node/36195

Ράλι Φινλανδίας: Μάχη για τέσσερις στο δευτερόλεπτο

Μετά από 11 ειδικές διαδρομές ο Latvala είναι επικεφαλής, αλλά με ελάχιστη διαφορά.

Ο πίνακας στο τέλος της ημέρας και μετά από 10 σημερινές και μια χθεσινή ειδική δείχνει στην πρώτη θέση τον Latvala. Ωστόσο πίσω του στο 1,2" είναι ο Meeke με τον Lappi να ακολoυθεί τον Βρετανό στα επίσης 1,2" και τον Tanak να είναι πίσω από τον Lappi με διαφορά μόλις 0,2". Στην ουσία δηλαδή ο πρώτος από τον τέταρτο έχουν διαφορά μόλις 2,6", που σημαίνει πως όχι μόνο δεν έχει κριθεί τίποτα, αλλά αύριο προβλέπεται μεγάλη μάχη. 

Τα Toyota αποδείχθηκαν τα πιο δυνατά από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα και δεν είναι τυχαίο ότι και τα τρία βρίσκονται πολύ ψηλά στην κατάταξη. O Latvala κέρδισε σήμερα τις 6 από τις 10 ειδικές και έδειξε ότι διψάει για τη νίκη στα «πάτρια» εδάφη. Ωστόσο ο Meeke δείχνει να είναι σε εξαιρετική φόρμα την ώρα που ο Tanak καραδοκεί και μέχρι τα μισά της ημέρας ήταν πρώτος. Κάπου εκεί ανάμεσα έχει χωθεί και το C3 με τον Lappi που στάθηκε τυχερός σε κάποια στιγμή όταν λίγο έλειψε να καταστραφεί.Να σημειώσουμε ότι ο Tanak είχε το μειονέκτημα σήμερα να ανοίγει το δρόμο κάτι που αύριο δεν θα συμβεί. 

Πιο πίσω, στα 14 περίπου δευτερόλεπτα από την κορυφή, ένα άλλο γκρουπ οδηγών δίνει τη δική του μάχη. Ξεχωρίζει ο Breen που ενώ επέστρεψε μετά από μακρά απουσία από τη δράση είναι ταχύτερος από τα άλλα δύο Hyundai των Neuville και Mikkelsen.
Στην 7η θέση, μια θέση εμπρός από τον Βέλγο της Hyundai βρίσκεται ο Ogier στα 15,3" από την κορυφή. Ο ίδιος δηλώνει ότι ήταν μια καλή μέρα αν συνυπολογίσει κανείς ότι ξεκινούσε δεύτερος. Αύριο αναμένεται να επιτεθεί και αυτός. 
Αντίθετα ο Neuville όντας μισό λεπτό πίσω από την κορυφή ελπίζει μόνο σε κάποιο λάθος αντιπάλων για να σκαρφαλώσει θέσεις. 

Η αυριανή ημέρα περιλαμβάνει οκτώ ειδικές και θα είναι αυτή που στην ουσία θα καθορίσει και τον νικητή του αγώνα.  

fin

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS