node/36195

Ράλι Φινλανδίας: Μάχη για τέσσερις στο δευτερόλεπτο

Μετά από 11 ειδικές διαδρομές ο Latvala είναι επικεφαλής, αλλά με ελάχιστη διαφορά.

Ο πίνακας στο τέλος της ημέρας και μετά από 10 σημερινές και μια χθεσινή ειδική δείχνει στην πρώτη θέση τον Latvala. Ωστόσο πίσω του στο 1,2" είναι ο Meeke με τον Lappi να ακολoυθεί τον Βρετανό στα επίσης 1,2" και τον Tanak να είναι πίσω από τον Lappi με διαφορά μόλις 0,2". Στην ουσία δηλαδή ο πρώτος από τον τέταρτο έχουν διαφορά μόλις 2,6", που σημαίνει πως όχι μόνο δεν έχει κριθεί τίποτα, αλλά αύριο προβλέπεται μεγάλη μάχη. 

Τα Toyota αποδείχθηκαν τα πιο δυνατά από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και δεν είναι τυχαίο ότι και τα τρία βρίσκονται πολύ ψηλά στην κατάταξη. O Latvala κέρδισε σήμερα τις 6 από τις 10 ειδικές και έδειξε ότι διψάει για τη νίκη στα «πάτρια» εδάφη. Ωστόσο ο Meeke δείχνει να είναι σε εξαιρετική φόρμα την ώρα που ο Tanak καραδοκεί και μέχρι τα μισά της ημέρας ήταν πρώτος. Κάπου εκεί ανάμεσα έχει χωθεί και το C3 με τον Lappi που στάθηκε τυχερός σε κάποια στιγμή όταν λίγο έλειψε να καταστραφεί.Να σημειώσουμε ότι ο Tanak είχε το μειονέκτημα σήμερα να ανοίγει το δρόμο κάτι που αύριο δεν θα συμβεί. 

Πιο πίσω, στα 14 περίπου δευτερόλεπτα από την κορυφή, ένα άλλο γκρουπ οδηγών δίνει τη δική του μάχη. Ξεχωρίζει ο Breen που ενώ επέστρεψε μετά από μακρά απουσία από τη δράση είναι ταχύτερος από τα άλλα δύο Hyundai των Neuville και Mikkelsen.
Στην 7η θέση, μια θέση εμπρός από τον Βέλγο της Hyundai βρίσκεται ο Ogier στα 15,3" από την κορυφή. Ο ίδιος δηλώνει ότι ήταν μια καλή μέρα αν συνυπολογίσει κανείς ότι ξεκινούσε δεύτερος. Αύριο αναμένεται να επιτεθεί και αυτός. 
Αντίθετα ο Neuville όντας μισό λεπτό πίσω από την κορυφή ελπίζει μόνο σε κάποιο λάθος αντιπάλων για να σκαρφαλώσει θέσεις. 

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει οκτώ ειδικές και θα είναι αυτή που στην ουσία θα καθορίσει και τον νικητή του αγώνα.  

fin

TAGS
node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.