Ο πίνακας στο τέλος της ημέρας και μετά από 10 σημερινές και μια χθεσινή ειδική δείχνει στην πρώτη θέση τον Latvala. Ωστόσο πίσω του στο 1,2" είναι ο Meeke με τον Lappi να ακολoυθεί τον Βρετανό στα επίσης 1,2" και τον Tanak να είναι πίσω από τον Lappi με διαφορά μόλις 0,2". Στην ουσία δηλαδή ο πρώτος από τον τέταρτο έχουν διαφορά μόλις 2,6", που σημαίνει πως όχι μόνο δεν έχει κριθεί τίποτα, αλλά αύριο προβλέπεται μεγάλη μάχη. 

Τα Toyota αποδείχθηκαν τα πιο δυνατά από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και δεν είναι τυχαίο ότι και τα τρία βρίσκονται πολύ ψηλά στην κατάταξη. O Latvala κέρδισε σήμερα τις 6 από τις 10 ειδικές και έδειξε ότι διψάει για τη νίκη στα «πάτρια» εδάφη. Ωστόσο ο Meeke δείχνει να είναι σε εξαιρετική φόρμα την ώρα που ο Tanak καραδοκεί και μέχρι τα μισά της ημέρας ήταν πρώτος. Κάπου εκεί ανάμεσα έχει χωθεί και το C3 με τον Lappi που στάθηκε τυχερός σε κάποια στιγμή όταν λίγο έλειψε να καταστραφεί.Να σημειώσουμε ότι ο Tanak είχε το μειονέκτημα σήμερα να ανοίγει το δρόμο κάτι που αύριο δεν θα συμβεί. 

Πιο πίσω, στα 14 περίπου δευτερόλεπτα από την κορυφή, ένα άλλο γκρουπ οδηγών δίνει τη δική του μάχη. Ξεχωρίζει ο Breen που ενώ επέστρεψε μετά από μακρά απουσία από τη δράση είναι ταχύτερος από τα άλλα δύο Hyundai των Neuville και Mikkelsen.
Στην 7η θέση, μια θέση εμπρός από τον Βέλγο της Hyundai βρίσκεται ο Ogier στα 15,3" από την κορυφή. Ο ίδιος δηλώνει ότι ήταν μια καλή μέρα αν συνυπολογίσει κανείς ότι ξεκινούσε δεύτερος. Αύριο αναμένεται να επιτεθεί και αυτός. 
Αντίθετα ο Neuville όντας μισό λεπτό πίσω από την κορυφή ελπίζει μόνο σε κάποιο λάθος αντιπάλων για να σκαρφαλώσει θέσεις. 

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει οκτώ ειδικές και θα είναι αυτή που στην ουσία θα καθορίσει και τον νικητή του αγώνα.  

fin

TAGS