node/36204

Ράλι Φινλανδίας: Άξιος νικητής ο Ott Tanak 

Ο Εσθονός πήρε την 4η νίκη του με την Toyota και τη 10η στην καριέρα του. 

Ο Ott Tanak είχε από χθες καθαρίσει το παιχνίδι όταν είχε εξασφαλίσει μια ικανή διαφορά για να μην νοιώθει την ανάσα των αντιπάλων του στις σημερινές ειδικές. 
Μάλιστα φρόντισε να κάνει τον ταχύτερο χρόνο στη σημερινή πρώτη ειδική και να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον Lappi.
Αυτό που χρειάζονταν πλέον ήταν να οδηγήσει συνετά μέχρι το τέλος και να μην έχει καμία ατυχία. Αυτό έκανε, με τη διαφορά ότι επιτέθηκε και στην Power Stage όπου και εκεί έκανε τον καλύτερο χρόνο κερδίζοντας τους έξτρα βαθμούς. 
Κάπως έτσι ο Εσθονός μπαίνει επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών με διαφορά 22 βαθμών από τον δεύτερο. 

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο εξαιρετικός Lappi με το Citroen C3 που έδειξε να έχει αποβάλει το άγχος καθώς οδήγησε εξαιρετικά όλο το τριήμερο. Τρίτος ο Latvala που δεν κατάφερε την πολυπόθητη για αυτόν νίκη αλλά τουλάχιστον έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Τoyota που είδε δύο αυτοκίνητά της στο βάθρο και ίσως να έβλεπε και τρίτο στις βαθμολογούμενες θέσεις αν ο Meeke δεν έκανε δύο τραγικά λάθη χθες και σήμερα. 

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το πρώτο Hyundai με τον Mikkelsen που έδωσε μια ωραία μάχη με τον Ogier και επικράτησε του Γάλλου ο οποίος εκτός από τα όποια προβλήματα με το C3 είχε να αντιμετωπίσει και μια ίωση που τον βασάνιζε όλες τις μέρες του αγώνα. Την ίδια στιγμή ο Breen σήκωσε με άνωθεν εντολή το πόδι από το γκάζι για να περάσει ο Neuville μπροστά, με τον Βέλγο να έχει κάνει έναν από τους χειρότερους αγώνες του.

Έτσι, τόσο ο Neuville όσο και ο Ogier ελπίζουν στον αγώνα της Γερμανίας (22-25 Αυγούστου), στον οποίο παραδοσιακά πάνε καλά, για να μπορέσουν να ανακόψουν το ρυθμό του Tanak που δείχνει τον τελευταίο καιρό αχτύπητος. 

 fin

TAGS
node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS
node/39131

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Το HTTC και ο ΑΣΙΣΑ διοργανώνουν ένα trackday με καθεστώς open pit-lane την ερχόμενη Κυριακή. Απαιτείται δήλωση συμμετοχής.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

HTTC: Trackday στα Μέγαρα την Κυριακή 7 Ιουνίου

Μετά την υποχρεωτική καραντίνα και την αποχή από οποιαδήποτε δραστηριότητα στην πίστα, η ομάδα του HTTC και το αθλητικό σωματείο ΑΣΙΣΑ, αποφάσισαν να οργανώσουν μια ημέρα διασκέδασης και προπόνησης για τους φίλους και τα μέλη τους, την Κυριακή 7 Ιουνίου 2020, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, στο χώρο θα παρευρίσκεται ιατρός και επανδρωμένο ασθενοφόρο. Η θερμομέτρηση πριν την είσοδο είναι υποχρεωτική για όλους.

Οι συμμετέχοντες απαραιτήτως οφείλουν να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την δήλωση συμμετοχής που θα βρουν εδώ. Επίσης, οι συμμετέχοντες και οι τεχνικοί τους, υποχρεούνται να συμπληρώσουν την φόρμα καταγραφής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, να την εκτυπώσουν και να την παραδώσουν κατά την είσοδό τους στο αυτοκινητοδρόμιο.

Προσοχή: Ο κάθε συμμετέχων οδηγός μπορεί να συνοδεύεται ΜΟΝΟ από έναν μηχανικό ή βοηθό. Κάθε συμμετοχή δικαιούται υπαίθριο χώρο στάθμευσης 30τμ. Το πλάνο κάτοψης του χώρου στάθμευσης είναι το εξής:

HTTC

Ο σκεπασμένος χώρος (θέσεις 1-6, 8-17, 20-24 και 25-29 έχουν σημειωθεί με γαλάζιο χρώμα στην κάτοψη) χρεώνεται 20,00 Ευρώ ανά θέση. Σε περίπτωση χρήσης επιπλέον χώρου 30τμ, η χρέωση είναι 20,00 Ευρώ για υπαίθριο και 40,00 Ευρώ για σκεπασμένο. Κατά την δήλωση συμμετοχής θα πρέπει να σημειώσετε στον χώρο αποστολής μηνύματος προς τον διοργανωτή εαν επιθυμείτε σκεπασμένο ή επιπλέον χώρο.

Η είσοδος στους θεατές ΔΕΝ επιτρέπεται.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων 30 και μέγιστο αριθμό 40. Ο τρόπος διεξαγωγής είναι με ελεύθερη είσοδο στην διαδρομή (open pit lane), με μέγιστο αριθμό 8-10 αυτοκινήτων εντός πίστας, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης. Ώρα προσέλευσης 09:00. Ώρα έναρξης 09:30. Ώρα λήξης 17:00.

Κόστος συμμετοχής: 80,00 ευρώ ανά οδηγό.
Κόστος προαιρετικής χρονομέτρησης: 20,00 ευρώ. Για τους κατόχους κάρτας μέλους HTTC, η χρονομέτρηση είναι δωρεάν.

[Δελτίο Τύπου HTTC]

TAGS